به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والدس: «ریکارد لایق احترام بیشتری است.»آبی و اناری‌ها
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲:۴۰) (۲,۷۱۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


والدس بیان کرد که او از انتقاداتی که اخیرا از مربی اف سی بارسلونا، فرانک ریکارد شده، حیرت زده است و گفت که مرد هلندی، باید مورد احترام بیشتری قرار بگیرد. او گفت: «کار او منصفانه مورد ارزیابی قرار نمی‌گیرد، نه تنها الان، بلکه در طول تمام این سال‌ها.»

با تنها 4 بازی باقیمانده در لیگ، دروازبان آبی و اناری‌ها عقیده دارد که بازیکنان باید کامل متمرکز باقی بمانند. «اینها بازی‌های مهمی هستند که در پیش رویند و ما می‌خواهیم که با قدرت ممکن آنها را به پایان برسانیم. در این فصل، بالا و پایین‌های بسیاری داشتیم، مخصوصا در لیگ. اما ما راه درازی را در کاپ‌ها طی کردیم. اکنون ما باید فقط در پایان فصل، از فرجام این اتفاقات درس بگیریم.»


فرد مناسب

پس از شنیدن تمامی گزارش‌های مرتبط با آینده ریکارد، والدس از این مربی حمایت می‌کند: «من انتظار دارم که او برای سال‌های پیش رو، اینجا بماند. من فکر نمی‌کنم که کار او به درستی مورد ارزیابی قرار گرفته باشد، نه تنها اکنون، بلکه از سالیان قبل. من به شخصه فکر می‌کنم که او فرد مناسب برای این شغل است و لایق احترامی بسیار بیشتر از آنچه که دریافت می‌کند، است.»

با نگاه به انتهای فصل، والدس احساس می‌کند که تیم «نیاز به ادامه به سخت کار کردن دارد.» و اطمینان می‌دهد که هر بازیکنی که می‌خواهد که در تابستان اینجا بماند، باید خودش را ثابت نماید چرا که «هیچ کس اینجا دست نیافتنی نیست.»

ارائه همه توان

علی رغم به پایان بردن فصل بدون هیچ مدالی، والدس از شکست صحبت نمی‌کند: «به عنوان یک بازیکن، شما دوست ندارید که در مورد آن صحبت کنید. ما کاری را که می‌توانستیم، انجام دادیم و تلاش کردیم تا هرچه را که در توان داریم، ارائه دهیم. این یک تاسف واقعی است، چون اوضاع آنطور که دوست داشتیم، پیش نرفت.»

واکنش هواداران

بخش‌هایی از هواداران بارسلونا، ناامیدی‌شان را به بازیکنان نشان دادند و والدس آن را درک می‌کند. «ما باید آن را ببپذیریم و تلاش کنیم که پیشرفت نماییم، تا اوضاع برای فصل بعد، بهتر شود.»

حرفه‌ای شدن

ویکتور والدس تصدیق کرد که اگر رئال مادرید پیش از آنکه آنها، چهارشنبه به مصاف بارسا بیایند، قهرمان شوند، آنگاه او به آنها بابت موفقیتشان تبریک خواهد گفت. «ما باید این چیزها را به عنوان بازیکنان حرفه‌ای بپذیریم. در ورزش، یک نفر باید بداند که چطور ببازد. اگر آنها لیگ را ببرند، ما باید آن را بپذیریم و نسبت به آن رفتار ورزشی داشته باشیم.»
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بیشتری است.»



چهارشنبه، ۲ تیر ۱۳۸۹ (۱۸:۲۵)
 
w@nted
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
ای آقا !

اون دیگه تو بارسا جایی نداره و رفتنیه!

درسته یه مدت خوب کار کرد ولی الان افتضاحه!


دوشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۷ (۰:۲۸)
 
vahidnik
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
نقل قول
در ضمن ما نمي تونيم استاد دانشگاه (آرسن ونگر)رو با دبير دبستان (رايكارد)مقايسه كنيم


بی ربط ترین حرفی که در تمام عمرم شنیده بودم!!!


سه‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۲:۵۸)
 
Always.Blaugrana
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
نقل قول
در ضمن ما نمي تونيم استاد دانشگاه (آرسن ونگر)رو با دبير دبستان (رايكارد)مقايسه كني




شرمنده واقعا نتونستم جلو خودمو بگیرم

ببخشید شما از کجا به این نتیجه رسیدی ؟


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۶:۲۱)
 
fcbaran_bm
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
تلاش زيادي كردن كه قابل تحصين است و بايد به فكر فصل بعد بود و ال كلاسيكو فراموش نشود


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۴:۴۵)
 
lionel-barca
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
شاید والدز حواشی که پیرامون تیم هست بهتر می بینه


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۴:۰۵)
 
toure_yaya
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
در ضمن ما نمي تونيم استاد دانشگاه (آرسن ونگر)رو با دبير دبستان (رايكارد)مقايسه كنيم فعلا دارايي ما اين رايكارد است و بايد با هاش بسازيم شايد رئال هم ضعيف شد و دوباره با 82!!!!!!!!!!! امتياز قهرمان شديم....درود بر رايكارد.....


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۸:۱۳)
 
toure_yaya
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
اينجا يه سئوال بيش مي آيد كه اگر تن كانته در قهرماني هاي بارسلون نقش اصلي رو نداشت چطور بعد از رفتنش بارسا اين جوري جام ها رو از دست مي ده ؟؟؟؟؟؟؟؟ ما اسم تن كانته رو مي دونستيم يا نه مهم نيست مهم اينكه الان خيلي از ما ها به اين نتيجه رسيديم بارسلون رو ستاره باريسن جرمن و تن كانته قهرمان كرده ... البته ابنايي كه گفتم همش در حد بيش بيني و حتمييييييييي نيست...


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۷:۵۷)
 
bryan
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
آقای مدیر سایت جدیدا دستش با رئالیها تو یه کاسه هست . با استناد به حرفهای اونها بقیه رو محکوم میکنه ، ماشاا... هر چی دوست دارند نثار بقیه میکنند از القابی چون کم شعور و نفهم تا غیر فوتبالی و سطحی نگر الی ......آقای مدیر دوست داری یه تفنگ بدیم بهت همه ما مخالفهای راکارد رو بزاری سینه دیوار یکی یکی بزنی تا راحت شی ؟


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۷:۱۳)
 
PYA
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
اگه اصطلاح سطحی نگر رو از دایره ی لغات مدیر حذف کنیم تقریبا دیگه چیزی واسه گفتن نداره..تعداد دفعاتی که مخالفاشو سطحی نگر خطاب کرده دیگه از دستم در رفته. در ضمن مدیر یا ثابت کن اون سربازای انگلیسی دستگیر شده جاسوس بودن یا باید حرفتو ÷س(p) بگیری چون نشر اکاذیب محسوب میشه. نگو اینجا جای این حرفا نیس چون خودتم همینجا گفتی.


