به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نمایش خوب بارسا و تکرار سریال گل نزدن‌های اتوو (0-0)لیگ قهرمانان
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱:۲۱) (۱,۷۰۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir

بارسا در شبی که بسیار از آنچه که پیش بینی می‌شد، بهتر بود، باز هم به لطف نمایش فوق‌العاده ضعیف اتوو در برابر دروازه حریف، موفق به گلزنی نشد تا تنها امتیاز گل نخوردن در خانه را در اولدترافورد به همراه داشته باشد.

بازی پیش از آنکه هر اتفاقی بخواهد روی دهد، با شوک پنالتی دقیقه 2 به سود منچستر روبرو شد. در شرایطی که رونالدو توپ را از فاصله نزدیک به دستان میلیتو کوبید، داور این صحنه مشکوک را پنالتی اعلام کرد تا همه چیز برای بارسا در آستانه نابودی قرار بگیرد. اما ضربه بیش از حد زاویه دار رونالدو، از کنار دروازه به بیرون رفت تا بارسا شاهد یک کابوس بدشانسی دیگر نباشد.


بعد از این پنالتی و تا انتها، بارسا به طور کامل کنترل میانه میدان را در اختیار داشت و هافبک‌های منچستر، به خصوص اسکولز، صرفا به دفاع مشغول بودند. با وجود اینکه فرگوسن هر 3 مهاجم خود را درون زمین گذاشته بود، اما توز عملا تا زمانی که تعویض شد، در زمین دیده نشد و رونی نیز تنها چند بار در کناره‌های محوطه جریمه خودی، به دفاع مشغول بود. کریستیانو رونالدو نیز بی‌اغراق، بیشترین تلاش را در شبیه‌سازی صحنه‌ها برای گرفتن پنالتی دیگری از بارسا داشت که موفق نبود. بارسا با ارائه بازی خوب و قابل قبولی، به طور کامل، بهترین خط حمله اروپا - از لحاظ آماری - را خلع سلاح کرد.

با این وجود، بارسا در نیمه اول صاحب موقعیت‌های چندانی نشد؛ اگرچه چه بسا اگر اتووی چالاک 2 فصل پیش را در اختیار داشت، می‌توانست در چند موقعیت به گل برسد. بهترین موقعیت نیمه اول بارسا، روی اشتباه ون در سار در دفع توپ بدست آمد، اما اتوو در شرایطی که اینیستا را در سمت دیگر داشت، با بی‌دقتی توپ را از دست داد. به نظر می‌رسید که بارسا برای این نیمه، همین نتیجه را مناسب می‌داند.

با آغاز نیمه دوم، حملات بارسا شکل جدی تری به خود گرفت. چند پاس خوب از مسی، موقعیت‌هایی را برای بارسا ایجاد کرد. بهترین آنها زمانی بدست آمد که مسی با تکل، توپ را به اتوو رساند و او در حالی که فردیناند روی او مرتکب خطا شده بود، بازی را ادامه داد و با بدترین پاس ممکن، بهترین بخت بارسا برای گلزنی را در برابر دروازه حریف نابود کرد. چند دقیقه بعد، شوت او از فاصله‌ای نزدیک، با بی‌دقتی به کناره دروازه رفت تا او نشان دهد که به خوبی سریال موقعیت از دست دادن‌های چند بازی اخیرش را دنبال می‌کند.

سرانجام، مسی در شبی که به شدت تحت مراقبت بود و نتوانسته بود انتظارات را بر آورده کند، جای خود را به بویان کرکیچ داد. بارسا همچنان منچستر را در محوطه جریمه‌اش محبوس کرده بود و یاران فرگوسن، تنها به دایو‌های رونالدو امید بسته بودند. دو صحنه مشکوک در دو محوطه جریمه اتفاق افتاد که داور هیچ کدام از آنها را پنالتی ندانست.

تعویض دیگر بارسا، که شاید می‌توانست زودتر از اینها انجام شود، ورود تیری آنری به جای دکو بود. دکو بعد از مدت‌ها در ترکیب بارسا به بازی می‌آمد و نمایش قابل قبولی را از خود ارائه داده بود. تیری آنری، با انگیزه بسیار بالایی به میدان آمد و در بدو ورودش، ون در سار را با ضربه از راه دور زیباش به دردسر انداخت. چند دقیقه بعد، ضربه کاشته خوب او که زاویه چندان مناسبی نداشت، در آغوش ون در سار جای گرفت.

