به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

برنامه ژاوی هرناندز برای فصول پیش روآنالیز فنی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۵ (۱۴:۵۳) (۸۳۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

اسطوره فراموش نشدنی تاریخ باشگاه بارسلونا، ژاوی هرناندز، برای اولین بار، یک فصل را دور از نیوکمپ به اتمام رساند. او این کار را در السد قطر انجام داد اما همچنان به آینده خود و برنامه‌ای که باید پس از خداحافظی از فوتبال اجرا کند، فکر می‌کند. برنامه‌ای که طبق قولی که پیش از خروج از بارسلونا به هواداران داده بود، باید هدایت آبی اناری پوشان اولویت اول آن باشد. روزنامه نگار خاوی میگل در رادیو کاتالونیا نقشه راه کاپیتان سابق بارسلونا را بیان کرده است.

از 2016 تا 2017

ژاوی مصمم است که دو فصل بعدی را در السد قطر بگذارند. باشگاهی که او را راضی می‌کند و می‌تواند فوتبال حرفه‌ای را سطحی پایین‌تر و با فشار کمتری نسبت بارسا دنبال کند. او در دوحه با خانواده‌اش به راحتی زندگی می‌کند. جدا از آن، ژاوی در قطر به دنبال کشف چیزی است که در آینده او را فرا می‌خواند. او در حال حاضر کمک مربی تیم زیر 23 سال قطر می‌باشد و این یعنی او در کنار بازی، سلسله مراتب مربیگری را نیز طی می‌کند. در نتیجه او قصد مدیریت امور فنی هیچ باشگاهی را ندارد و تنها هدفش بازگشت به بارسلونا در قالب یک مربی است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

فصل 2018/19

به نظر می‌رسد 2018/19 فصلی کلیدی برای مهندس ژاوی خواهد بود. اگر همه چیز به خوبی پیش رود او در سن 38 سالگی خود را بازنشسته خواهد کرد و در نتیجه این فصل (2018/19)، آخرین فصلی خواهد بود که شاهد بازی‌های او هستیم. احتمالا برنامه او برای 6 ماه اول گذران دوره‌های مربیگری و سپس ارتقاء سطح زبان انگلیسی خود می‌باشد. ژاوی به خوبی می‌داند که زبان در مربیگری چیز بسیار مهمی است و اکنون نیز در قطر در حال فراگیری آن است اما باید بیش از این‌ها دانش خود در این عرصه بهبود ببخشد.

فصل 2019/20

فصل 2019/20 در تقویم ژاوی با رنگ قرمز مشخص می‌شود؛ فصل مهمی که بازگشت به نیوکمپ را رقم خواهد زد. او قصد دارد کار خود را (مربیگری در بارسا) با هدایت تیم‌های لاماسیایی آغاز کند. این اسطوره می‌خواهد مرحله به مرحله مسیر خود را طی کند و تمام اصول مربیگری را در لاماسیا یاد بگیرد و تجربه کند. ژاوی دوست ندارد به یکباره وارد تیم اول بارسلونا شود بلکه دوست دارد نکات مهم این مسئولیت خطیر را قبل از هر اقدام مهمی آموخته باشد.

به عبارتی او می‌خواهد پای خود را جای پای پپ گواردیولا قرار دهد و همان مسیری را طی کند که او طی کرده بود. گواردیولا کار خود را با هدایت تیم بارسا ب در لیگ دسته سه اسپانیا آغاز کرده بود تا مرحله به مرحله با شرایط حاکم بر تیم‌های حرفه‌ای آشنا شود.

علاوه بر تمام این‌ها یک تصادف جالب در فصل 2019/20 مواجه هستیم: یکی از بهترین و قابل اعتماد‌ترین تیم‌های آکادمی بارسا به تیم اول خواهند رسید. پروژه‌ای جالب با بازیکنانی با انگیزه و امیدوار کننده برای ژاوی هرناندز!

از 2020 تا ...

پس از آن باید منتظر بود و دید که چگونه ژاوی در مربیگری رشد می‌کند و نبوغ او در این قسمت از فوتبال نیز همانند بازیگری اوست یا خیر؛ باید منتظر بود و دید که آیا او فرصت هدایت تیم اول بارسلونا را خواهد داشت و آیا قادر است از آن یک تیم رویایی بسازد یا خیر! زمان همه چیز را نشان خواهد داد...باید دید که آیا برنامه‌ای که او اکنون برای آینده‌اش چیده است جواب درستی می‌دهد یا خیر!
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Main_ZakhaR
پاسخ به: برنامه ژاوی هرناندز برای فصول پیش رو
امیدوارم به عنوان مربی روی نیمکت بارسا ببینیمش . اسطوره فراموش نشدنی


دوشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۲۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: برنامه ژاوی هرناندز برای فصول پیش رو
بازیکن مربی به این میگن
با برنامه ریزی جلو میره و آینده درخشانی در انتظارشه
به امید موفقیت


یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۳۳)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: برنامه ژاوی هرناندز برای فصول پیش رو
دیدنش رو نیمکت و کسب موفقیت باهاش آرزوی هر بارساییه


یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۵ (۱۹:۱۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: برنامه ژاوی هرناندز برای فصول پیش رو
امیدوارم بتونه جا پای لوچوی بزرگ بذاره و چیزی با شکوه بارسا اضافه کنه.


یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۵۹)
 
iman_khatar
پاسخ به: برنامه ژاوی هرناندز برای فصول پیش رو
به امید تداوم موفقیت های بارسا


یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۵ (۱۶:۴۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۳ کاربر آنلاین است. (۳۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!