به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیروزی شیلی با گل دیر هنگام آرتورو ویدالکوپا آمریکا ۲۰۱۶
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ (۶:۴۴) (۶۰۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
کانون هواداران بارسلونا در ایران


مدافع عنوان قهرمانی، در دومین گام خود با گل دقایق تلف شده ویدال از روی نقطه پنالتی، 2-1 بولیوی را شکست داد تا شانس‌های خود را برای صعود به دور یک چهارم نهایی، زنده نگه دارد.

بازی با برتری کامل شیلی همراه بود و حتی تعداد شوت‌های دو تیم در پایان بازی، 18-3 به سود شیلی بود. موقعیت‌های شیلی در نیمه نخست راه به جایی نبرد، اما درست در ابتدای نیمه دوم، ویدال و پینیلا پاس‌هایی با یکدیگر رد و بدل کردند و در نهایت پینیلا با پاس رو به عقب خود، ویدال را در موقعیت گلزنی قرار داد و هافبک بایرن هم این فرصت را از دست نداد و شیلی را پیش انداخت.

بولیوی در دقیقه 61 با گلی زیبا حساب کار را 1-1 کرد. کمپس که دقایق کوتاهی از حضورش در بازی می‌گذشت، از روی ضربه آزاد، با پای چپ به زیبایی هر چه تمام‌تر دروازه کلودیو براوو را گشود، تا از اندک موقعیت‌های خود در این بازی، گل ساخته باشد.

در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده، الکسیس سانچز توپ را روی دروازه فرستاد و توپ به بازوی بازیکن بولیوی برخورد کرد. کمک داور مسابقه در تشخیصی جنجالی آن را خطا دانست و داور مسابقه هم یک ضربه پنالتی به سود شیلی گرفت. این تصمیم با اعتراضات شدید بازیکنان بولیوی همراه بود، و بالاخره در حالی که تقریبا به دقیقه 100 رسیده بودیم، آرتورو ویدال گل دوم خود و تیم کشورش را وارد دروازه کرد تا شیلی برنده دیدار بازنده‌های دور نخست بازی‌های این گروه باشد.

در دیگر دیدار این گروه، آرژانتین به مصاف پاناما رفته است که این بازی در حال انجام است. دور پایانی بازی‌های این گروه هم، روز پنجشنبه با دیدار دو تیم شیلی و پاناما، و همچنین آرژانتین و بولیوی انجام خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: پیروزی شیلی با گل دیر هنگام آرتورو ویدال
شیلی هرقدرم که دست و پا بزنه و با کمک داور و کمک داورا و شانس بتونه به مراحل بالاتر بره نهایتا باید این نکته روبدونه که راه به جایی نخواهد برد و ان شاءالله این دوره دیگه بدشانسیهای مسی با ارژانتین تموم میشه .


یکشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ (۱۹:۴۲)
 
سوداگر
پاسخ به: پیروزی شیلی با گل دیر هنگام آرتورو ویدال
فقط مسی


یکشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ (۱۲:۱۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیروزی شیلی با گل دیر هنگام آرتورو ویدال
ویدال هم بازیکن خیلی خوبیه
اگه میشد جذبش کرد عالی میشد


شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۴۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی شیلی با گل دیر هنگام آرتورو ویدال
خوبه شیلی هم با آرژانتین بیاد بالا!


شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ (۱۲:۰۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۵ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!