به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تاپ تن: بهترین لحظات آلوز در بارساآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ (۹:۴۷) (۹۴۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


مدافع برزیلی پس از هشت سال بازی در بارسلونا و کسب 23 جام، از این تیم خداحافظی کرد. دوران دنی آلوز در بارسا به پایان رسیده است. تصمیم این مدافع برزیلی درباره این موضوع، پنج شنبه، در کنفرانس مطبوعاتی رابرت فرناندز، به طور رسمی اعلام شد. در این خبر به یادآوری 10 تا از بهترین لحظاتی که او در بارسلونا تجربه کرد، می‌پردازیم.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

دنی آلوز در تابستان 2008 از سویا به بارسلونا پیوست و در تاریخ 2 جولای، وارد نیوکمپ شد. در همان فصل در ترکیب گواردیولا فیکس شد و در پایان فصل 54 بازی با پیراهن بارسا به نمایش گذاشته بود. او تنها در فصل 2010/11 مجددا به این مهم دست یافت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اولین گل او با پیراهن بارسا، در تاریخ 25 اکتبر 2008، با یک ضربه آزاد به ثمر رسید. آن بازی با پیروزی 5-0 آبی اناری پوشان، در روز هشتم مسابقات، مقابل آلمریا به پایان رسید.

آلوز در فصل 2008/09، یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های پپ گواردیولا برای تاریخ‌سازی، در کسب اولین سه گانه باشگاه بود. این بازیکن برزیلی در 34 بازی لیگ، 12 بازی در لیگ قهرمانان و 8 بازی در کوپا دل ری آن فصل برای بارسلونا به میدان رفت.

آلوز در دومین فصل حضورش در بارسا، به جمع 100 تایی‌های این باشگاه پیوست. او در تاریخ 4 می‌2010، در نیوکمپ، مقابل تنریف، برای صدمین بار پیراهن بارسا را به تن کرد. آلوز این دستاورد را با ارسال دو پاس گل جشن گرفت.

در تاریخ 25 ژانویه 2012، آلوز اولین گل ال کلاسیکویی خود را در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا با یک شوت محکم، از خارج محوطه جریمه به طاق دروازه، به ثمر رساند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

3 آوریل 2012 روزی بود که آلوز در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مقابل میلان، 200امین بازی رسمی خود را با پیراهن بارسا به نمایش گذاشت. او تا آن روز 15 گل برای کاتالان‌ها به ثمر رسانده بود. بارسا در آن بازی 3-1 ایتالیایی‌ها را شکست داد.

در فصل 2013/14، آلوز ستاره بی‌چون و چرای بارسا در هر دو دور - رفت و برگشت - مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل منچستر سیتی بود. در بازی رفت، او در دقیقه 89، بارسا را 2-0 پیش انداخت و درست سه هفته بعد، گل بارسا را در پیروزی 2-1 به ثمر رساند.

در تاریخ 20 آوریل 2014، آلوز در مصاف با اتلتیک بیلبائو در نیوکمپ، 293امین بار با پیراهن بارسا به میدان رفت تا با پیشی گرفتن از فیلیپ کوکو، بعد از لئو مسی با 531 بازی، به دومین بازیکن غیر اسپانیایی تبدیل شود که بیشترین بازی را برای آبی و اناری‌ها انجام داده است. چند هفته بعد، این مدافع برزیلی با بازی مقابل آپوئل در لیگ قهرمانان، به مرز 300 بازی رسمی رسید.

دنی آلوز در پایان فصل 2014/15 - که بارسا دومین سه گانه خود را کسب کرد - قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد. در تاریخ 3 دسامبر 2014، آلوز در دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا، مقابل ویلانوونسه، آخرین گل خود را برای بارسلونا به ثمر رساند.

حدودا دو هفته پیش از آغاز زمزمه‌های خروج آلوز، او در فینال جام حذفی اسپانیا برابر تیم سابق خود، متخصص قهرمانی در لیگ اروپا، برای آخرین بار در جمع کاتالان‌ها به میدان رفت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: تاپ تن: بهترین لحظات آلوز در بارسا
آلوز بعد از بارسا دیگه به عناوین معتبر دست نخواهد یافت


شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ (۰:۰۶)
 
ژاویر
پاسخ به: تاپ تن: بهترین لحظات آلوز در بارسا
همیشه در یادها خواهی ماند


دوشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ (۱۱:۱۷)
 
سوداگر
پاسخ به: تاپ تن: بهترین لحظات آلوز در بارسا
حماقت کردن مسئولان بارسادیه مهره کلیدی ویه مهره خوب روازدست دادیم


یکشنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ (۲۱:۵۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: تاپ تن: بهترین لحظات آلوز در بارسا
هرگز از خاطر هوادارها نخواهی رفت... روزهای باشکوه زیادی رو برامون رقم زدی... امیدوارم موفق باشی...


شنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۱۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۱ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!