اگرچه بارسا باز هم با بی‌دقتی مهاجمینش، به خصوص ساموئل اتوو، موفق به گلزنی نشد، اما نمایشی به مراتب بهتر از چند هفته اخیر ارائه کرد و به طور کامل، منچستر را در اختیار خود گرفته بود. و با در نظر گرفتن این نکته که منچستر یونایتد بدون تردید، آماده‌ترین تیم این روزهای اروپاست، می‌توان بارسا را به خاطر ارائه این بازی زیبا تحسین نمود. بدون تردید اگر بارسا بتواند همین درخشش را در الدترافورد داشته باشد، شانس بسیاری برای صعود به فینال مسکو خواهد داشت، اگرچه به نظر می‌رسد که نیمکت نشینی اتوو، بتواند بهترین خبر برای هواداران بارسا در بازی برگشت باشد.

آمار بازی، گویای ناگفته‌های بیشتری است:

ارزش: ۱۰.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
harry1
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال گل نزدن های اتوو (0-0)



چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ (۲۰:۳۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال گل نزدن های اتوو (0-0)



چهارشنبه، ۲ تیر ۱۳۸۹ (۱۸:۰۵)
 
barca*messi
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
با حرفهاي TITIMAN در مورد آنري كاملا موافقم.ضربات ايستگاهي رو بااااااااايد بدن آنري بزنه.
در ضمن آنري 75% گلاش تو آرسنال تك به تك بوده يكي از دلايلي كه تو بارسا تا حالا نتونسته موفق باشه اينه كه هافبك هاي ما آنري رو اون جوري كه توش تخصص داره تغذيه نمي كنن.


شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۹:۴۷)
 
arash10
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
استاد زدن پنالتی : رونالدینهو
خطاب به کریس رونالدو :آدمی به این مزخرفی تا حالا تو عمرم ندیده بودم آی حال کرد اگه زد بیرون.
خطاب به اتوئو: باید یه لقب حسابی به اتوئو بدیم :آرش برهانی چطوره ؟


شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۵:۴۵)
 
ronal.&.messi
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
دلیل خوب بازی کردن بارسا ترس و وحشت منچستر از نیوکمپ بود
اگه کمی به چهره رونالدو دقت می کردین ترس رو تو چشماش می دیدین
بازی برگشت تو الترافرد واسه بارسا دعا کنید


شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۲:۴۵)
 
boogh121
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
یه انتقاد از سعید! مدیر عزیز سایت ما


نقل قول
لطفا یک نفر بیاد به من بگه که یه مطلب رو چند بار بگم که دیگه نیازی به تکرارش نباشه؟
یه میلیون بار گفتم اینجا جای بحث کردن نیست، هرکس بیاد نظرش رو بگه و بره، لازم هم نیست 4 تا ارسال بکنید، تو یکی 2 تا ارسال هم میشه همه حرفا رو زد.



نقل قول
ای کاش یاد می گرفتید که نظر خودتون رو بدید و به نظر دیگران کاری نداشته باشید، بعد که نظرهاتون پاک شد نیاید شاکی بشید!



چرا نسبت به بحث بین اعضا نسبت به خبرایی که اینجا هست شاکی هستی؟ خوب چه ایرادی داره؟ بزار همه در مورد خبر یا چیزایی که در نظرشون مربوط به این خبر ( حواشی) هست نظر بدن، انتقاد کنن، با هم مباحثه کنن...درسته که تو این سایت ما از نعمت وجود تالارگفتمان بهره مندیم ...اما تالار کاملا فرق داره مثلا تو تالار یه قسمت هست که فقط در مورد (رونالدینیو ) همه می دونن اونجا جای بحث در مورد رونی هست یا هر چیزی که مربوط به تیم و باشگاه میشه یه بخش داره و تو از ما می خوایی که فقط اونجا بریم بحث کنیم...اما این یه چیز خیلی عادی هست که زیر هر خبر اعضا اول نظراتشونو می گن ، بعد نظرای همدیگرو که دیدن نسبت به هم واکنش نشون می دن و دوباره نظر می نویسن و اصلا به نظر چیز مشکل داری نیست توی همه ی سایت ها این جور چیزی دیده میشه ...من بعضی وقتا تو سایتای خبری یا سایتایی شبیه همین سایت اینو بارها دیدم که اعضا زیر خبر ( مربوط به نظرات) با هم بحث می کنن و یه چیز عادی بنظر می رسه ....البته شاید تو واسه خودت قانون خودتو داشته باشی که قابل احترامه و تو مدیر سایت هستی ...اما اگه نظر اعضا هم واست مهم هست می تونی یه نظر سنجی بذاری واسه همین مورد ببین اعضا با این قانون مشکلی ندارن ؟ یا اینکه نظر نظر خودته و بس
آخه خیلی از وقتا می بینم نوشتی که اینجا جای بحث نیست و ناراحت شدی از دست بچه ها...


جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۲:۳۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
من هیچ وقت نگفتم که ریکارد مقصر نیست. در فوتبال، اشتباهات بازیکن ها هم به پای مربی نوشته میشه. فقط گفتم که نقش اون در ناکامی بیش از اونچه که هست بزرگنمایی نکنید!


جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۰:۲۰)
 
TiTIMAN
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
چند نكته چالب....
من خيلي اوقات با رايكارد مخالفم.....
پاره اي اوقات هم با سعيد
البته واقعا دوستش دارم..
بچه با عشقيه...

ببينيد من كاملا با سعيد موافقم....تعويض هاش عالي بود..فقط من اگه بودم آنري رو دقيقه 53 مي آوردم...
1.اورا مسي ما رو خورده بود...دقت كنيد تو ليگ ما فقط 5 تا بال چپ خوب داريم...خوب منظورم اينه كه براي گرفتن مسي هيچ چپ پاي درستي نبوده تا حالا ... وگرنه كلا اونقدر هام رو مسي حساب نميكرديم...
2.اتوو كه كلا اگه 1001 گل هم بزنه من شخصا قبولش ندارم...البته كه اگه بخوام از مهاجماي 10 سال اخير دنيا نام ببرم...اون رو جزو 10 تاي اول حتما ميگم...
3.قبل اينكه مرد فرانسوي پا به تيم قلبها بگذاره من كاملابازيهاي هشت ساله اون رو آناليزيدم...

حالا .....
آيا ميدانيد؟
آنري 3 سال جزو 5 ضربه آزاد زن اول دنيا بوده...
و ميدانيد كه روني فقط 11 ماه اسمش تو اين ليست ديده شده...بيشترين ركورد دست بكام هست بعد دل پيرو بعد هم آنري كه من شخصا به دليل زمان بازي آنري اون رو اول ميدونم...
جالب اين جاست كه ميدونيد او در اين فصل چند تا ضربه آزاد زده......
2 تا......
آره جالبه...2 مين ضربش رو پريشب زد كه همش ژ اوي
و دكو و حتي مسي ميزنند...
نه عزيزان ما يك CF گرفتيم نه به قول سايت گل يه LWF
بله...اين چيزي بود كه مدتها ميخواستم بگم...
خواهشا ترش نكنيد...به خاطر بارسا فكر كنيد...
فكر كنيد
فكر كنيد
فكر...
يا علي....


جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۳:۰۴)
 
viva.Barca
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
70% شانس صعود داریم !


جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۰:۵۵)
 
ParsBarca
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
من تا حالا ندیدم سعید اینجا حتی 1% هم ریکارد رو جزو 2 سال ناکامی بارسا بدونه
تا حالا هیچ اشتباهی ریکارد نکرده از دید ایشون
همه مقصر هستند از بازیکن و تماشاچی و تدارکاتچی و ... جز ریکارد البته از دید ایشون
اینم یه انتقاد از سعید


جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۰:۱۶)
 
mojtabamessi
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
واقعا تعجب میکنم مدیر جان از شما بعیده دقت کن و ببین سامی توی 15 یا 16 بازی که این فصل انجام داده 14 گل زده خودت خبرشو نوشتی البته من قبلش می دونستم حالا اومدی داری این طور ازش انتقاد میکنی واسه انتقاد کسای دیگه ای هم بودند که بسیار بدتر از سامی بودند مثلا دکو چه غلطی کرد تو زمین؟ یا چه لزومی به استفاده اینیستا تو اون پست بود که این قدر بد بازی کنه؟ بویان وقتی اومد چی کار کرد؟ این ها رو هم ببین


جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۷:۵۸)
 
mojtabamessi
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
به نظر من بارسا همین یه امتیاز رو هم به خاطر تاماشاگراش گرفت اگه هنگام زدن اون پنالتی اون همه سر و صدا نمی کردن و پنالتی گل میشد اون وقت کل تیم از هم می پاشید راستی دیشب عادل یه چیز عجیب گفت من که خیلی ناراحت شدم ما از 9 بازی اخیر فقط یکیشو بردیم و این بدترین امار 5 سال اخیر بارسا است به قول عادل چه میکنه این رایکارد!!!


جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۷:۵۴)
 
No10
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
حیف شد که اون پنالتی گل نشد .چون اگه گل میشد بازی یه جور دیگه میشد یا به رگ غیرتشون بر میخورد و دو سه تا میزدند یا هم بی خیال میشدند و دوسه تا دیگه میخوردند بالاخره تکلیف معلوم بود الان باز هم باید بروند سراغ احتیاط .
بازی برگشت به این سادگی ها هم نیست . اونا دیگه اینجوری دست وپا بسته نخواهند بود تقریبا یه بازی عکس انچه دیدیم را خواهیم دید .
راستی اتوئو یا آرش برهانی ما که نفهمیدیم این بود یا اون !!!
قبل از بازی در نظرات مسابقه قبل هم عرض کردم که اگر اینجوری فرصت ها رو به باد بدهیم خیلی برامون گرون تموم میشه .
فقط میشه دل خوش بود به اینکه گل نخوردیم تا ببینیم چی میشه . اما تو اولدترافورد چون اونا صددرصد هجومی بازی میکنند باید از سرعت در ضد حمله سود برد .


