به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دالی بلیند؛ هدف جدید بارسا برای پست مدافع مرکزینقل و انتقالات
فرستنده محمدصدرا نژادی در تاريخ چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۰۵) (۸۸۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir


بارسا در این پنجره نقل و انتقالاتی، بیشترین بودجه خود را برای خرید یک مدافع مرکزی در نظر گرفته است. خریدی که باید ویژگی‌های منحصر بفردی داشته باشد، و البته بتواند سال‌های سال در آن پست برای بارسا بازی کند.

در میان جستجو‌های مدیر ورزشی باشگاه، رابرت فرناندز، یک مورد غیرمنتظره به چشم می‌خورد. بازیکنی که هنوز با باشگاه منچستر یونایتد قرارداد دارد؛ بازیکنی که در ابتدا در لیست خرید باشگاه نبود اما به هر حال نظر افرادی که مسئول خرید‌های بارسا هستند را، جلب کرده است. ژوزه مورینیو، به محض ورود به باشگاه منچستر، لیستی از بازیکنانی که به آن‌ها نیاز ندارد را درست کرد؛ لیستی که شامل ماتا، دپای و بلیند است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پسر دنی بلیند افسانه‌ای، چند روزی هست که در بازار نقل و انتقالات فعال شده و مدیر برنامه او، راب جانسن او را به باشگاه‌های مختلفی – از جمله بارسلونا – پیشنهاد داده است. جانسن رابطه خوبی با باشگاه بارسلونا دارد چرا که در گذشته بارها با این باشگاه همکاری‌هایی داشته است.

این اولین بار نیست که بارسلونا برای خرید بلیند اقدام می‌کند؛ دوسال پیش – زمانی که بلیند در آژاکس بود – بارسلونا برای خرید او علاقه نشان داد ولی منچستر توانست او را با 17 میلیون یورو از آژاکس به خدمت بگیرد. در عوض بارسلونا توماس فرمالن و جرمی متئو را با قیمتی تقریبا مشابه به باشگاه اضافه کرد. دو سال پیش بلیند جزء اولویت‌های فنخال بود ولی امسال مورینیو او را نمی‌خواهد.

بلیند در مدرسه فوتبال آژاکس فوتبال را یاد گرفته و DNA بارسا را دارد؛ این را چند پُسته بودن او ثابت می‌کند. بلیند می‌تواند در سه پست هافبک، دفاع مرکزی و مدافع کناری بازی کند. قدرت او در حمل توپ و همینطور درکش از بازی انتقالی، او را به یک گزینه ایده آل برای بارسا بدل کرده است.

بلیند برای فن خال یک مهره پر استفاده بوده است. در فصل اول حضور فن خال، بلیند در 25 بازی به میدان رفت و 2 گل به ثمر رساند و در فصل دوم، 35 بازی، درون زمین بود و 2 گل به ثمر رساند. اما او برای سبک بازی مورینیو مناسب نیست. چون مورینیو بازی فیزیکی و دفاعی را بیش‌تر ترجیح می‌دهد. مورینیو او را با اطمینان در لیست خروج از منچستر قرار داده است و حالا بلیند تبدیل به یک سوپرایز برای لوییز انریکه شده است.

منچستر یونایتد او را با 17 میلیون یورو خرید و هزینه انتقال او هم، احتمالا چیزی نزدیک به همین عدد در می‌آید. قرارداد او در سال 2018 تمام می‌شود. بلیند ترجیح می‌دهد که در تیمی بازی کند که با شیوه بازی او متناسب باشد، از این رو انتقال به بارسا می‌تواند برایش بسیار مناسب باشد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: دالی بلیند؛ هدف جدید بارسا برای پست مدافع مرکزی
می تونه خوب باشه بااستعداده


جمعه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۵۷)
 
borselan
پاسخ به: دالی بلیند؛ هدف جدید بارسا برای پست مدافع مرکزی
چرا ممفیس دپای رو نگیریم.
حالا که مورینیو نمیخوادش بهترین گزینه است برای جانشینی MSN
هم ژن هلندی داره هم سبکش به بارسا میخوره هم خیلی جوون و آینده داره
فکر کنم با 25-30 تا راحتبتونیم بگیریمش
یکی صدای منو به گوش مسئولین برسونه


پنج‌شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ (۱۰:۳۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: دالی بلیند؛ هدف جدید بارسا برای پست مدافع مرکزی
با توجه به اینکه دفاع وسط گردن کلفتی بعیده بگیریم، یه بازیکن چند پسته خیلی می تونه بهمون کمک کنه.


پنج‌شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ (۱:۳۱)
 
esisalar
پاسخ به: دالی بلیند؛ هدف جدید بارسا برای پست مدافع مرکزی
نیاز بارسا دو دفاع وسط خوب و یک دفاع چپ خوب و یک مهاجم گلزن که نوک بتونه بازی کند و کنارها خروجی متیو و فرمالن آدریانو همین و بس هافبک داریم بوسکتس ماسکرانو اینیستا راکیتیچ ربرتو رافینیا توران دفاع راستم خوبن آلوز و ویدال


چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ (۲۳:۲۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: دالی بلیند؛ هدف جدید بارسا برای پست مدافع مرکزی
اینم بازیکن بدی نیست
باید ببینیم نظر انریکه چیه


چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۸ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!