به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۳:۴۱) (۱,۴۵۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir

با شکوه‌ترین پیروزی تاریخ بارسلونا برابر والنسیا، در شرایطی به دست آمد که انبوه گلها و بازی زیبای بارسا، نتوانست چیزی جز لبخندی تلخ، بر لبان هواداران بنشاند. بارسا با 6 گل والنسیا را در هم کوبید تا به نوعی انتقام شکست نابحق در جام حذفی، در مجموع دو دیدار را از والنسیا گرفته باشد.

شاید هواداران بارسا آرزو می‌کردند که این 6 گل، به 6 تک گل در بازی‌های قبل تبدیل می‌شدند و سرنوشت بارسا را دگرگون می‌نمودند، اما افسوس که مهاجمین بارسا، زمانی به فکر تبدیل کردن موقعیت‌ها به گل افتادند، که هر گل و هر پیروزی، نوشداریی بعد از مرگ سهراب است.


درخشش مسی و آنری

بازی با نمایش خوب لیونل مسی از ابتدای دیدار آغاز شد. هنوز 5 دقیقه از سوت آغاز نگذشته بود که حرکت انفرادی این فوق ستاره آرژانتینی، یک ضربه پنالتی را بدست آورد و مدافع حریف، در حالی که مستحق کارت قرمز بود، یک کارت زرد دریافت کرد. مسی خود موقعیت بدست آمده را تبدیل به گل نمود، تا بارسا فشار ناتوانی را در گلزنی را در این دیدار لااقل به دوش نکشد.

در ادامه و روی حرکت خوب اتوو و تیری آنری، بازیکنی که به نظر با آنری تمام طول فصل متفاوت به نظر می‌رسید، توپ نصیب ژاوی شد تا او با یک ضربه از راه دور دیدنی، گل دوم را به ثمر برساند. اما چند دقیقه بعد، روی فرار اتوو که مشکوک به آفساید بود، این تیری آنری بود که با یک بغل پای آرام، دروازه هیلدبراند را برای سومین بار گشود.

موقعیت‌های بسیار

شاید تفاوت عمده این بارسا، با بارسایی که برابر منچستر ظاهر شد و یا بارسایی که در نیوکمپ، موفق به گلزنی نمی‌شد، تنها در به ثمر رسیدن موقعیت‌ها بود. در ادامه نیمه اول، بارسا 4 موقعیت خوب گلزنی دیگر بدست آورد که با نمایش خوب هیلدبراند، منجر به گل نشد. شاید اغراق نباشد اگر بگوییم بارسا در دو بازی قبلی لیگ که در نیوکمپ با تساوی بدون گل متوقف می‌شد، همین قدر موقعیت گل داشت، اما موفق به گلزنی نمی‌شد.

تعویضی‌های موفق

در نیمه دوم، بارسا به اداره بازی پرداخت. تیری آنری، بازیکن شاخص بارسا در این نیمه بود و بارها با حرکات خوب و موفق خود در جناح چپ، هواداران بارسا را به یاد روزهای خوبش انداخت. سرانجام، این بازیکن فرانسوی موفق شد با یک ضربه فنی از پشت محوطه، یک گل فوق‌العاده را به ثمر برساند تا با رساندن مجموع گل‌هایش به 2، بازی خوبش را تکمیل کرده باشد. در ادامه، بویان به جای اتوویی به میدان آمد که باز هم بازی درخشانی نداشت. چند دقیقه پس از ورود، بویان روی پاس زیبای دکو، موقعیتی تک به تک بدست آورد و با تسلط توپ را به راحتی وارد دروازه کرد. چند دقیقه بعد، گودیانسن که تازه به جای دکو به میدان آمده بود، روی پاس زیبای مسی صاحب موقعیت شد و با یک پاس عرضی عالی، موقعیت را برای گلزنی بویان فراهم کرد تا او گل دوم خودش و گل ششم بارسا را به ثمر برساند.

پیروزی تلخ

بارسا مقتدرانه‌ترین پیروزی تاریخش را برابر والنسیا بدست آورد، اما از ریکارد و لاپورتا و بازیکنان و هواداران، کسی چندان خوشحال نبود. اگرچه این پایانی خوب برای فصلی بود که بارسا هرگز به آنچه استحقاقش را داشت، دست نیافت، اما شاید مصافی برای اثبات شایستگی‌های تیم به هواداران نامهربان بارسا بود. شاید بارسا بتواند با پیروزی در برنابئو، فصل کابوس وارش را به خوبی به پایان برساند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
harry1
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
سرور هرچی رئالی بارسای آبی اناری.


شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۲:۱۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)



چهارشنبه، ۲ تیر ۱۳۸۹ (۱۸:۲۶)
 
salar.b88
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
barca4ever


جمعه، ۱۱ بهمن ۱۳۸۷ (۴:۱۰)
 
w@nted
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
آقا قبول . خوب بازی کردیم. این خیلی خوب و مهمه. ولی ما قهرمانی میخوایم و فقط با گل راضی نمی شیم.