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۳:۱۵)
 
nima_barca
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
به نظر من در بازي هايي تو اين سطح ، نجربه از همه چيز مهم تره.

اگه خوب دقت ميكرديد ميديديد كه بهترين بازيكنان بارسا زامبروتا و دكو و ژاوي بودند كه تجربه بسيار زيادي دارند و وقتي كه آنري هم به بازي اومد عالي بود.

به نظر من حتي اگه بازيكني مثل اتوئو و مسي خيلي خيلي بد هم بازي كنند نبايد اونها رو بيرون كشيد و بچه هايي مثل بويان رو وارد زمين كرد.

بازي هاي بزرگ بازيكن هاي بزرگ و با تجربه ميخواد.

در ضمن ، به نظر من بارسا يك نتيجه خيلي خوب گرفت و در بازي برگشت با زدن يك گل ميتونه صعود بكنه.


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۰:۴۹)
 
khovan_laporta
کی میگه رایکارد بد هست ؟؟؟؟؟؟؟
به نظرن رایکارد خیلی خوب هم اون تونست تو این چند سال خودشو نشون بده برای بارسا افتخار بیاره یادمون باشه توی هفت هشت سال قبل از رایکار چه مربیانی اومدن و رفتن اما کاری نکردن زود اخراج میشدن حتی یه بار تیم پنجم شد ولی رایکارد قهرمان اروپا هورا در ضمن کی فکر میکرد رایکارد این جوری خوب بازی کنه همه ما قلبمون دوست داشت بارسا ببره منچشتر رو ولی میدونستیم بارسا خیلی ضعیف تر از منچشتر هست در حال حاظر ولی همش این بازی خوب بخاطر ترکیب و تاکتیک تیم بود کی فکر میکرد اینیستا جزو فوروارد ها باشه کی فکر میکرد دکو توره و ژاوی و اینیستا هر چهار نفر همزمان تو زمین باشن ولی رایکارد دمش گرم


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۶:۴۰)
 
hichkas
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
دوستان زود قضاوت نکید شاید رایکارد به خاطر اینکه مسی اگر یک کارت زرد دیگه میگرفت و بازی بعد را از دست میداد یا اینکه مصدوم نشه آورده بیرون


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۵:۴۱)
 
SMS_E13
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
گل نزدن ولی خوب بازی کردن !!!!
برگشت حتما می بریم !!!!


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۴:۳۵)
 
viva_barca_No19
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
بازی دیشب تنها بازی فصل برای منچستر بود که این تیم تحقیر شد وفقط نظاره گر بازی بود حیف که بارسا نبرد ای کاش شانس کمی یار بارسا باشد
ولی امید وار باشید این تیم, تیم خوبیه و در یازی برگشت چون منچستر میاد که حمله کنه فضای کافی برای هنر نمایی بازیکنان بارسا از جمله مسی(اگر بازی کنه) فراهمه و دیگه این دفاع فشرده از منچستر رو شاهد نیستیم
در ضمن خدا رو شکر کنیم که پنالتی رونالدو خراب شد وگرنه حتی با تساوی 1-1 این بارسا بود که باید دنبال گل می گشت(تو بازی برگشت) ولی گرچه ما برد بدست نیاوردیم ول این رو بدونید که
چیزی رو هم از دست ندادیم
barca is the best


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۳:۲۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
لطفا یک نفر بیاد به من بگه که یه مطلب رو چند بار بگم که دیگه نیازی به تکرارش نباشه؟
یه میلیون بار گفتم اینجا جای بحث کردن نیست، هرکس بیاد نظرش رو بگه و بره، لازم هم نیست 4 تا ارسال بکنید، تو یکی 2 تا ارسال هم میشه همه حرفا رو زد.
باز هم یک میلیون بار دیگه گفتم که اگر می خواید بحث کنید بیاید توی تالار گفتمان تا اونجا تا ابد بحث کنیم، اما اینجا فقط جای "نظرات" ه و اگه فرهنگ دهخدا رو باز کنید خوبه که قسمت "نظر" رو بخونید!
ای کاش یاد می گرفتید که نظر خودتون رو بدید و به نظر دیگران کاری نداشته باشید، بعد که نظرهاتون پاک شد نیاید شاکی بشید!