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۳:۲۰)
 
barca*messi
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
در ضمن مطمئنا رايكارد ترجيه نمي ده مثل ونگري بشه كه تو 12 سال تيمشو 3 بار قهرمان ليگه جزيره كنه و تو اروپا هم بزرگترين افتخارش اين باشه كه 1 دفعه رسيده باشه فينال. فرگوسنم كه خودتون ديديد چه كرد.


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۰:۰۳)
 
barca*messi
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
ونگر تو 12 سال حضور در آرسنال 3 بار قهرمان شد.

بارسا بعد از 3 سال به چه روزي افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فصل قبل هم بارسا به جز 8 هفته ي آخر خيلي از تيمهاي ديگه قوي تر بود. همين الانش با 70% مصدوميت قويترين تيمه انگليس كه به همين آرسنال اين فصل 8 گل زده مياد جلوي بارسا زانو ميزنه تو اولد ترافورد.
منم مي دونم ونگرو 6 سال اول چطوري ازش حمايت ميكردن.



شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۳:۵۳)
 
shahab
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
اون سالی که بارسا قهرمان شد هیچ کی نمی گفت تن کاته . تا همین چند روز پیشم که چلسی نیمه نهایی نیومده بود کسی نمیگفت تن کاته. قبل از اینکه چلسی هم امتیاز با منچستر بشه کسی نمی گفت تن کاته.
بابا تن کاته تو دیگه هستی دست همه رو از پشت بستی.
اینقدر معروفی ما نمی دونستیم. یه امضا هم به ما بده.
دست در نکنه که بارسارو قهرمان کردی چلسی به فینال رسوندی. رایکاردو بازیکنی آماده بارسا و پول آبرامویچو دروگباوو و بالاکو لمپارد کیلویی چندن؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!.
راستی تن کاته تو کیلویی چندی؟؟؟؟


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۳:۱۲)
 
toure_yaya
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
با موندن رايكارد كاملا موافقم چون با تعويض مربي فصل بعد هم بدون جام مي مونيم مگر اينكه وضعيت رئال مثل بارسا اين فصل شه...در كل حتي رايكارد هم كه به بارسلون آمد يك فصل طول كشيد بارسا رو قهرمان لاليگا كرد در كل تعويض مربي براي جواب دادنش زمان لازم داره كه ترجيح ميدم رايكارد بمونه..تو اين دنيا دو مربي هستند كه سالهاي زيادي كه تو باشگاشون كار ميكنن...در مورد ونگر بايد بگم از زمان ورودش به آرسنال تيمشو به مدت 9سال تو اوج نگه داشت و 7 بار با آرسنال قهرمان شد و در اين مدت رقابت سختي با منچستر داشت و قهرمان ميشد و با فاصله كم و با امتياز بالا دوم ميشد ..و فقط 2 سال كم فروغ داشت كه يك سالش هم نائب قهرمان اروبا شدن ودر كل فقط 1سال سياه داشت كه 4 شدن ..اما رايكارد بعد از 3سال تيمش به اين روز افتاد و در اين مورد به منتقدان رايكارد حق ميدم و اين دليلي كه نمي تونيم انتظار داشته باشيم رايكارد مثل ونگر و فرگوسن شه ...اما در كل اميدوارم بمونه و ما رو قهرمان كنه


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۲:۵۴)
 
ronal.&.messi
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
نقل قول
خوب شد یه عده اسم این بنده خدا تن کاته رو یاد گرفتن
شک ندارم اون سال که بارسا قهرمان اروپا شد، کسی نمی دونست این که بغل ریکارد می شینه کی هست! بالاخره هرکس باید یه حرفی برای گفتن داشته باشه ...

اونایی که هیچ درک و شعور فوتبالی نداشتن نمی دونستن


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۲:۳۶)
 
ParsBarca
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
نقل قول
این تفکرات وقتی به ذهن من راه پیدا می کنه، که به قول اون دوستمون، می بینم وقتی بارسا 2 بازی جلوی منچستر خوب بازی می کنه و ریکارد کاملا دست فرگوسن رو می بنده، شما جمله ای در این زمینه نمیگی، یا وقتی تیم خوب نتیجه می گیری، چندان خبری ازت نیست، اما زمان ناکامی ارسال های بی شماری می کنی ...


من بر خلاف تو برام فرقی نداره کی سر مربی بارسا باشه
چون تیم برام مهمه نه این و اون
تو بازی با منچستر هم وقتی باختیم و به قولی ایستاده مردیم من چی دارم بگم؟
فکر نمی کنم من تو اون بازی ها از ریکارد ایرادی گرفته باشم
هر چند که میشد از نیمکت نشینی هانری و گودیانسن و بازی کردن اتوئو ایراد گرفت یا تعویض اشتباه اینیستا و تو زمین موندن ژاوی
اما تو اون 2 بازی نمره قبولی گرفت ریکارد از دید من

در مورد قسمت دوم هم که میگی بارسا میبره نمیای باید عرض کنم که تو 3 ماه گذشته اصلا بردی نداشتیم که من بخوام بعدش بیام اینجا نظر بدم!! پس ایراد از من نیست


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۱:۵۷)
 
Mclaren_F1
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
به نظر من مهم تر از رفتن يا موندن رايكارد احترام به اونه كه متاسفانه در خيلي از جاها رعايت نميشه
من كه از مسائل پشت پرده خبر ندارم بنابرين در مورد رفتن يا موندنش نمي تونم نظر درستي داشته باشم ولي مثل اينكه بهضي ها...


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۱:۵۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
خوب شد یه عده اسم این بنده خدا تن کاته رو یاد گرفتن
شک ندارم اون سال که بارسا قهرمان اروپا شد، کسی نمی دونست این که بغل ریکارد می شینه کی هست! بالاخره هرکس باید یه حرفی برای گفتن داشته باشه ...


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۱:۳۴)
 
shahab
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
بچه ها یه خبر کذب از همین فارس نیوز:
بچه ها بازی که امروز بین سایپا با پیروزی برگزار شد فکر کنم بازی 1-0 شد و 2-1 نشد .
""""گزارش خبرگزاري فارس، پس از شكست 2 بر يك سايپا مقابل پرسپوليس ... """

مشاهده لینک
از این خبر گذاری توقع بیشتر نمیشه کرد. به این خبر گذاری بگید لطفا اسم بارسارو نیار و پاشو از گلیمش دراز نکنه.
من یک طرفدار افراطی بارسا هستم . طرفدار هیچ تیم دیگه حتی ایرانم نیستم . منم دوست دارم بارسا همیشه برندهشه و جام ببره .دلیله حمایت من از رایکارد اینه که هیچ مربیه دیگه مثل رایکارد نمی تونه بارسا رو به بارسای 2006 یا حتی همین بارسا تبدیل کنه. من یقین دارم اگه رایکارد بمونه می تونه دوباره با نیروی جدید بارسا رو به بارسای رویایی تبدیل کنه. هر مربی دیگه اگه جای رایکارد بود بعد از قهرمانی در دو جام معتبر وضعش از این بدتر می شد.
بارسا تنها رویای دوست داشتنی فوتبال.