گل + قهرمانی + بازی قشنگ


چهارشنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۸۷ (۱۳:۳۱)
 
vahidnik
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
نقل قول
گلهایی که دیر آمدند ...


و خداحافظ رایکارد...

Catalonia is not Spain


سه‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۳:۰۵)
 
bryan
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
اولا من در مورد شما چیزی فکر نمیکنم که حالا از نظر شما مهم باشه یا نه ! دوماً من صرفاً در مورد طرز برخورد شما صحبت کردم و در ادامه یک سری انتقاد . حالا شاید به مذاق شما خوش نیومده ( که حتماً نیومده که اینطور پاسخ دادید ! ) . اینکه بعد از پیروزی 6-0 کسی میآد انتقاد میکنه اگه خوب متوجه شده باشی از اون بازی انتقاد نکرده بلکه از اینکه چرا این اتفاق اینقدر دیر افتاد و چراهای دیگه .....که ربطی به اون بازی نداشت که حالا بخوای بگی بعد این بازی که مثلا بارسا 6 تا زده چرا از رایکارد انتقاد میکنید و این منطقی نیست . اگه دقت کرده باشی بیشتر صحبت هواداران بعد این بازی افسوس بود .
در ادامه میگی هر صحبت غیر منطقی حذف میشه خب اینکه چه صحبتی منطقیه چه صحبتی منطقی نیستو کی تشخیص میده ؟ شخص شما ؟ اگه شخص شما که مسلماً بشر جایزالخطاست !!! و بعضیها همیشه جایزالخطا !!!!!! ولی اگه هیئتی متشکل از چند نفر بخوان نظر بدن احتمال خطا کمتر میشه ولی خب اینجا که ما نمیخوایم دادگاه تشکیل بدیم که چند نفرو بذاریم واسه اینکار پس راه حل بهتر اینه که برادر محترم ، مدیر محترم سایت دست از لجبازی بردار . اینم بت بگم که خیلی جاها خودت در مورد خبر نظر نمیدی .


سه‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۵:۴۲)
 
Mclaren_F1
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
خوشحال شدم كه طلسم گل نزدن هاي بارسا شكست
ناراحت شدم وقتي فردوسي پور گفت:"بارسا چقدر داره دير بازي ميكنه"


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۳:۵۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
ای کاش یک چیز رو با یک میلیون بار تذکر دادن متوجه می شدید. چند بار بگم فقط در مورد اخبار نظر بدید؟
من نمی فهمم چرا یه حرف رو صد بار می زنید؟
از بار بعد دیگه تذکر نمیدم.


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۱:۴۵)
 
hidden
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
shoma be... barca mikhast bazi kone be garde k... esham nemiresidid


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۱:۲۰)
 
Loyal.Boy
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
آقای مدیر کل یه سئوال منطقی از شما می پرسم جوابمو بدید تعویض کردن مسی با کرکیچ در بازی منچستر کار درستی بود؟! میدون ندادن به آنری و بازی دادن اتوو یی که آماده نیست کار درستی بود ؟


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۰:۰۵)
 
Loyal.Boy
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
دوستان باید این رو از یاد نبریم که بارسلون بیشتر بوسیله مسی و رونالدینیو به اینجا رسیده آقای مدیر سایت تعصب هم حدی داره به قول علی دایی خیلی ببخشید! وقتی که آقای مربی میاد و مسی رو در بازی مهم مقابل منچستر تعویض میکنه و به جاش کرکیچ رو میاره و آنری رو هم در دقیقه 85 میاره!!! چه انتظاری میشه داشت هرچند که لاپورتا هم بی تقصیر نیست ولی ما باید این رو قبول داشته باشیم که بارسا یه تحول اساسی رو می طلبه هم در مورد بازیکنان و هم در مورد کادر فنی برای نمونه پویول بیچاره تو دفاع تنها مونده یه دفاع درست و حسابی مثل تری یا فردیناند باید کنارش باشه چونکه واقعا بازی پویول و میلیتو باهم قابل مقایسه نیست.


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۹:۴۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
جناب bryan اصلا برای من مهم نیست شما در مورد من چی فکر کنید. توی این سایت، بیشتر از هر سایت دیگه به قول شما دموکراسی بوده و هیچ وقت هم مشکلی با انتقاد نبوده، اما وقتی تو جامعه ای یه عده نمی تونن هر حرفی رو سر جاش بزنن، اون وقت قانونه که باید اونها رو "مجبور" کنه که این کار رو بکنند!
کسی که بعد از یه پیروزی 6-0 میاد از سرمربی تیم انتقاد می کنه، این به نظر شما منطقیه؟ اگرم از نظر شما باشه، از نظر من نیست و من دیگه این جریان رو آزاد نمی ذارم، عده ای نشون دادن که به هیچ وجه جنبه آزادی رو ندارن!
پس بذارید جمله م رو اصلاح کنیم، هر انتقاد غیر منطقی و نابجایی حذف میشه!
و به این اضافه کنید نظراتی رو که یه میلیون بار تکرار میشن و به عده یه حرف رو توی بخش نظرات تک تک اخبار میگن!
حالا اگه شما می خواید فکر کنید بحث بحث فرد و دفاع از شخص ریکارده یا هر چیز دیگه، مختارید!