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۳:۲۳)
 
boy_icelol
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
رونالدینیو جات خالی بود دیشب.....



پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۳:۱۱)
 
ParsBarca
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
دیشب بهترین بازیکن زمین زامبروتا بود
در حد خدا بازی کرد
بدترین بازیکنمون هم اتوئو بود
بهتره ردش کنیم بره همون تو تیم لک لک های وایت هارلین بازی کنه
اما مهمترین عامل ناکامی مون ریکارد بود دیشب
واقعا اگه تعویض نمی کرد خیلی بهتر بود
با تعویض های قشنگش سورپرایز کرد فرگوسن رو
به هر حال بازیه برگشت آخرین فرصت ریکارده
یا منچستر رو می کشه یا خودش کشته میشه
راستی یه سر اینجا بزنید و رای بدید که دوست دارید سال دیگه کی به جای ریکارد بیاد


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۲:۳۶)
 
samera2006
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
واقعا متاسفم اين هم از ليك قهرمانان اخه چرا مسي رو بيرون كشد مسي كه خوب بازي ميكرد رايكارد به خاطر تمام هواداران بارسا برو فكر نكنين تو اولترافرد منچستر اين جوري بازي مكنه اونا خيلي خوب دفاع كردن برنده اين بازي فرگوسن بود كاش يه گل مي زديم كاش............درست كه خوب بازي كرديم اما امتيازات رو به مالكيت توپ نميدن براي منچستر نتيجه صفر -صفر خيلي خوب بود كاش يه معجزه بشه


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۲:۳۵)
 
barcayman
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
من نمی دونم اتوو دیگه چی می خواد . ده تا موقعیت یکی رو گل میکونه اونم دروازه خالیه .دیگه داره حالم و به هم میزنه اگه تو بازی برگشت یه گل بزنیم صعود میکنیم


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۲:۲۵)
 
bana_1723
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
این هم از منچستر کبیر 90 دقیقه دفاع کرد


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۲:۰۶)
 
vahidnik
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
نقل قول
به نظر من تعویض مسی تعویض خیلی خوب بود.


خداییش بدترین تعویضی که می تونست انجام بده بود!
خدایا به ما نیز کمی انصاف ده!!

Catalonia is not Spain


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۰:۴۲)
 
bryan
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
گزارش داده شده از بازی به خوبی جزئیات رو بازگو کرده . بارسا خوب بازی کرد ولی حیف از موقعیتهایی که هدر رفت . شاید مسی اونقدر موفق نبود ولی واقعا کسی دیگه ای نمی تونست تعویض بشه ؟ اتوئو می تونست زودتر از اینها جاشو به هانری بده و بوژان بجای دکو وارد زمین بشه . به هر حال بوژانی که جای مسی اومد کار مثبتی انجام نداد و تعویض جالبی از آب در نیومد .
در یک جمله : اتوئو ، آرش برهانی بارسلونا
به 2 دلیل :
1- ازدست دادن موقعیتها ( نه گل زد نه پاس درستی داد )
2- حضور 90 دقیقه ای همیشگی در زمین .
ولی خودمونیم جای رونالدینیو خالی بود ، حداقل ضربات ایستگاهیش میتونست تو این بازی به تیم کمک کنه ..... یادش بخیر،خیلی حیف شد ،


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۰:۲۳)
 
hossein_deco_20
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
خیلی بد شد که نبردیم
جبران این نتیجه تو الدترافورد سخت به نظر میرسه
چون منچستر هم تو خونه بتر از دیشب بازی می کنه ولی امیدوارم که بارسا رو تو بازی فینال ببینم
به امید قهرمانی...............


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۸:۵۴)
 
مهمان
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
سعید بی انصاف نباش !
خودت هم می دونی که تعویض بدی بود.
و به هر حال بودن مسی همه رو یاد اون گل استثتایی فصل پیش به ختافه می اندازه پس برای حریف استرس ایجاد می کنهو می تونه این استرس اون ها رو به اشتباه کردن بندازه.
در ضمن تیم تاکتیک مشخصی نداشت
برنامه برای باز کردن دروازه منچستر در زمین خودتی داشتیم؟


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۸:۴۸)
 
ParsBarca
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
واقعا حیف شد که بازی رو نبردیم
کارمون سخته ولی کاملا در دسترسه واسه برگشت
در مورد تعویض ها واقعا یکی از یکی بدتر بود
من نمی دونم ریکارد تو این بویان چی دیده
آخه تو یه همچین بازی مهمی بویان رو باید میاورد تو؟
کاملا خیال منچستر رو راحت کرد
در مورد فینال لیگ قهرمانان جلوی آرسنال
خیلی نامردیه که اون تعویض های کارساز رو کوچک کنیم
اما به خدا اگه منم بودم ژولی رو می کشیدم بیرو و لارسن رو میاوردم و از طرفی اوله رو هم با بلتی عوض می کردم
به هر حال تو این بازی ریکارد نمره بدی نگرفت
تعویض هاش هم ثمر نداد اگه می گرفت الات از تعویض های خوبش تعریف می کردیم
امیدوارم تو اولدترافورد جبران کنه