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۱:۳۲)
 
No10
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
جناب والدس ( والدز ) اول برادریتو ثابت کن بعد ادعای ارث کن .
جیگر جون خودت هم تو منطقه ابهامی خیلی ستاره ای که دم از ریکارد میزنی ، حق داری چون اگه یه مربی دیگه بیاد مجبور مشی پیراهن شماره 1 رو از تنت در بیاری ....
یه بازی که با درخشش تو برده باشیم رو یادت میاد ؟
سوتی چی ..... فراووووون
اما یه حرف با حال زدی که جواب خودتو دادی :
نقل قول
ما کاری را که می توانستیم، انجام دادیم و تلاش کردیم تا هرچه را که در توان داریم، ارائه دهیم. این یک تاسف واقعی است



شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۱:۳۱)
 
ronal.&.messi
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
اینجا رو ببینید چه کسی از چه کسی داره حمایت می کنه آقای والدس
حالا اگه رونالدیینیهو یا مسی 2 تا بازیکن سر شناس دیگه ای ازش حمایت می کرد یه چیزی تو که پروندت از اون خرابتره
بارسا اگه می خواد دوباره بارسا باشه باید اول این لاپرتا بر کنار بشه که نشسته و دست رو دست گذاشته دوم ریکارد
در ضمن هیچ وقت این فکر رو به زهن خودت نیار که این سرمربی جدید تیم چلسی رو اورده بالا هر چی هست از برکتی سر تن کاته هست یادمه تیم چلسی رو قبل از اینکه تن کاته بهشون ملحق بشه
اگه بعضی ها یک کم شعور فوتبالی داشته باشن این رو می فهمن


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۱:۳۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
این تفکرات وقتی به ذهن من راه پیدا می کنه، که به قول اون دوستمون، می بینم وقتی بارسا 2 بازی جلوی منچستر خوب بازی می کنه و ریکارد کاملا دست فرگوسن رو می بنده، شما جمله ای در این زمینه نمیگی، یا وقتی تیم خوب نتیجه می گیری، چندان خبری ازت نیست، اما زمان ناکامی ارسال های بی شماری می کنی ...
اینه که باعث میشه آدم اینطوری فکر کنه ...

به علاوه نتیجه گیری آخرت، یه نتیجه گیری فرافکنانه از مجموع حرفای من بود!
من گفتم بازیکن خوب به تنهایی کافی نیست و همین طور مربی خوب، و اینکه اگر توان مورینیو پورتو رو قهرمان کرده بود، با چلسی 100 برابر قوی تر هم می تونست. برآیند اینها اون چیزی نمیشه که نتیجه گرفتی و ناقض همدیگه هم نیست


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۰:۴۷)
 
ParsBarca
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
نقل قول
وای به کسانی که پای تلویزیون می شینن و خدا خدا می کنن که باز هم توپ های بارسا گل نشه و تیم نتیجه نگیره تا اونها بتونن با افتخار بگن که ما قبلا این وضع رو پیش بینی کرده بودیم ...


واقعا این شکلیش رو دیگه ندیده بودم
واست متاسفم که چنین طرز فکرهایی درونت جریان داره
من برای اولین بار تو زندگیم چنین چیزی رو شنیده بودم
البته چون خودت چنین طرز فکری داری یه همچین مطلبی به ذهنت رسیده

سعید جان که خیلی راحت هر چی از دهنت در اومد تو پست قبلیت نثار ما کردی اشکال نداره
ببین من تو این سالهایی که طرفدار بارسا بودم به دلیل مشکلات خیلی سال ها شد که جام نیاوردیم
تو خودت وقتی به وبلاگ ما اضافه شدی ما خودمون 3 سال وبلاگ داشتیم واسه بارسا
زمانی بود که بارسا زنگ تفریح شده بود و همه 3 تا 3تا بهمون می زدم من مثل شیر پشت تیمم بودم الان هم هستم. اینجا هم که نظر می دم واسه اینکه بارسایی زیاده و نیروی مادریدی نیست
خودت کل کل های من رو با رئالی ها تو وبلاگمون وقتی همین ریکارد مربی بود یادته نمی خوام ریز بازش کنم

در مورد لاپورتا هم یه لینک از نظر من بده که گفتم قدرت طلبه و خود بینی داره
من می گم مدیر بارسلونا باید کار مدیریت تیم رو انجام بده
نه اینکه بره دنبال تشکیل کشور و شهردار شدن
می خواد بره شهردار بشه باشه نوش جونش
از بارسا استعفا بده یا اگه می خواد بمونه مثل سال های اول کارش فکرش فقط پای تیم باشه

جالبه تو می گی ریکارد تیم رو قهرمان اروپا کرد و بازیکن ها نقششون کمتره اما قهرمانی پورتو تو جام اروپا رو به پای انگیزه امسال دکو می دونی
واقعا یه جور حرف بزنید که خودتون حرفهای خودتون رو تکذیب نکنید


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۰:۴۴)
 
shahab
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
از این خبرا زیاد شنیدیم .


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۹:۰۶)
 
real - raul
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
مهم نیست که من طرفدار بارسا هستم یا نه مهم اینه که ببینیم کی حرف درست می زنه اتفاقا چون همون طور که خودتون گفتین من طرفدار بارسا نیستم و می تونم با خیال راحت روی این مساله نظر بدم بهتر از نظرات شما می تونه باشه که در عصبانیت و در حالیکه تیمتون خوب نتیجه نمی گیره دارین نظر میدین.
اگر قرار بر این باشه که کسی از رایکارد بدش بیاد به نظر شما کی از رئالی ها بیشتر ؟رایکاردی که باعث شد بارسا در برنابئو رئال رو 3 - 0 شکست بده پس می بینین دلیلی نداره من از رایکارد خوشم بیاد یا اینکه کشته مردش باشم اما واقعیتش اینه که تنفر از یک مربی باعث نمیشه من چشم روی توانایی های او ببندم .
این صحبت من رو به اقای برایان بود که نظرات من رو منطقی نمی دانست اما در خطاب به یکی از دوستانش گفته که برات متاسفم که برای اثبات حرفهات به نظرات به ظاهر منطقی یه رئالی استنباط می کنی.
منطق چیزی نیست که ظاهر و باطن داشته باشه یه حرف یا منطقیه یا غیر منطقی اما شما در یه جا از نظرات خودتون حرف من رو به ظاهر منطقی و در جای دیگه غیر منطقی دونستین


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۹:۰۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
شما هنوز انگار متوجه نشدید که خبرهای فارس نیوز رو نباید جدی گرفت
همین الان اخبار شبکه 3، فکر کنم جز مسی اسم بقیه بازیکنای بارسا رو جزو اخراجی ها گفت
نمی دونم کی این خبرگزاری های ایرانی می خوان التزام به صحت خبر رو بفهمن!

