به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

معرفی آبی و اناری پوشان حاضر در کوپا آمریکا؛ لوییز سوارزکوپا آمریکا ۲۰۱۶
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ (۰:۲۹) (۸۶۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی کوپا 2016
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


مهاجم تیم بارسلونا و تیم ملی اروگوئه، برچسب‌های زیاد و متغیری در طول دوران بازیگری‌اش به خود دید، اما حالا که او خود را برای حضور در کوپا آمریکای 2016 آماده می‌کند، تنها یکی از آن‌ها را با خود دارد: بهترین مهاجم دنیا.

لیونل مسی، در مصاحبه‌ای که در ماه ژانویه با سایت فیفا انجام داد، در مورد او گفت: «او در حال حاضر بهترین مهاجم هدف دنیا محسوب می‌شود. او چیزهای زیادی به تیم اضافه می‌کند و بازی کردن در کنار او برای من یک افتخار است». و این حرف‌ها، اصلا عجیب نبودند. سوارز در فصل 2015/16، در 49 بازی که برای یکی از بهترین باشگاه‌های جهان انجام داد، مجموعا موفق به ثمر رساندن 58 گل شد. چهل گل از این تعداد، در سی و پنج بازی او در مسابقات لالیگا به ثمر رسید که ضمن کسب آقای گلی و جایزه پیچیچی، سوارز کفش طلای اروپا را نیز از آن خود کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پیش از او، تنها رونالدو و مسی بودند که توانستند به رکورد چهل گل زده در یک فصل برسند، و در این فصل، آن‌ها پس از سوارز در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. نکته جالب توجه این است که مرد اروگوئه‌ای، در پنج بازی آخر خود، 14 گل به ثمر رساند. و اگر این ارقام شما را تحت تاثیر قرار نداده‌اند، او همچنین با 16 پاس گل، بهترین پاسور لیگ شد و مجموعا در این فصل برای هم‌تیمی‌هایش 23 پاس گل فراهم کرد.

اما هیچ کدام از این‌ها جدید نیست. او گلزنی را در رده ملی و باشگاهی، از نخستین روزهایش به عنوان بازیکن حرفه‌ای، در سن 18 سالگی و در تیم ناسیونال اروگوئه آغاز کرده بود. نقطه عطف دوران بازیگری او در آژاکس رقم خورد، جایی که در چهار فصل، مجموعا 103 گل به ثمر رساند. و البته تنها در یک فصل (2009/10) 49 بار در 48 بازی پایش به گلزنی باز شد.

او وقتی در سال 2011 به لیورپول پیوست هم، به رکورد‌های خوب گلزنی‌اش ادامه داد و موفق شد در طول سه فصل حضورش در تیم انگلیسی، 82 بار گلزنی کند. او در آخرین فصل حضورش در این تیم (2013/14) با 31 گل، ضمن کسب مقام آقای گلی لیگ، بازیکن فصل لیگ جزیره نام گرفت و مشترکاً با رونالدو، کفش طلای اروپا را بدست آورد.

سوارز همچنین از زمان انجام نخستین بازی‌اش با پیراهن تیم ملی اروگوئه در سال 2007، 45 بار برای این تیم گلزنی کرده است. او به تیمش در راه چهارم شدن در جام جهانی 2010 و قهرمانی در کوپا آمریکای 2011 کمک فراوانی کرد - او حتی در سال 2011 عنوان برترین بازیکن مسابقات کوپا را از آن خود کرد.

در ماه مارس، حدود 21 ماه پس از آخرین بازی‌اش با پیراهن تیم ملی اروگوئه در جام جهانی برزیل و پشت سر گذاشتن محرومیتی طولانی مدت، بالاخره توانست برای تیم ملی کشورش به میدان برود. او در همان نخستین بازی، گل دوم تیمش در تساوی 2-2 دو تیم برزیل و اروگوئه در جریان رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه به ثمر رساند، تا همچنان آن‌ها را در رتبه دوم جدول مسابقات در منطقه آمریکای جنوبی نگه دارد.

اسکار تابارس، سرمربی تیم ملی اروگوئه پس از این دیدار به خبرنگاران گفت: «زمان، بلوغ به همراه دارد و لوییز به آن دست یافته. او همواره تلاش می‌کند پیشرفت کند و بهتر شود. او اشتباهاتی مرتکب شده است، اما حالا می‌بینیم که چقدر پخته رفتار می‌کند و من فکر می‌کنم او به نقطه‌ای رسیده که هر بازی همینطور خواهد بود».

و این تابستان چشم‌ها به لوییز سوارز دوخته شده است تا ببینند که او همچنان می‌تواند به گلزنی‌های خود ادامه دهد یا خیر. دیدارهای اروگوئه با بازی بامداد دوشنبه مقابل مکزیک آغاز می‌شود، و آن‌ها در بازی‌های بعدی خود، به مصاف ونزوئلا و جامائیکا خواهند رفت.

معرفی آبی و اناری پوشان حاضر در کوپا آمریکا؛ دنی آلوز
معرفی آبی و اناری پوشان حاضر در کوپا آمریکا؛ کلودیو براوو
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: معرفی آبی و اناری پوشان حاضر در کوپا آمریکا؛ لوییز سوارز
حیف شد که حذف شدن
حالا برو تعطیلات


شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ (۰:۳۵)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: معرفی آبی و اناری پوشان حاضر در کوپا آمریکا؛ لوییز سوارز
مسلما اون کارایی بارسا رو در تیم ملی نخواهد داشت و با توجه به مصدومیتش یحتمل 3 تا بازی اول رو از دست بده وقتی هم که برگرده تا برسه به شرایط بازی طول میکشه .پس نباید ازش انتظار معجزه داشته باشن اوروگوئه ای ها


سه‌شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۲۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: معرفی آبی و اناری پوشان حاضر در کوپا آمریکا؛ لوییز سوارز
امیدوارم هرچه زودتر برسه. به نظر میاد اروگوئه بدون سوارز دچار مشکل جدی میشه.


دوشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۰۱)
 
9VECTOR9
پاسخ به: معرفی آبی و اناری پوشان حاضر در کوپا آمریکا؛ لوییز سوارز
نباید انتظار درخشش فوق العاده ی سوارز که تو بارسا داشت رو تو کوپا هم ازش ببینیم.... چون بدجور آسیب دیده از ناحیه ی کشاله ی ران و دو-سه بازی اول رو از دست داده تا الان... و هم تیم اروگوئه -به غیر از دو سه نفر- ، بازیکنای درجه سه ی اروپان... به هر حال امید زیادی بهش هست که با درخشش تو اوایل فصل بعدش تو بارسا بتونه جزو نامزدای مدعی توپ طلا باشه..


دوشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ (۰:۴۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۲ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!