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۳:۱۶)
 
boy_icelol
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
نقل قول
باید یاد آور بشم که به تعویضی می گویند خیلی خوب که بازیکن جانشین نسبت با بازیکن خارج شده در((دوندگی-پاسکاری-تکنیک=و از همه مهمتر روند بازی تیم))بهتر عمل کنه که بویان هیچ کدوم رو برآورده نکرد

دقیقا همینطوره....و چیزی که ما دیدم از بویان بجای مسی !!! این بود : یه تعویض اشتباه
و اشتباه دیگه ی رایکارد تعویض دیرهنگام آنری بود ، که خیلی دیر اومد به بازی ،خیلی دیر

------------------------------------------
نقل قول
ما 2 سال قبل با تعویض های ریکارد آرسنال رو بردیم!
مدیر جان این رو باهات موافقم و کاملا یادم هست که اون تعویض ها واقعا عالی بودن...اما قبول کن که رایکارد خیلی از وقتا هم تعویض های اشتباه یا تعویض هایی که روند مثبتی تو بازی تیم ایجاد نمی کنه رو انجام میده...این مسئله رو عادل فردوسی پور هم بارها گفته !!! نه که عادل کارشناس فوتبال باشه یا حرفش سند اما منظور اینه که من از خیلی از هوادارا شنیدم و فکر می کنم درست باشه چون تو عمل اینو خودمون داریم میبینیم....و چیزیه که هست ...رایکارد تو تعویض کردنا مشکل داره.... البته نه همیشه ...بعضی وقتام تعویضاش خوب از آب در میاد


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲:۳۲)
 
مهی
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
viva_barca_No19جان، با نظر شما هم 120% موافقم. ایول دقیقا


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲:۲۸)
 
مهی
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
ice جان، کاملا و 100% باهات موافقم.


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲:۲۶)
 
viva_barca_No19
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
نقل قول
به نظر من تعویض مسی تعویض خیلی خوب
بود

باید یاد آور بشم که به تعویضی می گویند خیلی خوب که بازیکن جانشین نسبت با بازیکن خارج شده در((دوندگی-پاسکاری-تکنیک=و از همه مهمتر روند بازی تیم))بهتر عمل کنه که بویان هیچ کدوم رو برآورده نکرد در ضمن در همچین بازی مهمی سن بازیکن مهم نیست بلکه عملکردش مهمه فارق از نام و سن بازیکن ورایکارد نتونست تشخیص بده که بویان ضعیفتره
لطفا با طرفداری زیاد از رایکارد جو انتقاد پذیری در سایت رو از بین نبرید
barca is the best


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲:۲۵)
 
boy_icelol
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
بویان بازیکن خوبی هست تو این شکی نیست اما مسی می تونست بهتر از بویان باشه همونطور که دیدیم بویان اومد بجای مسی و هیچ کار مثبتی نکرد در حال که مسی با این همه تحت مراقبت بودن چند بار موقعیت های عالی ایجاد کرد که اتوئو خرابشون کرد...

نقل قول
به نظر من تعویض مسی تعویض خیلی خوب بود.

میشه یکی از فایده ای این تعویض رو بگی که من هم متوجه خوب بودن این تعوبض بشم؟

و این که چه تاثیر مثبتی تو بازی بارسا داشت؟

به نظر من هم بویان گزینه خوبی واسه تعویض بود اما نه بجای مسی!!!


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲:۲۱)
 
مهی
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
اااا. چه جالب!! واقعا به نظر شما تعویض خوبی بود؟؟؟ لااقل اون موقع 3 تا بازیکن منچستر فقط مچل مسی بودن. بعد از تعویضش چی؟؟؟؟ آره دیگه! دستشون کاملا باز شد. نه جناب مدیر. رایکارد اگه خوب بود از همون اول اتوو رو میاورد بیرون (که اتفاقا بسیار روش تعصب خرکی داره!!) آنری رو که سابقه ی خیلی خوبی در بازی با تیم های انگلیسی داره رو میاورد تو زمین. دوما بویان رو میاورد ولی نه به جای مسی!!!!