در ضمن دوست عزیز، اون 2-3 نفری که شما فرمودی، عده مخالف های "با دلایل واهی" ریکارد هستن نه موافق های منطق


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۸:۵۰)
 
bryan
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا......لیست اخراجیهای بارسا منتشر شد . این هم یک خبر دست اول برای آقا shahab !!!! که دیگه ما رو متهم به خبر گذشته نکنه لطفا برای دیدن اخراجیها به سایت زیر مراجعه کنید :
مشاهده لینک


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۸:۱۰)
 
bryan
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
من هم با hichkas موافقم . اینجا بارسلوناست نه انگلستان و منچستر با اون طرفدارهای یخش ! در ضمن از یک رئالی توقع نداشته باش بیآد از رایکارد انتقاد کنه . چرا که کی از رایکارد بهتر که 2 سال جامو به رئال هدیه میکنه ! متاسفم که برای به کرسی نشوندن حرفات استناد به صحبتهای بظاهر منطقیه یک رئالی میکنی . البته نمیخوام به شما ( آقای طرفدار رئال ) توهین کنم خدای ناکرده و حرف صحیح از هر کسی باید پذیرفته شود ولی موضوع اینجاست که حرف شما به نظر منطقی نمیآد و بجز مدیر سایت و 2 ، 3 نفر معدود بقیه با نظر شما مخالفند . شما چون بارسایی نیستی خیلی راحت و بدون احساس نسبت به این ناکامیها صحبت میکنی و به ظاهر منطقی ! البته ببخشید!


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۷:۵۹)
 
satar
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
با سلام به آقای مدیر اولا" من حدود 2 هفته است که نتونستم از قسمت عضو وارد سایت بشم و نظر بدم که اشکال از سایت بوده دوما" امیدوارم موقعی که شما میگفتین هر 3 جام رو بارسا به دست میاره و من گفتم که یه کم غیره واقعی به نظر میرسه رو فراموش نکرده باشید که همگی من رو به باد انتقاد گرفتین ! امیدوارم حالا در مطالبی رو که استفاده میکنید یه کم از حس ناسیونالیستی خود کاهش بدین .
کوچیک همه شما یکی از دوستداران بارسا


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۷:۲۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
من نمی دونم این چطور تحلیله که منتج به این نتیجه میشه که تن کاته بارسا رو قهرمان کرده! به خدا این حرف رو به هر آدم فوتبالی بزنی به آدم می خنده!
هر جور تحلیلی رو می خوای بیار وسط، ریکارد توی اون آخرین مقصره. زمانی که ونگال قرار بود بیاد بارسا، من مثل همه بارسایی ها خیلی خوشحال بودم، به خیال تکرار روزهای خوب گذشته، اما تجربه نشون داد که ونگال نتونست دیگه اون مربی باشه و این در بازی تیم هویدا بود. تیمی که متزلزل بود، بازیکن هاش رو داشت، یه بازی 7 تا می زد اما بازی بعد 4 تا می خورد! این تیمه که نیاز به تغییر مربی داره، نه تیمی که بهترین منچستر چند سال اخیر رو توی خونش زمین گیر می کنه. من نمی دونم این چطور تاریخ مصرف گذشتنیه که فرگوسن نتونست جلوش تدبیری داشته باشه؟ بارسا فقط اگه 4 تا موقعیت گلش رو بیشتر به گل تبدیل می کرد، الان هیچ کس بهانه ای نداشت تا تقصیرات مهاجمین رو گردن مربی بندازه! فکر نمی کنم در این سطح از فوتبال، وظیفه مربی باشه که بیاد بگه آقای اتوو، تک به تک شدی وسط نزن یا احیانا بیرون هم بزنی گل محسوب نمیشه!

من طرفدار هیچ شخصی نیستم. در طول این سال ها، خیلی بازیکن ها و مربی هایی بودن که دوسشون داشتم، اما وقتی دیدم دیگه به درد بارسا نمی خورن، ازشون حمایت نکردن. توی بازیکن های الان هم خیلی ها هستن مثل دکو که زمانی واقعا دوسشون داشتم، اما وقتی دیدم شروع کردن به مصاحبه علیه تیم و عملا دارن به منافع خودشون فکر می کنن، دیگه حتی سر سوزنی علاقه به موندشون ندارم، چون اون لباس بارساس که وقتی تن کسی می شینه، اون آدم برای من محبوب میشه و شاید روزی که دیگه اون لباس تنش نباشه، محبوب هم نباشه.
اما مسئله اینجا ریکارد نیست، مسئله اینجا بارساس که تحت فشار همین امثال شما، تو زمین خودش با استرس بازی می کنه. من باور دارم که ریکارد خودش رو فدای تیم کرده و نه مثل خیلی ها، منافع خودش رو داشته باشه. هرگز حتی زمانی که بازیکنانش مقصر اصلی بودن، اونا یا مدیریت یا هیچ کس دیگه رو مقصر نکرده و با همین تاکتیکی که یه سری چشم بسته میگن تکراری شده، 60% مالکیت توپ و 2 برابر آمار پاس تو الدترافورد به جا می ذاره. و عقل سلیم میگه تاکتیک تکراری و مربی تاریخ مصرف گذشته، نمی تونه چنین حماسه ای رو توی الدترافورد ایجاد کنه!
سر سوزنی دلیل منطقی وجود نداره که ریکارد بخواد از تیم کنار گذاشته بشه. اگرچه هیچ کس کامل نیست و حتی کسی که 99 از 100 هم هست، اونها که مخالفشن اون 1 نداشته ش رو به اندازه اون 99 بزرگ می کنن!

وای به کسانی که پای تلویزیون می شینن و خدا خدا می کنن که باز هم توپ های بارسا گل نشه و تیم نتیجه نگیره تا اونها بتونن با افتخار بگن که ما قبلا این وضع رو پیش بینی کرده بودیم ...

پ.ن: در مورد اون مترجم باید بگه که افتخار بزرگش اگر لیگ قهرمانان و دو تا لیگ انگلیس (مصادف با بدترین آرسنال و منچستر چند سال اخیر) ه، ریکارد همین ها رو داره که البته قهرمانی لالیگا کجا و قهرمانی انگلیس کجا!
اما خوب دیدیم که به محض اینکه منچستر سر پا شد، چطور مورینیو قافیه رو باخت، اونم نه با امتیاز مساوی، بلکه با کلی اختلاف! و البته کسی که با چند صد میلیون دلار هزینه و خریدن هرکی که خواسته، نتونسته حتی یک بار به فینال لیگ قهرمانان برسه، مشخصه که بار قبل روی حادثه و انگیزه بازیکنای جوون و جویای نامی مثل دکو به جایی رسیده! اگه مورینیو کسی بود که با دانشش پورتو رو قهرمان کرده بود، با چلسی صد برابر قوی تر و با امکانات صدها بار بیشتر، لااقل به فینال می رسید!

