به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آبی و اناری‌ها در یورو 2016؛ تیم ملی اسپانیایورو ۲۰۱۶
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ (۶:۳۳) (۱,۸۴۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت گاردین
مترجم: سید سجاد زرگر نتاج / FCBarcelona.ir


آنها اصلا شبیه مدافع عنوان قهرمانی، و تیمی که برای کسب سومین قهرمانی پیاپی خود پا به رقابت‌ها می‌گذارد، نیستند و در عوض، هرگونه موفقیتی برای آنها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. آنها خصوصا در میانه میدان و در خط حمله، نسبتا آسیب پذیر به نظر می‌رسند. در این خبر نگاهی می‌اندازیم به اطلاعات تیم ملی اسپانیا در یورو 2016.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نقاط قوت

کیفیت برخی از بازیکنان اسپانیا در حدی است که اکثر مربیان دنیا، حسرت آنها را می‌خورند و دل بوسکه به خوبی در گرفتن بهترین بازی از آنها، عمل می‌کند (البته به جز جام جهانی 2014!).

نقاط ضعف

با توجه به اینکه دل بوسکه عموما از فابرگاس به عنوان 9 کاذب در تیم خود استفاده می‌کند، ممکن است که اسپانیا در گلزنی دچار مشکل شود - البته آنها گزینه‌هایی مانند نولیتو، موراتا و آدوریز را برای قرار دادن در پیکان خط حمله خود، دارند.

تیم ملی اسپانیا

رنکینگ فیفا
6
گروه
D
مربی
ویسنته دل بوسکه
اولین بازی
جمهوری چک


دروازبانان

ایکر کاسیاس
داوید دخئا
سرخیو ریکو


مدافعین

مارک بارترا
جوردی آلبا
سزار آزپلیکوئتا
خوان فران

جرارد پیکه
سرخیو راموس
هکتور بیرین


هافبک‌ها

سرخیو بوسکتس
سسک فابرگاس
برونو سوریانو
اندرس اینیستا
میکل سن خوزه

لوکاس واسکز
کوکه
داوید سیلوا
تیاگو آلکانتارا


مهاجمین

پدرو
آرتیز آدوریز
نولیتو
آلوارو موراتا



معرفی بازیکنان


مارک بارترا: 25 ساله؛ 9 بازی ملی؛ صفر گل

یک مدافع سریع و قدرتمند، که گاهی اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهد. اگرچه دل بوسکه به طرز عجیبی در مورد این بازیکن خود، مطمئن است. مشکل اصلی بارترا این است که چندان در ترکیب بارسا قرار نگرفته و همین نکته باعث شد که او اخیرا به دورتموند بپیوندد. البته این عدم حضور در بازی‌های باشگاهی، باعث نشده که او جایگاهش در تیم ملی را از دست بدهد. جرارد پیکه در مورد بارترا می‌گوید: «او در سطح درستی قرار دارد. شاید مدت زمان زیادی برای بازی در اختیار نداشته باشد، اما این اتفاق در بارسا افتاده است. ما به او اعتماد داریم». او یک برادر دوقلو به نام اریک دارد که در آکادمی بارسا حضور داشته است.

جوردی آلبا: 27 ساله؛ 47 بازی ملی؛ 6 گل

یکی از اصلی‌ترین مهره‌های تیم. او خستگی ناپذیر است و قابلیت هجومی زیادی از سمت چپ برای تیمش فراهم می‌کند. او در سال 2005 از آکادمی بارسا جدا شد و در والنسیا از هافبک، به یک مدافع کناری تبدیل شد. بارسا در سال 2012 با مبلغ 14 میلیون او را برگرداند و او حالا بند جدایی 150 میلیون یورویی دارد. او در داخل زمین بسیار سریع، نسبتا عصبی و بسیار درگیرانه است، اما در خارج از زمین او با بازی شطرنج (به شکلی شگفت آور!)، خرید لباس، گوش دادن به موسیقی و البته خوابیدن، خود را سرگرم می‌کند: «شب‌ها حدود 12 تا 13 ساعت می‌خوابم. سپس دو، سه و یا چهار ساعت دیگر هم در بعد از ظهر‌ها می‌خوابم. این یکی از مهمترین دلایل موفقیت من است».