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲:۱۸)
 
viva_barca_No19
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
با سلام
آقای مدیر چند سوال دارم لطفا جواب بدهید
انتقاد زیاد داریم اما گفتید به منظور اتحاد انتقاد نکنیم که خود شما در نظر اول از اتوو به حق انتقاد کردید
اما متاسفانه انتقاد اصلی به رایکارد وارده
سوال ها:
چرا مسی تعویض شد؟وقتی رفت بیرون قدرت تهاجمی بارسا به شدت پایین آمد
اگرقرار به تعویض بود
1-چرا اتوو زود تر از اینها تعویض نشد؟
2-چرا به جای آنری با انگیزه بویان اومد که در ضعیفترین حالت ممکن بود؟
به نظر رایکارد قدرت تفکرشو از دست داده
چون
مرده ی مسی از اتوو و بویان قطعا بهتر یود(برای اولین بار به تصمیم مربی اعتراض داشت)
این سوال ها رو از شما پرسیدم چون روی رایکارد تعصب دارید
خواهشان نظر من رو اگر مخالف میل شخصیتان است پاک نکنید چون هم به خبر ربط داره هم اینکه در اولین پیام شما انتقاد از اهالی بارسا به عمل آمده(بازیکن یا مربی تفاوتی ندارد)
به امید پیروزی بارسا
barca is the best


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲:۱۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
به نظر من تعویض مسی تعویض خیلی خوب بود. تمام مربیای بزرگ وقتی می بینن سوپر استار تیمشون رو با نفرات زیاد گرفتن، تعویضش می کنن و این خیلی سطحی نگریه که بگیم مسی چون مسیه در هر شرایطی باید توی زمین باشه. بویان هم بازی قابل قبولی ارائه داد و نباید فراموش کنیم که این بازیکن فقط 17 سالشه!
پس لطفا نبرید و بدوزید که ریکارد خوب تعویض نمی کنه، ما 2 سال قبل با تعویض های ریکارد آرسنال رو بردیم!
فقط امیدوارم تو بازی برگشت اتوو تو ترکیب نباشه ...


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲:۱۱)
 
boy_icelol
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
واقعا اتوئو بد بود و کاش حداقل از دقیقه 60 آنری بجای اتوئو می اومد...آره آنری نشون داد مقابل منچستر چه انگیزه ی بالایی داره...
نقل قول
من شخصا دوست ندارم رایکارددست به تعویض بزنه همیشه بدترین گزینه را انتخاب می کنه.

باهات کاملا موافقم رایکارد یک ضعف بزرگ داره که خیلی از وقتا تو تعویض اشتباه می کنه اونم چه اشتباه هایی که از یه مربی در این سطح نباید انتظار این جور اشتباه ها رو داشت...تعویض مسی نه تنها اشتباه بود بلکه بارسا رو ضعیفتر هم کرد.....
به نظر من درسته گل نخوردیم اما شکست دادن منچستر تو اولترافورد قطعا مشکل تر از امشب خواهد بووووووود..
ضمنا با این اتوئو چطور می خوایم گل بزنیم؟
چند وقتی هست که کلا تو همه ی بازی ها بارسا خیلی از وقتا توپ و میدان رو در اختیار داره اما به گل نمی رسه !!! این یه مشکل خیلی بده./...
منچستر درسته له شد اما منطقا از نظر نتیجه منچستر پیروز این بازی بود ...یه مساوی بیرون خونه اگه نگیم عالی هست اما میشه گفت خوبه اما واسه ما یه امتیاز منفی هست تنها شانس اوردیم مساوی بدون گلی داریم....

---------------------------------------------------
درصد مالکیت توپ نشون می ده که بازی کاملا در اختیار ما بود اما دریغ از تک گلی که امید رو به بارسا هدیه کنه !!!
شاید دعای دوستان بود یا شانس که بهمون رو کرد و توپ کریس رونالدو در دقیقه 2 از روی نقطه ی پنالتی وارد دروازه ی بارسا نشد و روحیه ی منچستر رو داغون کرد اما در ادامه واقعا اگه اتوئو همون اتوئو ی آماده بود می تونست به راحتی روی پاس عالی اینیستا کار رو تموم کنه !!!
منچستر واقعا بدون اشتباه دفاع کرد و به نتیجه ی دلخواهش رسید ...
تماشاگرای بارسا واقعا سنگ تموم گذاشتن و عالی بودن...
مسی خوب بود اما مهارش کرده بودن....دکو خیلی خوب بود به نسبت اولین بازی بعد از این همه مدت مصدومیت...
منچستر حبس شده بود تو محوطه جریمه ی خودش و این کار بزرگیه اما حیف که گل نزدیم...حیف شد
----------------------
رایکارد باز هم یه تعویض بدون فایده یا مضر انجام داد و در حالی که مسی می خواست و می تونست تو زمین باشه تا آخر ! بجاش بویان رو اورد و بویان نه تنها نتونست موثر تر از مسی باشه بلکه خیلی کمرنگ تر از مسی بود و بازیکنایی مثل مسی و رونالدینیو توانایی انجام کار نشدنی رو در یک لحظه دارن حتی اگه هنوز به آمادگی 100% نرسیده باشن ...اما مسی بدون دلیل بیرون اورده شد...این رایکارد واقعا تو تعویض یه مربی بزرگ نیست !!!
---------------------------------------
به نظر من تو بازی برگشت شانس داریم اگه تا اون موقع مسی و دکو از نظر آمادگی به حد ایده آل برسن و هانری هم حالش خوب بشه ، ( حیف مارکز بازی بعد رو از دست داد) و منچستر بجای دفاع حمله کنه و اون موقع اگه بتونیم گل نخوریم شانس گل زدنمون از این بازی خیلی بیشتر هست....