در مورد لاپورتا هم باید بگم که این چیزهایی که میگی، هیچ ضعف و نقصی براش نیست. تشکیل کشور کاتالونیا آرزوی مردم این منطقه بوده که براش سال ها جنگیدن و اصلا تیم فوتبال براشون یه وسیله بوده برای اعلام این استقلال! اگه لاپورتا در این زمینه تلاش می کنه، معنیش قدرت طلبی و خود بینیشه؟؟ چیزی که من فکر می کنم اینه که لاپورتا به دلیل حمایت از ریکارده که مورد غضب شما قرار گرفته و گرنه کارنامه درخشان لاپورتا، چیزی کمتر از نونز نیست. و انتخابش با حداکثر آراء ممکن در دور دوم، به خوبی گویای این مطلب بود!


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۶:۵۶)
 
barca*messi
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
همين real_raul از شما بيشتر ميفهمه و منطقي تره.من با همه ي نظراش تا حالا موافقم.اينم از عجايبه كه يه رئالي دانا هم در دنيا وجود داره!!!!!!!


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۶:۱۲)
 
hichkas
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
آقای raul یک مربی وقتی میبینه که بازیکنهای تیم افت کردند به راحتی میتونه به مدیر باشگاه بگه من یک مهاجم میخوام و مدیر هم براش میخره


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۶:۰۳)
 
ParsBarca
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
جا داره که عرض کنم مورینیو هم جام یوفا رو برده و هم لیگ قهرمانان رو هم لیگ انگلیس رو دوبار هم جام حذفی و جام اتحادیه انگلیس رو هر کدوم 2 بار و البته لیگ پرتغال و جام حذفی اون کشور رو هم می تونی بهش اضافه کنی که ریکارد نصف اون جام ها رو هم نگرفته

به هر حال من چون از ادبیات سعید خوشم نمیاد ترجیح میدم با ادبیات خودم جوابش رو بدم

سعید جان برای اینکه متوجه بشی لاپورتا ( که خودم از طرفدارهاش هستم البته دیگه برای تیم کارایی نداره چون ذهنش به چیزهای دیگه ای مشغوله که ربطی به تیم نداره) بهترین مدیر چند دهه اخیر بارسا نبوده می تونی نگاهی به کارنامه نونز ببندازی تا متوجه بشی که داری اشتباه می کنی

اگه یه بار کاری انجام شده و نتیجه داده دلیل نمیشه که هر بار از اون راه استفاده کرد

اگر کسی تحلیلی از دلایل به بن بست خوردن تیم در نیم فصل دوم فصل پیش نداره بهتره دیگران رو به سطحی نگری و فاقد شعور بودن متهم نکنه

اگه من گفتم در صورتی که ریکارد بمونه به شرایطی که الان درش قرار گرفتیم دچار میشیم دلیلش این بود که تحلیل داشتم از تیم و شرایط بازی هاش تو نیم فصل دوم فصل قبل و دیدید که تیم چقدر تکراری بازی می کنه که از سال جدید به این ور بارسا میانگین 1 گل زده در هر بازی رو هم نداره اگر نبود وجود تیم هایی نظیر وایادولید و مورسی شاید آخرین بردمون به 3 ماه قبل بر می گرده که البته به دلیل بدشانسی و ناداوری بوده

قانون اسپانیا مسخره هست یا نیست به هر حال بارسا می دونست که همچین قانونی وجود داره در لیگ اسپانیا که البته اون هم مثل دلیل افت تیم در ÷ایان سال گذشته دیده نشد

خوشحالم که هواداری هستم که از سال 96 طرفدار تیمم هستم و همیشه با دید باز به قضایا نگاه می کنم و به هیچ عنوان شخص برای من مهم نیست در تیم. من به تیمم تعصب دارم تا اشخاص.
و اگه کسی هست که بیشتر از تیم و موقعیتش به ریکارد علاقه داره و حاضره تیم فنا بشه ولی ریکارد تحت هر شرایطی باقی بمونه این نمره منفی برای من محسوب نمیشه


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۵:۵۷)
 
hichkas
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
مدیر جان فقط میتونم بگم که:
اینجا کاتالونیاست
اینجا بارسلوناست
اینجا لالیگاست
اینجا لیگ انگلیس نیست که چند سال ناکامی برای هوادارای بی غیرتشون اشکالی نداشته باشه
اینجا بارساست تیمی که پر طرفدارترین تیم جهانه و همه ی آنها براشون حتی 1 باخت خیلی خیلی مهمه و تو روحیشون خیلی اثر داره
لطفا تیم و لیگ را با بقیه ی تیمها و لیگها مقایسه نکنید چون اصلا در حد مقایسه با بارسا و لالیگا نیستند


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۵:۴۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
نقل قول
به نظر من رایکارد در بارسلونا بمونه بهتره چون الحق و الانصاف به شخصه عیب بزرگی در این مربی نمی بینم و همون طور که یکی از کارشناسان فوتبال در برنامه گزارش ورزشی گفت سیستم رایکارد خیلی قابل پیش بینی و تحلیلش راحته اما در عین سادگی نمیشه پادزهری برای اون بوجود اورد
خب این مساله خودش گویای قضیه هست و خیلی کم پیش میاد مربی ای بتونه در تیمی این طور کار کنه .
اگه به امار هم نگاه کنیم همیشه تعداد موقعیت های گل و شوتهای به سمت دروازه از ان تیم بارسا است اما تنها ضعف بزرگ این تیم می تونه گلنزن شدن اتوئو و کلا مهاجمین این تیم باشه .
وقتی یه مهاجم نمی تونه توی 6 قدم توپ رو وارد دروازه کنه به نظر شما تقصیر مربی چیه ؟
باید قبول کرد افت بازیکنان تیم باعث شده که وضعیت بارسا به اینجا کشیده بشه وگرنه رایکارد همون رایکارد و سیستم همون سیستمه و تنها چیزی که تغییر کرده وضعیت امادگی بازیکناست که روی وضعیت تیم هم تاثیر گذاشته
بارسا به خون تازه احتیاج داره که این خون تازه فقط با اومدن بازیکنان جوان و با انگیزه می تونه به پیکره این تیم وارد بشه
با اوج گرفتن مجدد بارسا لالیگا هم به روزهای خوبش بازخواهدگشت چون قهرمان شدن اسان به هیچ وجه به دل ادم نمی شینه و من قهرمانی پارسال رئال رو به قهرمانی امسال ترجیح می دم و به همین دلیله که دوست دارم بارسلونا دوباره به روزهای اوجش برگرده تا دوباره رقابت و هیجان در لالیگا بهترین لیگ دنیا موج بزن

من بهت اطمینان میدم دونه دونه آدمایی که اینجا هستن، قدرت درک این مطالب رو به خوبی دارن، و همشون کاملا به این مسائل واقفن که فاصله بارسا تا قهرمانی ها، فقط به اندازه گل کردن چند تا تک به تک بوده و نه مشکلات تاکتیکی!
اما اخلاق یه سری اینطوریه که اون بخشی از واقعیت که موافق نظرشون نیست رو نادیده می گیرن و بخش دیگه رو بزرگ می کنن!


