به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سوارز در فصلی که گذشت به روایت اعداد و ارقامآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۵۳) (۱,۶۳۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

این مهاجم اروگوئه‌ای 59 گل در تمام رقابت‌های این فصل به ثمر رسانده است که در این بین 42 تای آنها با پای راست و 13 تای آنها به عنوان اولین گل‌های بازی به ثمر رسیده‌اند. در این نگاره، به بررسی یکی از درخشان‌ترین فصول ورزشی سوارز پرداخته و آن را از دریچه آمار و ارقام مورد بررسی قرار می‌دهیم.

پس از کسب جام قهرمانی لالیگا و کوپا دل ری و نیز اتمام جشن قهرمانی این دوگانه، حال وقت آن رسیده که عملکرد چهره‌های موثر در این پیروزی‌ها را زیر ذره بین قرار دهیم. 2015/16 یکی از بهترین فصل‌های ورزشی لوئیز سوارز بوده است؛ او در این فصل 59 گل به ثمر رسانده که موجب دستیابی او به هر دو جایزه برترین گلزن اروپا و اسپانیا که با نام‌های کفش طلا و پیچیچی معرفی می‌شوند، شده است. در این خبر می‌توانید جزئیات عملکرد این ضلع اروگوئه‌ای مثلث MSN را مشاهده نمایید:

کانون هواداران بارسلونا در ایران

-از بین 40 گلی که او در این فصل از رقابت‌های لالیگا به ثمر رسانده است، 30 تای آنها با پای راست و 10 تای دیگر یا با پای چپ و یا با سر او وارد دروازه شده‌اند.

-سوارز علاوه بر اینکه به عنوان برترین گلزن لالیگا محسوب می‌شود، برترین گلزن بازی‌های خانگی - با 23 گل - و خارج از خانه - با 17 گل - نیز هست.

-ایوان کوئلار سنگر بان اسپورتینگ خیخون قربانی مورد علاقه سوارز محسوب می‌شود. این دروازه بان 31 ساله طی دو بازی لالیگا، 5 گل از سوارز دریافت کرده است.

-اتلتیک بیلبائو، اسپورتینگ و والنسیا سه باشگاهی هستند که هرکدام پنج گل از سوارز دریافت کرده‌اند و این در حالی است که ایبار و دپورتیوو هرکدام 4 گل دریافت کرده‌اند.

-مسی و نیمار در این فصل هر کدام 10 پاس گل برای سوارز فرستاده‌اند و این خود بیانگر رابطه بسیار خوب این خط حمله سه ضلعی است. در سویی دیگر آلوز 6 و آلبا 5 پاس گل برای او ارسال کرده‌اند


شادی پس از گل مسی، نیمار و سوارز

-نه تنها بارسا بلکه آمار گلزنی سوارز در نیمه دوم نیز بهتر از نیمه اول بازی هاست؛ 41 گل.

-آمار گل گلزنی شماره 9 بارسا در نیمه اول بازی‌ها نسبت به سایر هم‌تیمی‌هایش رقم قابل توجهی است؛ 13 گل که 8 تای آنها در نیوکمپ و 4 تای آنها در خارج از خانه و یکی از آنها در زمین بی‌طرف به ثمر رسیده است.

-سوارز کابوس مرگبار بسیاری از خطوط دفاعی است. او در این فصل 6 دابل، 5 هت تریک و حتی دو بار نیز 4 گل در یک بازی به ثمر رسانده است.


خوشحالی پس از گل دوم سوارز در سانتیاگو برنابئو

-سوارز همچنین نجات بخش بارسا در روزهای سخت این تیم بوده است، او در ماه آوریل 11 بار گل زده است که 8 تای آنها در دو بازی متوالی وارد دروازه تیم‌های اسپورتینگ و دپورتیوو شده‌اند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: سوارز در فصلی که گذشت به روایت اعداد و ارقام
سوارز میتونه فصل بعد بهتر هم بشه


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۹۵ (۲:۲۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: سوارز در فصلی که گذشت به روایت اعداد و ارقام
تازه تو چند بازی گل نزده
فصل بعد باید با گل هاش سه گانه رو فتح کنیم


پنج‌شنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۵ (۲۳:۲۴)
 
jahanmamad
پاسخ به: سوارز در فصلی که گذشت به روایت اعداد و ارقام
خیلی خرید خوبی بود یه بازیکن چارچوب شناس ، قدرتمند با شم گلزنی بالا
پ ن : عکس سوم چی میگه ؟؟


پنج‌شنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۵ (۲۱:۳۳)
 
9VECTOR9
پاسخ به: سوارز در فصلی که گذشت به روایت اعداد و ارقام
سوارز نه تنها آمار و ارقامش فوق العاده ست بلکه کیفیت اکثر گل هاش هم فوق العاده ست برخلاف پنالدو که آمارش رو با گل زدن از رو خط دروازه به تیمایی مثل مالمو بالا میبره...


پنج‌شنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۵ (۱۹:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۳ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!