به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

معرفی آبی و اناری پوشان حاضر در کوپا امریکا؛ دنی آلوزکوپا آمریکا ۲۰۱۶
فرستنده محمدصدرا نژادی در تاريخ یکشنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ (۱:۱۹) (۷۵۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی کوپا 2016
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir


کوپا آمریکا 2016 آغاز شده است و 5 نماینده از بارسا در قالب تیم‌های مختلف، در این مسابقات شرکت دارند. با ما باشید تا در پنج قسمت، به معرفی این بازیکنان و وضعیتشان در این جام، بپردازیم.

به طور ساده دنی آلوز یک برنده است. برنده جام‌ها! او با 31 جام که در 15 سال فوتبال حرفه‌ای خودش برده است از پله، اسطوره برزیلی، که رکورد دار بیشترین دارنده جام در میان برزیلی‌ها بود نیز، پیشی گرفته است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

این برای بچه‌ای که در شرایط سخت روستای جوزیئر در شمال شرقی باهیا بزرگ شده یک عملکرد خیلی خوب محسوب می‌شود. وقتی بچه بود به همراه پدرش ساعت 4 صبح از خواب بیدار می‌شد تا در کار مزرعه به او کمک کند. آن‌ها پیاز و خربزه می‌کاشتند. با انجام دادن این کار او این فرصت را بدست آورد تا بتواند رویایش را گسترش بدهد؛ رویاش هم چیزی نبود جز فوتبال.


اولین قدمی که برداشت این بود که وقتی 10 سال داشت به باشگاه پدرش، پالمیراس ملحق شد. خیلی واضح بود که آینده دنی در آن تیم رقم نمی‌خورد، پس در نهایت با پشتیبانی خانوادش توانست در باهیا در سال 2001 به یک باشگاه بزرگ‌تر ملحق بشود.

مادرش در یک مصاحبه قبل از جام جهانی 2014 به BBC گفت: «برای من، او یک الگو است. او هیچ وقت به عقب نگاه نمی‌کرد. دنی می‌گفت من می‌خواهم زندگی‌ام را عوض کنم. می‌خواهم پدر و مادرم را عوض کنم. او یک ستاره به دنیا آمد. او به دنیا آمد تا بدرخشد».

وقتی که 19 سال داشت در حال بازی در اروپا بود و به باشگاه سویا اسپانیا ملحق شده بود. او رکورد‌های زیادی را در تیم ملی جوانان برزیل جابه جا کرد. در سال 2003 به برزیل کمک کرد تا برنده جام جهانی جوانان بشود. در آن جام دنی آلوز برنده جایزه توپ برنزی شد که به سومین بازیکن برتر تورنومنت تعلق می‌گرفت.

توانایی‌های او در زمینه کمک به خط حمله از منطقه‌ای که در آن بازی می‌کند (خط دفاعی) او را تبدیل به یک تهدید برای هر تیمی می‌کند. در سال 2008 بعد از 6 سال و بردن 5 عنوان با سویا به بارسلونا رفت، جایی که توانست 23 جام ببرد.

او یک بازیکن با استعداد است؛ کسی که می‌تواند با هر دو پا بازی کند و حملات مرگباری را شکل بدهد. استعداد زیاد او باعث شد که در ترکیب اصلی تیم ملی برزیل در سال 2006 قرار بگیرد. او در طی 90 بازی ملی‌اش، موفق به کسب عنوان قهرمانی در جام کنفدراسیون‌ها، و همینطور کوپا آمریکا سال 2007 شده است. تابستان امسال، این بازیکن 31 ساله در چهارمین کوپا آمریکای خودش بازی خواهد کرد. جایی که برزیل، باید با اکوادور، پرو و هاییتی رقابت کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: معرفی آبی و اناری پوشان حاضر در کوپا امریکا؛ دنی آلوز
به امید موفقیت برای دنی آلوز عزیز


شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ (۰:۱۷)
 
سوداگر
پاسخ به: معرفی آبی و اناری پوشان حاضر در کوپا امریکا؛ دنی آلوز
یه تنه کاریه دولت روکرد
افتتاح یه تونل


یکشنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ (۲۱:۴۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: معرفی آبی و اناری پوشان حاضر در کوپا امریکا؛ دنی آلوز
اسمش همیشه یه خاطره خوب برای بارسایی ها خواهد بود!


یکشنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۵۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۹۱ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۹۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!