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۵:۳۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
واقعا سطحی ترین نگرش به فوتبال اینه که بگیم تیمی به خاطر بازیکنای خوبش قهرمان میشه! پس چرا بارسای 2000 تا 2005 قهرمان نشد؟ مگه ریوالدو و لوئیس انریکه و کلایورت اون زمان و کوکو و خیلی بازیکنای دیگه، کمتر از بازیکنای 2006 بودن؟ نه عزیز من، بازیکن خوب یه بخش قضیه س و مربی خوب یه بخش دیگه، و هیچ کدوم هم به تنهایی کافی نیستن.

به علاوه، شما اول حرفای من رو درست بخون، بعد قضاوت کن. من نگفتم بارسا تو تاریخش اینطوری بوده، گفتم بعد رفتن ونگال از سال 2000 به بعد اینطوری شد تا زمان اومدن ریکارد. زمانی که مربی های زیادی اومدن رفتن، حتی کسایی مثل رکساچ که یه بارسایی بزرگ بوده در تاریخ باشگاه، اما تیم تغییری نکرد. اینه که میگم شما فقط اونجوری که دوست دارید نگاه می کنید، حتی حرفای منم اونطوری که دوست داری می خونی!


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۵:۲۸)
 
real - raul
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
به نظر من رایکارد در بارسلونا بمونه بهتره چون الحق و الانصاف به شخصه عیب بزرگی در این مربی نمی بینم و همون طور که یکی از کارشناسان فوتبال در برنامه گزارش ورزشی گفت سیستم رایکارد خیلی قابل پیش بینی و تحلیلش راحته اما در عین سادگی نمیشه پادزهری برای اون بوجود اورد
خب این مساله خودش گویای قضیه هست و خیلی کم پیش میاد مربی ای بتونه در تیمی این طور کار کنه .
اگه به امار هم نگاه کنیم همیشه تعداد موقعیت های گل و شوتهای به سمت دروازه از ان تیم بارسا است اما تنها ضعف بزرگ این تیم می تونه گلنزن شدن اتوئو و کلا مهاجمین این تیم باشه .
وقتی یه مهاجم نمی تونه توی 6 قدم توپ رو وارد دروازه کنه به نظر شما تقصیر مربی چیه ؟
باید قبول کرد افت بازیکنان تیم باعث شده که وضعیت بارسا به اینجا کشیده بشه وگرنه رایکارد همون رایکارد و سیستم همون سیستمه و تنها چیزی که تغییر کرده وضعیت امادگی بازیکناست که روی وضعیت تیم هم تاثیر گذاشته
بارسا به خون تازه احتیاج داره که این خون تازه فقط با اومدن بازیکنان جوان و با انگیزه می تونه به پیکره این تیم وارد بشه
با اوج گرفتن مجدد بارسا لالیگا هم به روزهای خوبش بازخواهدگشت چون قهرمان شدن اسان به هیچ وجه به دل ادم نمی شینه و من قهرمانی پارسال رئال رو به قهرمانی امسال ترجیح می دم و به همین دلیله که دوست دارم بارسلونا دوباره به روزهای اوجش برگرده تا دوباره رقابت و هیجان در لالیگا بهترین لیگ دنیا موج بزنه


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۵:۲۳)
 
hichkas
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
به نظر من این ضعف یک مربی که نتونه بدون بازیکنهای کلیدی وتکنیکی بازی کنه.
حالا اگر خدای نکرده زبونم لال زبونم لال مسی و رونی از بارسا برن و رایکارد بمونه با این طرز تفکر شما پس بارسا نباید هیچ سالی هیچ قهرمانی کسب کنه و همیشه رتبه 3 یا به بعد لیگ باشه.
لطفا منطقی باشید


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۵:۲۳)
 
shahab
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
واقعا حیف ر ایکارد بره. یادم پارسال که منچستر از چلسی پیشی گرفته بود فرگوسن یه حرف منطقی زد که ما تو فصل قبل که چلسی قهرمان شد بازیکنان کلیدیه ما مصدوم بودند ولی بازیکنان کلیدیه اونا نه. و حالا نوبت اوناست که مصدوم شدند.
پس مصدومیت کلیدی بازیکنان خیلی مهمه که یکی از عوامل بلکه مهمترین عامله برای اینکه تیم تو اوج نمونه. اما ضمن انتقاد از تیم رایکارد که چرا اینقدر مصدوم میده باید بگم خودتون می دونین که بارسا خیلی تو این دو فصل بدشانسی آورده.
پارسال که اتوو 5 ماه و مسی 3 ماه از میادین دور بودند بقیه که کلی مصدوم می شدند . حتی تو بازی برگشت با وردبرمن یادمه که عادل می گفت بارسا بدونه مهاجماش با این تیم روبرو میشه.
امسالم که رو شاخش بود . اولا که اتوو نبود ،اتوو میومد مسی نبود بعد رونالدینیو نبود . هانری نبود . همه مصدوم بودند.
البته گه بارسا هر جهار بازیشو ببره احتمال داره رایکارد بمونه.
رایکارد بمون و جواب منتقدای نا سپاسو بده.
انگیزه رایکارد می تونه تو فصل بعد به کمک بارسا بیاد.
بارسا رویای همیشه دوست داشتنی فوتبال.


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۵:۰۸)
 
bryan
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
بابا مدیر محترم ....یه خورده با ادب تر ....هر کسی دورانی داره ...کوتاه بیا دیگه ....اون زمان که روماریو بود نمیدونم چند سالت بوده ولی اگه یادت بیآد بارسا این تیمی که شما میفرمایید کسی ازش حساب نمیبرد نبود . یادت که نرفته زمان لوئیس ونگال بارسا با ریوالدو چند هفته مونده به آخر فصل قهرمان میشد. زمان رونالدو هم که معلومه...نمیدونم چرا بخاطر دفاع از رایکارد میخواین گذشته بارسا رو بی قدر و منزلت نشون بدین که بگید با اومدن رایکارد اوضاع دگرگون شد!!!!!!