جرارد پیکه؛ 29 ساله؛ 77 بازی ملی؛ 4 گل

او از سال 2002 با حضور در تیم ملی زیر 16 ساله‌های اسپانیا، در همه سطوح تیم‌های ملی این کشور حضور داشته است - و البته تنها بازیکن تیم ملی اسپانیاست که در هر جایی که بازی می‌کند، توسط آن دسته از هوادارانی که نمی‌توانند عقاید او در مورد کاتالان‌ها و استقلالشان را بر بتابند، هو می‌شود. او در آستانه یورو، در فرم بسیار خوبی قرار داشته است. در خارج از زمین، او یک تاجر حرفه‌ای است که بازی‌های ویدئویی خود را توسعه می‌دهد - او در مورد بازی مورد علاقه دوران کودکی‌اش، بازی کامپیوتری فوتبال، می‌گوید: «نمی توانید تصور کنید که من و دوستم، پِدره، چقدر از زمان خود را برای انجام این بازی اختصاص می‌دادیم. هر کدام از ما در خانه خود، به آن یکی زنگ می‌زدیم و در تمام مدت در مورد شرایط خود در بازی آنلاین حرف می‌زدیم - چه کسی را خریده‌ایم، و تمامی جزئیات این چنینی. این یک شیوه بسیار جذاب برای انجام یک بازی آنلاین است».

سرخیو بوسکتس: 27 ساله؛ 83 بازی ملی؛ 2 گل

او در بادیا، یکی از فقیرنشین‌ترین محله‌های کاتالونیا به دنیا آمد و بزرگ شد. این روزها، استادیوم کوچک محلی آنجا، نام او را فریاد می‌زنند. در سال 2008، پپ گواردیولا، هم‌تیمی سابق پدر او، کارلوس بوسکتس، او را از تیم چهارم آکادمی بارسا، مستقیما به تیمی که در نهایت برنده سه گانه شد، آورد. از آن زمان، او تمامی جوایز ممکن را چه با اسپانیا و چه با بارسا بدست آورده است. ویسنته دل بوسکه یک جمله به یاد ماندنی در مورد او دارد: «شما تمام بازی را نگاه می‌کنید و بوسکتس را نمی‌بینید. شما به بوسکتس نگاه می‌کنید و تمام بازی را می‌بینید». و حالا او اخیرا قرارداد خود را با بارسلونا تمدید کرده است، اما منچستر سیتیِ پپ گواردیولا، همچنان به دنبال اوست.

آندرس اینیستا: 32 ساله؛ 108 بازی ملی؛ 12 گل

قهرمان جام جهانی 2010 برای اسپانیا و همچنان مهره خلاق و قلب تیکی تاکای تیم. او تا به حال 30 جام بدست آورده است که با این تعداد، پر افتخارترین بازیکن تاریخ اسپانیا محسوب می‌شود. در سال 2011، او 420,000 یورو به تیم دوران کودکی‌اش، آلباسته کمک کرد و بزرگترین سهام دار آن‌ها شد. او آخرین سالهای خود را در تیم ملی اسپانیا سپری می‌کند و این می‌تواند آخرین یوروی او باشد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: آبی و اناری ها در یورو 2016؛ تیم ملی اسپانیا
برای این تیم آرزوی حذف و سقوط دارم


جمعه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ (۱۶:۱۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آبی و اناری ها در یورو 2016؛ تیم ملی اسپانیا
هرچی تعداد بارسایی های اسپانیا کمتر شد، کیفیت تیم هم پایین تر اومد...


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۳۶)
 
سوداگر
پاسخ به: آبی و اناری ها در یورو 2016؛ تیم ملی اسپانیا
به امیدموفقیت آلمان کبیر


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۰۶)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: آبی و اناری ها در یورو 2016؛ تیم ملی اسپانیا
اسپانیا دیگه اون اسپانیای چند سال قبل نیست با این شرایطی که دارن بنظر من همین که از گروهش بتونه بیاد بالا شوخ غول رو شکونده
اسپانیایی که سه دوره متوالی جامهای بین المللی رو درو میکرد اسپانیا نبود بارسلونایی بود پر از اسپانیایی . تو جام جهانی 99درصد بازیها 8 نفر از 11 نفر اصلی بارسایی بودن و تمام گلهای اسپانیا در جام جهانی رو فک کنم بارساییها زدن ( بجز یه دونش )


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ (۱۲:۴۰)
 
Hidden_Glance
پاسخ به: آبی و اناری ها در یورو 2016؛ تیم ملی اسپانیا
فکر نمی کنم اسپانیا این دوره شانسی برای قهرمانی داشته باشه. خط حملشون ضعف داره. حالا باید دید که چه اتفاقی میفته. همیشه اوضاع اونطور که پیش بینی می کنیم، پیش نمیره. من خودم خیلی اسپانیا رو دوست دارم. امیدوارم موفق باشن!


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ (۱۱:۴۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۷ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!