به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

جزئیات اتهام مالیاتی لیونل مسی!آبی و اناری‌ها
فرستنده امین سبحانی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ (۹:۵۵) (۷۴۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسکای اسپورت
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


طبق شواهد، لیونل مسی امروز به بارسلونا بازمی گردد تا در خصوص پرونده فرار مالیاتی به مبلغ 3 میلیون یورو پاسخ دهد. برنده پنج توپ طلای فیفا پس از کسب دو گانه با بارسلونا، حال باید به همراه پدرش در دادگاهی حاضر شود که مربوط به اتهامات مالیاتی آنها از جون 2013 می‌باشد.

او و پدرش - خورخه هوراسیو مسی - متهم به استفاده از شرکت‌های جعلی در بلیز و اروگوئه جهت فرار از پرداخت مالیات به مبلغ 3.2 میلیون یورو از جهت حق پخش تصاویر این بازیکن طی سال‌های 2007 تا 2009 می‌باشند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

لازم به ذکر است آنان جون 2013 مبلغی به ارزش 3.8 میلیون یورو را با عنوان «اصلاحیات» به مسئولین جمع آوری مالیات پرداخت نموده‌اند. با این حال مقامات قضایی اسپانیا به دنبال محکوم کردن مسی به 22 و نیم ماه زندان و نیز دریافت معادل مبلغ مالیات اخذ نشده به عنوان جریمه می‌باشند؛ اما این حکم می‌تواند به کمتر از دو سال نیز کاهش یابد.

طبق قوانین اسپانیا، متهم در صورتیکه از سوی دادستان به کمتر از دو سال محکوم شود، مجبور نیست تمام دوره‌های دادگاه را سپری کند. این بدان معناست که مسی ممکن است 2 جون برای بیان اظهارات خود وارد دادگاه شود.

مدافعان حقوقی لیونل مسی معتقدند تمام امور مالی این بازیکن را پدرش بر عهده داشته و او از نحوه مدیریت آنها بی‌اطلاع بوده است. مسی سپتامبر سال 2013 پس از حضور در دادگاهی در گاوا - شهری در حومه بارسلونا و محل زندگی این بازیکن - بیان کرد: «پدرم مبالغ را مدیریت می‌کرد». با این حال خورخه با پذیرفتن این ادعا گفته است: «او به این مسائل هیچ ارتباطی ندارد و فقط فوتبال بازی می‌کند».

گفته می‌شود این پنهان کاری‌ها به حق پخش تصاویر لیونل مسی ارتباط دارد و آنها با شرکتهایی نظیر بانکو سابادل، دنون، آدیداس، پپسی کولا و کارخانه مواد غذایی کویت معاملاتی مخفیانه انجام داده‌اند. پس از انتشار این نام‌ها از سوی رسانه‌های بین المللی در ماه آوریل که منبع عظیمی از داده‌ها و اسناد را از یک شرکت حقوقی در پاناما جمع آوری کرده‌اند، پرسش‌ها پیرامون مسی و پدرش بیشتر از قبل شد.

طبق گزارش سایت خبری اسپانیایی El Espanol، این دو در جون 2013 درست پس از رفع اتهام تقلب مالیاتی، برای ادامه به پنهان کاری‌های خود شرکتی در پاناما راه اندازی کرده‌اند. خانواده لئو با وجود مطلع بودن از وجود چنین شرکتی، آن را "کاملا غیر فعال" و عاری از هرگونه بحث مادی می‌دانند. با این حال به نظر نمی‌رسد این موضوع به فوتبالیستی که از دید مجله Forbes، سال قبل با درآمدی بالغ بر 50 میلیون یورو چهارمین ورزشکار برتر دنیا در این زمینه محسوب شده است، خدشه‌ای وارد کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
0760404298
پاسخ به: جزئیات اتهام مالیاتی لیونل مسی!
من که 3 بار خوندم هیچی حالیم نشد یکی حالیم کنه خو


پنج‌شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ (۲۱:۰۹)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: جزئیات اتهام مالیاتی لیونل مسی!
انگار نه انگار پدر بهترین بازیکن دنیاست
معلوم نیست با پولای مسی چی کار میکنه...


سه‌شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۰۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: جزئیات اتهام مالیاتی لیونل مسی!
با این مزخرفات نمی تونن بهترین بازیکن تاریخ رو متوقف کنن!


سه‌شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۴۳)
 
iman_khatar
پاسخ به: جزئیات اتهام مالیاتی لیونل مسی!
کاش ایرانم یکم به این چیزا اهمیت بده مسی که درش شکی نیست فقط دنبال فوتباله ولی باباش بدش نمیاد از این کارا


سه‌شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ (۱۶:۱۶)
 
messi-.10
پاسخ به: جزئیات اتهام مالیاتی لیونل مسی!
مسی اگه واقعا بدهکاری مالیات بده حداقل نصفش رو تا ولت کنن زشته برای تو


سه‌شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ (۱۴:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۰ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!