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۴:۴۶)
 
arash10
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
مثل اینکه طبع شوخی آقا سعید هم گل کرده..
حرف والدی یه کم منتقیه و حداقل که امسال جام نیاوردیم به رده دوم برگردیو فکر کنم ایم کار از دست بارسا بربیاد


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۴:۴۳)
 
bryan
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
چه بخواید چه نخواید رایکارد رفتنیه حالا طرفداراش میخوان ازش یه قدیس بسازند چرا که 3 سال پیش تیمو با ستاره هایی که همه تو اوج بودن مثل رونالدینیو قهرمان کرد . متاسفانه امسال یه مسی آماده کم بود و رایکارد یه رونالدینیو نداشت که واسش هم دریبل کنه ، هم ضربه کاشته بزنه ، هم گل بزنه ، هم پاس گل بده .... البته من از رایکارد بخواطر زحماتش قدر دانم ولی نمیدونم چرا بعضیها نمیخوان قبول کنن که هر کسی دوران اوج و نزول داره . اگه آدرس سایت هم دادم که برید اونجا ببینید که محبوبترین تیم بارسلوناست واسه اون کسائی هست که قدر و ارزش بارسا رو درک نکردند و میخوان 2 سال ناکامی رو عادی نشون بدن .و گرنه تاریخش مشخصه که زمانش اسفند ماه . در ضمن آماری که مورینیو در بدو ورودش بجا گذاشته موجوده . آدرس سایتشو بت نمیدم .( آقا shahab ) بگرد خودت پیدا کن تا بعد کسی رو متهم به اخبار گذشته نکنی !


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۴:۳۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
تو رو خدا این حرفای خنده دار رو تموم کن. چقدر باید آدم اسیر خرافات شخصیش باشه که اینطور نظرات خنده دار بده. تن کاته بارسا رو قهرمان کرد؟ لابد نقش مدیر تدارکات تیم هم از ریکارد بیشتر بود
واقعا خوبه آدم یه نظری بده که باعث خنده این و اون نشه!
کارنامه اون مورینیو احمق هم مشخصه، اون اگر ذره ای شعور داشت، با چند صد میلیون دلار هزینه یه بار به فینال اروپا می رسید، در حالی که همین که پاشو از تیم بیرون گذاشت، تیمش برای اولین بار رسید به فینال اروپا و تو انگلیس هم به صدر رسید. البته درسته، تن کاته این کارا رو کرده
احتمالا چند تا از دلایل نتیجه نگرفتن بارسا هم سهمیه بندی بنزین در ایران، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دستگیری جاسوس های انگلیسی در خلیج فارس و البته حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه س

یه عده آدم معدود سطحی نگر، حاضرن پای هر چیز رو وسط بکشن و هر چیز رو بگن تا حرف و نظرشون رو تایید کنن، حالا کاری ندارن اون حرف درس باشه، نباشه، خنده دار باشه، معقول باشه، فقط می خوان حرف خودشون رو یه جوری تایید کنن.
میان به لاپورتا که بی شک بهترین مدیر چند دهه اخیر بارسا بوده حمله می کنن، در حالی که اگه خودشون جای اون بودن، همون سال اول که تیم نتیجه نمی گرفت، ریکارد رو با سطحی نگریشون اخراج می کردن و تیم توی همون روزگار سیاهش باقی می موند، حالا این عده آدم، میان به لاپورتا حمله می کنن و احمق و جاه طلب لقبش میدن ...
یا هر حرف خنده دار و مضحکی رو در مورد ریکارد می زنن، ریکاردی که بارسای از دست رفته رو دوباره بارسا کرد. هنوز خوب یادم میاد زمانی که بارسا اصلا حساب نمی شد، کسی از بازی برابر بارسا نمی ترسید، هیچ تیمی از بازی کردن توی نیوکمپ هراسی نداشت و برای پیروزی می اومد اونجا، چهارم شدن در لیگ برای هوادارا بارسا اوج آرزو بود، بردن والنسیا و رئال و دپور یه رویای دست نیافتنی بود...
اما ریکارد اومد این تیم رقت بار رو به قله اروپا رسوند، حالا یه عده نمک نشناس کوته فکر، میان بهش حمله می کنن و حتی کار رو به جایی می رسونن که بخوان بگن ریکارد و لاپورتا تو این موفقیت ها هیچ کاره بودن! و با بزرگنمایی 2 سال بدون جام بودن به ابعاد یه فاجعه بشری، می خوان حرف های خنده دارشون رو توجیه کنن.
نمی دونم این عده نمی تونن بفهمن یا خودشون رو زدن به .... بارسا پارسال بهترین تیم لالیگا بود، در شرایطی بود که الان منچستر داره، اگه منچستر الان با امتیاز مساوی اول بشه، درست مثل شرایط پارساله، بارسا اگه تو هر لیگ دیگه بود قهرمان می شد، اما به خاطر قانون مسخره اسپانیا قهرمانی رو دادن به رئال. حالا فرض کنید آیا ممکنه تو هوادارای منچستر یا حتی چلسی، یکی پیدا بشه و بگه که آی تیم فاجعه بود، فرگوسن یا گرانت رو اخراج کنید ... بعد هم سال بعدش بیاد با افتخار به این کوته بینیش بگه که من از همون پارسال اینو گفتم که باید اینو بیرون کنید. شما باشید واقعا به کوته فکری چنین انسانی نمی خندید؟

فقط می تونم تاسف بخورم برای بارسا که هر کسی اومده اسم خودش رو گذاشته بارسایی! اگرچه خدا رو شکر اینها یه عده معدود بیشتر نیستن و اکثر هواداری بارسا، درک کافی برای درک شرایط و قدرشناسی بابت تمام کارهای بزرگی که شده رو دارن!


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۳:۵۸)
 
ParsBarca
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
نقل قول
آره آخه رایکارد طفلکی گناش اینه که بارسارو تو سال 2006 به بهترین تیم تاریخ فوتبال تبدیل کرده بود و دوجام معتبر تو یه فصل کسب کرد.


البته جا داره عرض کنم که تنکاته اون کارها رو کرد
ریکارد اگه می تونست بازم اون کارها رو انجام می داد
فقط می تونم بگم در شرایط فعلی بهترین مربی واسه بارسا که تیم رو از مرداب می تونه در بیاره مورینیو هستش


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۳:۴۲)
 
real - raul
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
به نظر من والدس دروازه بان بدی نیست اما خیلی هم خوب نیست. با وجود اینکه در چند سال اخیر تونسته چند بار جایزه زامورا رو بدست بیاره اما این مساله رو از یه دید دیگه هم باید نگاه کرد و اون اینه که والدس شانسی که اورده اینه که بارسلونا تیمی تهاجمیه و همیشه با حمله کردن به تیم مقابل کمتر فرصتی رو به مهاجمین رقیب داده تا بر روی دروازه والدس خطری بوجود بیاورن و توی اون محدود حمله هایی هم که حریفان انجام دادن با دفاع قوی بارسلونا روبرو شدن یعنی در کل موفقیتهای اخیر والدس سوا از توانایی های خودش که نمیشه اون رو کتمان کرد بیشتر در سایه حالت و سبک بازی بارسا و دفاع قوی این تیم بدست اومده.
همون طور که می بینیم اکثر تیمهایی که در حال حاضر در صدر جدولهای لیگهای اروپایی قرار گرفته اند از دروازه بانهای خوبی بهره می برن در منچستر ون در سار در چلسی پیتر چک در لیورپول رینا در رئال کاسیاس در اینتر سزار و حتی میشه گفت در ویارئال دیگو لوپز که اون هم این فصل خوب بازی کرده.
در تائید حرف من میشه به این مساله اشاره کرد که حتی دروازه بان اصلی بودن تیمی مثل بارسلونا هم باعث نشده تا مربیان تیم ملی اسپانیا در چند سال اخیر او را به تیم ملی دعوت کنند و همیشه دروازه بانانی چون کانیزارس و رینا به او ارجحیت داشته اند.
یکی از خرید های اصلی بارسا در سال اینده می تونه یک دروازه بان خوب باشه که بتونه خیال بارسا رو از دروازه راحت کنه.


