به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دنیس سوارز؛ دو سال رشد و پیشرفتآمار و ارقام
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ دوشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ (۰:۰۰) (۹۰۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


هافبک گالیسیایی سال 2014 بارسلونای بی‌را ترک کرد و دو فصل موفق را در سویا و ویارئال سپری کرد. رابرت فرناندز در کنفرانس مطبوعاتی این هفته افشا کرد که اگر در دقایق آخر تغییری رخ ندهد، دنیس سوارز فصل 2016/17 بخشی از تیم اصلی بارسلونا خواهد بود.

دبیر فنی باشگاه نیز اعلام کرد که قصد جذب دنیس به ویارئال (باشگاه فعلی وی) گزارش داده است. باشگاه ویارئال روز 1 جولای به طور رسمی آگاه شد که بارسا به دنبال بازخرید این هافبک است. بنابراین سوارز در جستجوی فرصت‌های جدید، به تیمی که تابستان 2014 آن را ترک بود، باز خواهد گشت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

او از این آزمون با موفقیت بیرون آمد و با قهرمانی در لیگ اروپا 2015 به همراه سویا توانست یک عنوان قهرمانی را به کارنامه‌اش اضافه کند. دنیس سوارز با حضور در 46 بازی برای آندولسی‌ها توانست 6 گل به ثمر برساند.

دنیس در آگوست 2015 به ویارئال پیوست که با کسب تجربه‌های زیاد در سطح بالای فوتبال همراه بود. او برای ویارئال 48 بازی انجام داد و 5 گل به ثمر رساند.

رقابتسویا (14/15)ویارئال (15/16)
 بازیترکیب اصلیگلپاس گل بازیترکیب اصلیگلپاس گل
لالیگا311624 332544
لیگ اروپا933- 131117
جام حذفی5511 2---
سوپر کاپ اروپا11-- ----
مجموع462565 4836511


بازگشت به بارسلونا

دنیس سوارز در سال 2013 از منچسترسیتی به بارسلونا ب ملحق شد و در 36 بازی در دسته دوم به میدان رفت و موفق شد 7 گل و 10 پاس به ثبت برساند. تعدادی از باشگاه‌های لالیگایی به جذب او علاقه نشان دادند و او سرانجام به طور قرضی به سویا رفت. یک سال بعد، توافق بارسا و سویا به نقطه پایان خود رسید و این بازیکن به جمع زیردریایی‌های زرد پیوست.‌بندی در قرارداد او وجود دارد که به کاتالان‌ها اجازه می‌دهد که این بازیکن را دوباره به تیم بازگردانند و با توجه به عملکرد شگفت انگیز او در دو سال اخیر، این تصمیمی است که بارسا می‌خواهد آن را عملی کند.
ارزش: ۸.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: دنیس سوارز؛ دو سال رشد و پیشرفت
اگه میخواد فوتبالو درک کنه بیاد بارسا اگر نه برای پول نیای بهتره


شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ (۰:۳۴)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: دنیس سوارز؛ دو سال رشد و پیشرفت
اگه بتونن جذبش کنن میتونه مهره بسیار مطمئن و قابل اعتمادی برای جایگزینی msn باشه . ولی از مدیرای بی کفایت بارسا بعیده بتونن امسال خریدهای تاثیرگذاری انجام بدن . به هر حال از این ستون به اون ستون فرجه


سه‌شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۰ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!