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲:۰۷)
 
shahab
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
اتوو بدترین بازیکن بارسا بود یه کار مثبت نکرد من قبلا هم گفتم طبق گفته ی مدیر سایت پارسال به خاطر همین گل نزدن های اتوو پارسال قهرمانیو به مادریدیها دادیم. همین امسالم خیلی توپارو گل نکرد ما چرا نمی تونیم گل بزنیم یکی به من بگه خواهش می کنم بگه؟؟؟؟
ب
اما آنری از اول می یومد خیلی بهتر بود . آخه رایکارد جایه اینیستا اونجاست!!! اخه مسیو می کشه بیرون و بویانو می ذاره!!!!!! خوب اینقدر دیگه حرس نخوریم .
من فکر می کنم بارسای واقعی تو اولترافورد می بینیم. چون بارسا تو این شرایط که نیازی به حمله نداره خیلی خطرناکه .


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲:۰۱)
 
shahab
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
سلام. من فکر نمی کردم بارسا منچستر به زانو درآره . پس آقای مدیر تیم های لالیگا فقط حقیر نیستند چاره ای ندارند جلوی بارسا که اینطوری بازی می کنند . اما من فکر می کردم رایکارد هانری اتوو و مسی اول بازی می ذاره . ضمنا بارسا داشت خوب حمله می کرد اما بازهم رایکارد اشتباه کرد من شخصا دوست ندارم رایکارددست به تعویض بزنه همیشه بدترین گزینه را انتخاب می کنه.
ولی این منچستره که می گفتن اه اه اه .
تیم بدون رونالدینیو یه مشکله بزرگ داره که ضریه آزاد زنه خوبی نداره.
در اولترافورد چه می شود فثط خدا میدونه . اگه منظقی فکر کنیم احتمال صعود بارسا خیلی بیشتره . یادمون نره ما گل نخوردیم.


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱:۴۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
پیروزی در الدترافورد محال نیست، اما خیلی سخته. خوبه که گل نخوردیم و این باعث میشه منچستر نتونه تو زمینش هم بسته بازی کنه، اما امیدوارم مدافعین ما و توره مثل امشب عالی باشن.
اما من میگم این بارسا می تونه صعود کنه. تو همین بازی شاخ بزرگ منچستر رو خیلی ها برتر مطلق می دونستنش، خوب شکستیم


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱:۴۰)
 
مهی
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
به چه حقی لیو رو از زمین آورد بیرون؟؟؟ کله اژدری! لیو انقدر هم دیگه بد بازی نمی کرد که مستحق بیرون اومدن باشه! اون اتووی مسخره که خیلی بدتر بود. تا دقیقه ی آخر هم تو زمین بود!!!! واقعا مسخرست!!!!!! طفلک لیو می خواست جلوی رونالدو کم نیاره. خب خب. فرگوسن دقیقا به اون چیزی که می خواست رسید. مساوی تو نیوکمپ. نتیجه ی بدی نیست، نه؟


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱:۳۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نمایش خوب بارسا و تکرار سریال...
واقعا نمی دونم باید به این اتوو چی گفت. تو 2-3 صحنه یه پاس درست می داد گل رو زده بودیم. اون هم از اون پنالتی خراب کردن و شوت زدنش. واقعا باید این رو از تیم بیرون کرد، این تیم همه چیز داره جز یه مهاجم گلزن. با اینکه از بازیکن مرده خور بدم میاد، اما اگه یه بازیکن تموم کننده مثل ویا داشتیم الان وضعمون خیلی فرق می کرد. دو ساله داریم چوب گل نزدن های آقا رو می خوریم، به نظرم بهتره برای تابستون یه مهاجم مثل ویا بگیریم.
جدا امیدوارم تو بازی برگشت روی نیمکت بشینه، آنری خیلی با انگیزه بود


پنج‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۵ کاربر آنلاین است. (۹۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!