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۲:۴۱)
 
shahab
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
""مورینیو با اون نتایج عالی از چلسی رفت، کاپلو با اینکه رئال رو قهرمان کرد رفت . رایکارد که جای خود داره ."""
آره طفلک مورینیو همین که رفت تیمش رفت فینال لیگ قهرمانان با این همه پول آبرامویچ بدبخت و این همه بازیکن آن دوسالیم که چلسی قهرمان کرد نتایج 1-0 رو شاخش بود .
کالدرون که از بس تیم کاپلو قشنگو زیبا بازی می کرد و با اقتدار کامل قهرمان لالیگا شداز فرط هیجان که سکته نکنه کاپلورو برکنار کرد .

آره آخه رایکارد طفلکی گناش اینه که بارسارو تو سال 2006 به بهترین تیم تاریخ فوتبال تبدیل کرده بود و دوجام معتبر تو یه فصل کسب کرد.
از اعضا حواهشمندیم اخبار جدیدتری بدن این خبر که بارسا محبوب ترین تیم اروپاست مال مدت ها پیشه.


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۲:۰۱)
 
PYA
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
حقم داره از تنها کسی که ممکنه بازم این شانسو بهش بده که دروازه بان تیمی مثل بارسا باشه حمایت کنه. منتظر حمایت اولگر و ازکوئرو هم باشید.

وقتی میشنوم یکی میخواد مورینیو رو مسخره کنه بهش میگه مترجم حالت تهوع بهم دست میده..اگرم بوده دیگه الان نیس..و در ضمن مترجم بودن مگه چه اشکالی داره..به هیتلر هم یه عده میگفتن سرجوخه ی اتریشی ..اما آخرش دنیا رو به آتیش کشید.


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۱:۵۹)
 
bryan
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
. 2 سال ناکامی و عدم موفقیت در کسب یک جام آیا کافی نیست که پرونده رایکارد رو واسه همیشه ببندیم ؟ مورینیو با اون نتایج عالی از چلسی رفت، کاپلو با اینکه رئال رو قهرمان کرد رفت . رایکارد که جای خود داره . آیا چون 3 سال پیش بارسا رو قهرمان کرد باید تا ابد تو بارسا بمونه ؟ ما به خاطر زحمات رایکارد ازش قدر دانیم ولی اینجا بارساست نه یک تیم معمولی که مربی و بازیکنانش بدون کسب جام راحت بشیننو توجیه کنند . ما به عنوان هوادار بارسا اگه اینقدر کم توقع شدیم یا قدر و ارزش تیمی مثل بارسا رو متوجه نشدیم و یا اینکه با این حرفمون داریم ارزش تیمی مثل بارسا رو زیر سئوال میریم . واقعاً جای تاسسف داره.

این تیم بارسلوناست . پر طرفدارترین تیم جهان و اروپا ( برای دیدن منبع این خبر به آدرس زیر مراجعه کنید :
مشاهده لینک
)


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۱:۱۱)
 
khovan_laporta
بازیکنان خوب یا بد
وای خدایا چرا بعضیها میگن مربی خوب نیس یا بازیکن خخوب نیست وای اگه درست بازی ها رو نگاه کنین میفهمین تیم فقط توی یه بحران گلزنی هست و گرنه تو کل بازی حرکات توره رو نگاه کنیم خیلی تکل میزنه تکل های صد در صد صحیح و کاملا موثر تو هر بازی با اینکه سرعت بازیش هم کم هست ولی تو هر بازی بالای ده کیلیومتر میدوه ژاوی و اینیستا رو هم نگاه کنی هیچ کس تو اروپا ادازه این ها پاس صحیح نمیده دکو رو هم که خودتون دیدن همه طرفدارای تیم میدونستیم بارسا الان از منچستر ضعیفتره ولی دکو وقتی اومد دیدیم که تیم چقدر بهتر شد مسی هم که معلومه کارش بویان هم بی تجربه هست به امید خدا بهتر میشه راسکارد رو هم که کار نامشو نگاه کنیم میفهمیم یکی از تاثیر گدرا ترین مربی ها بود چون اول تیمی رو که چند سال تو بحران بود رو قهرمان اروپا کرد بارسا چندین سال بود فقط بازیکن میخرید ولی رایکارد بازیکنی مثل مسی و بویان و جیوانی رو اورد که مطمعن هستم اگه بمونه باز هم بازیکنای دیگه ای رو معرفی میکنه مگه همین الکس فرگوسن بیست و یک سال چیکار کرده که میگن اسطوره خوب یه بار اونم با یه اتفاق تیم رو قهرمان کرده یا مورینیو کنرجم که میگه من بهرتین هستم چیکار کرده با چلسی و هکتور کوپر که بهرتین بود و و یا ارسن ونگر چند بار تو این دهه که مربی ارسنال بود تیمش رو قهرمان اروپا کرد این ها تیمشون رو توی یکی از رتبه های اول تا سوم تو کشورشون کردن که اسطوره شدن برای طرفداراشون ولی ما هم باید امید وار باشیم و به اینده نگاه کنیم و مهمتر از همه قدر شناس باشیم در ضمن همه میدونیم که بارسلونا قبل از اینکه خوان لاپورتا بیاد تو بد ترین دورانش بود حتی تو لیگ پنجم شده بود و بازیکنای درجه دو داشت ولی از وقتی لاپورتا اومده تیم درست شده من میدونم تیم سال اینده درست قوی و بارسایی میشه :016:


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۷:۲۲)
 
El-Clasico
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...
اي كاش بعضي ديگه از هوادارها هم نسبت به قهرماني تيم حريف (رئال) اينقدر قشنگ و با كلاس نگاه ميكردند نه اينكه به هزار چيز ديگه ربطش بدن و سعي در بي ارزش كردن اون بكنند و بعضا خداي نكرده رتبه سوم يا چهارمي بارسا رو با ارزشتر بدونن!!


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۶:۲۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والدس: «ریکارد لایق احترام بی...

ای کاش بعضی هوادارای بارسا هم قدرشناس بودند.


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۷ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!