به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

معرفی آبی و اناری پوشان حاضر در کوپا آمریکا؛ لیونل مسیکوپا آمریکا ۲۰۱۶
فرستنده محمدصدرا نژادی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ (۰:۱۶) (۹۲۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی کوپا آمریکا 2016
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir


به عبارت ساده لیونل مسی بهترین بازیکن فوتبال این نسل است و بعضی‌ها فکر می‌کنند که او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. در ژانویه مسی برنده پنجمین توپ طلایش شد. هر ساله 162 کاپیتان تیم‌های فوتبال، 165 سرمربی و 171 نماینده رسانه‌های بین المللی برای انتخاب بهترین بازیکن سال رای می‌دهند. به غیر از مسی تا حالا کسی نتوانسته است چهار بار توپ طلا را برنده شود و فقط چهار نفر موفق شدند سه بار برنده توپ طلا باشند.

اگر شما تاکنون بازی مسی را ندیده‌اید، این تابستان زمانی است که شما می‌توانید وقت بگذارید و بازی او را در حال رهبری کردن تیمش در کوپا آمریکا ببینید.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی متولد روزاریو آرژانتین است. وقتی که 13 سال داشت، به بارسلونا رفت تا در اسپانیا تست فوتبال بدهد و از آن روز به بعد هیچ وقت به آرژانتین برنگشت. بعد از دو سال که در تیم جوانان بازی کرد در سال 2004 در سن 17 سالگی به تیم بزرگسالان ملحق شد.

مسی در 28 سالگی در ماه آوریل توانست 500امین گلش را به ثمر برساند. اگر بخواهیم تمام رکوردهای او را نام ببریم فقط چند صفحه نیاز داریم تا درباره‌اش بنویسیم، پس در اینجا فقط به تعدادی از دستاوردهایش اشاره می‌کنیم.

مسی در سال 2005 به دلیل رهبری تیم ملی آرژانتین، توانست برنده توپ طلا و کفش طلا بشود (توپ طلا و کفش طلای تورنومنت جام جهانی جوانان)، آرژانتین را به مدال طلای المپیک پکن در سال 2008 رساند، بهترین بازیکن جام جهانی 2014 شد و 28 تا جام مسخره دیگر هم در بارسلونا برد! که شامل 4 چمپیونزلیگ، 8 لالیگا و 3 جام باشگاه‌های جهان می‌شود.

او همیشه با توانایی بالای دریبل زدن و دویدن و کنترل توپ در فاصله نزدیک بدن خودش، منتقدها را شگفت زده کرده و نشان داده که یک گل زن به تمام معناست.

مسی فوتبال ملی‌اش را در سال 2005 آغاز کرد و در سال 2011 کاپیتان تیم ملی شد و توانست آرژانتین را به دو فینال برساند: فینال جام جهانی 2014 و فینال کوپا آمریکا 2015. هر چند که به صورت خیلی دردناک بازنده این دو فینال شد: در وقت‌های اضافه به آلمان در فینال جام جهانی 2014 و به شیلی در ضربات پنالتی در فینال کوپا آمریکا سال 2015.

فروتنی و تواضع بسیار زیاد او باعث شده که بسیار محبوب بشود به طوری که 85 میلیون دنبال کننده در فیسبوک و نزدیک 44 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

حالا او بار دیگر رهبری آرژانتین را در این رقابت ملی به دوش دارد تا بتواند آن‌ها را به فینال برساند و به 23 سال طلسم جام نبردن آرژانتین پایان بدهد. اولین بازی مسی و آرژانتین با شیلی است و پس از آن باید به مصاف پاناما و بولیوی بروند.

معرفی آبی و اناری پوشان حاضر در کوپا آمریکا؛ دنی آلوز

معرفی آبی و اناری پوشان حاضر در کوپا آمریکا؛ کلودیو براوو
معرفی آبی و اناری پوشان حاضر در کوپا آمریکا؛ لوییز سوارز
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: معرفی آبی و اناری پوشان حاضر در کوپا آمریکا؛ لیونل مسی
امیدوارم با آرژانتین قهرمان بشی


جمعه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ (۲۳:۰۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: معرفی آبی و اناری پوشان حاضر در کوپا آمریکا؛ لیونل مسی
بهترین بازیکن بی رقیب تاریخ فوتبال!


سه‌شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ (۰:۵۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۸۶ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۸۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!