به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

توضیحات باکرو در مورد پیراهن خاطره انگیز بارسا برای فصل آیندهمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ (۱۶:۰۴) (۹۸۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


کاپیتان سابق بارسا به پیراهن‌های تیم برای فصل بعد، بسیار علاقه دارد و می‌گوید که با نگاه کردن به این کیت‌ها، خاطرات بسیار خوبی برای او از دوران "تیم رویایی" زنده می‌شود.

کاپیتان سابق بارسا، خوزه ماری باکرو، علاقه زیادی به پیراهن‌های جدید تیم دارد - پیراهن‌هایی که به یادبود بیست و پنجمین سالگرد نخستین قهرمانی بارسا در اروپا، از پیراهن‌های تیم رویایی اقتباس شده است. او که در یک برنامه تلویزیونی به همراه پیراهن بارسا با نام خودش، حاضر شد، در این باره گفت: «پیراهن بسیار زیبایی است. البته تنها من را به یاد فینال ومبلی نمی‌اندازد. بلکه خاطراتی را از زمان تازه پیوستنمان به بارسا زنده می‌کند. ما همه جوان بودیم و در کنار هم بزرگ شدیم. آن تیم، تیم بسیار خوبی بود».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

او ادامه داد: «سال 1992، سالی بسیار مهم برای باشگاه بود. ما قهرمان اسپانیا و اروپا شده بودیم. مردم، و خصوصا جوان تر‌ها فکر می‌کردند که بردن لالیگا برای ما بسیار آسان بوده است. اما باید بگویم که ما آن جام‌ها را واقعا با زحمت بدست می‌آوردیم».

زمانی که باکرو در سال 1988 از سوسیداد به بارسا پیوست، تیم به طور متوسط هر شش فصل یک عنوان قهرمانی لیگ بدست می‌آورد، و از سال 1974 موفق به کسب آن نشده بود. از آن زمان تا به حال، بارسا هر دو فصل یک بار قهرمان لالیگا شده و توانسته چهار عنوان قهرمانی اروپای دیگر، به آن یک قهرمانی که باکرو و هم‌تیمی‌هایش بدست آورده بودند، اضافه کند.

تغییرات خوب

او می‌گوید: «از زمان پیوستن ما، تغییرات بسیار خوبی اتفاق افتاد. اضافه شدن کومان، استویچکوف و لادروپ، که بهترین بازیکنان خارجی در دنیا محسوب می‌شدند، روحیه تیم را کاملا تغییر داد. یک ضرب المثلی بین هواداران در آن زمان وجود داشت که می‌گفتند: 'به استادیوم برویم و باز هم شکنجه شویم!'، اما ما توانستیم آن را کاملا تغییر دهیم. برد‌های روز آخر و لحظات پایانی بسیاری وجود داشتند که وضعیت هواداران و بازیکنان را تغییر دادند».

یکی از آن گل‌های دقیقه پایانی، گل باکرو به کایزرسلاترن در نوامبر 1991 بود که بارسا را در جام قهرمانی اروپا نگه داشت. بدون آن ضربه سر، ومبلی 1992 هیچگاه اتفاق نمی‌افتاد. او در این باره اینگونه توضیح می‌دهد: «من در جای درستی قرار گرفته بودم و از قضا در زمان درستی به هوا پریدم. اینکه من آن گل را به ثمر رساندم، برایم باعث افتخار است. همه به یاد دارند که در زمان به ثمر رسیدن آن گل کجا حضور داشتند، و این برای من بسیار ارزشمند است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: توضیحات باکرو در مورد پیراهن خاطره انگیز بارسا برای فصل آین...
روزگارچه زودمی گذره


جمعه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ (۲۱:۰۳)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: توضیحات باکرو در مورد پیراهن خاطره انگیز بارسا برای فصل آین...
این تیم همیشه رویایی و خوب بوده و خواهد بود
زنده باد بارسا و بارسایی


چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ (۲۱:۳۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توضیحات باکرو در مورد پیراهن خاطره انگیز بارسا برای فصل آین...
کاپیتان تیم رویایی. یه اسطوره دوست داشتنیه این باکرو.


چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ (۱۶:۲۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۰ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!