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۹:۳۱)
 
boy_icelol
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
به نظر من هم کار درستی نیست که انتقاد ها از رایکارد یا هرکسی بخواد پاک بشه!!! از مدیر عزیز انتظار این حرفو نداشتم...هرچند از روی عصبانیت یا صرفا حرف باشه!!!


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۹:۱۴)
 
bryan
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
کسی با رایکارد پدر کشتگی نداره ! از نظر من از آقای مایلی کهن ،فیروز کریمی و افشین قطبی گرفته تا بهترین مربی دنیا از نظر شما ( مدیرسایت) بیآن بارسا واسم مهم نیست . چیزی که مهم است آوردن جام قهرمانی در مرتبه اول و دوم ارائه بازی زیبا . حالا هر کی میخواد بیآد . حالا اگه شما طرفدار پر و پاقرص رایکارد هستید ، نظرتون محترم و در مقابل اگه من یا امثال من هم مخالف ادامه حضور رایکارد هستیم ، این هم بایست محترم باشه. حالا چرا شما میخواید هر کی مخالف رایکارد هست رو بی منطق خطاب کنید این برمیگرده به عدم نداشتن تحمل کافی شما و اینکه ما ایرانیها هنوز تحمل شنیدن حرفهای منتقدامون رو نداریم . میخوایم همه مخالفتمون نابود بشند . نمونش اینکه فرمودید هر کی از رایکارد انتقاد کنه نظرش حذف میشه . اینجا هم یک جامعه کوچیکه . بذار از همین جا تمرین دموکراسی کنیم . تو حاضری ما بریم طرفدار رئال بشیم ولی مخالف رایکارد نباشیم . بشین فکر کن و این نفرت بیجاتو بذار کنار . بذار هر کسی نظرشو بگه . البته بدور از بی ادبی . حالا اگه دوست داشتی جوابشو بده اگه نه ،نظرش رو حذف نکن . دوست داری اینجا یک جامعه ( هر چند کوچک ) تک صدایی باشه ؟ اینطوری راضی میشی که از صبح تا شب که میاِِی تو سایت تعریف و تمجید از رایکارد ببینی و بشنوی؟


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۶:۵۵)
 
lionel-barca
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
وقتی کل تیم از نظر روحی پایین باشه هم بازیکن ها هم رایکارد نمی تونن کارشونو خوب انجام بدن ،حالا که فصل برای بارسا تموم شده فشار هم روی تیم کمتر شده و بازیکنا بهتر بازی می کنن ،در ضمن آقای مدیر دمت گرم واقعاً که بارسایی با تعصبی هستی


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۵:۴۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
متاسفانه مثل اینکه با منطق نمیشه با یک سری حرف زد. اوکی.
تا زمانی که ریکارد مربی بارساس، هر حرفی بر علیهش پاک میشه!


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۴:۵۶)
 
SMS_E13
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
خوب ........ ولی دیر !!!!!
-------------------------------


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۴:۲۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
خیلی جالبه، یه سری که انگار پدر کشتگی با ریکارد دارن، در هر شرایطی میان علیهش حرف می زنن
بابا خیلی رو دارید به خدا! اسم خودشون رو هم می ذارن منتقد منطقی
شما برید طرفدار رئال بشید که به هر وسیله قهرمان بشه، این بارسا با همین وضعش بهترین تیم دنیاس! اگه 4 تا بیشتر گل زده بودیم، دیگه اجازه نمی دادیم هرکس دهنش رو باز کنه و هرچی لایق و نالایق بریزه بیرون ...


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۳:۵۸)
 
shahab
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
""""فصل قبل هم بارسا اخر کار خوب می برد نمیشه با این بردها روی ریکارد حساب باز کرد اخر فصله و همه تیم ها بی انگیزه"""
واقعا ؟؟؟؟؟بارسا اگه آخر فصل قبل خوب میبرد که قهرمانی رو از دست نمی داد .
ااز مدیر سایت خواهشمندیم نظرات بدور از منطق و از روی احساس را حذف کند.


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۲:۴۰)
 
shahab
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
اگه رایکارد بره وتغییرات زیادی انجام بشه احتمال اینکه حتی تو مرحله مقدماتی حذف شیم وبه لیگ قهرمانان راه پیدا نکنیم زیاده. و اگه راهم پیدا کنیم یقینا جام باشگاههای اروپارو نخواهیم برد. باید رایکارد بمونه و تغییرات زیادی انجام نشه من فکر می کنم این تیم برای سال بعد مثل مار زخمیه و می تونه جام های زیادی بیاره.
رایکارد بمون.
ضمنا قهرمانی کثیف ترین ، زورگوترین ، پست ترین ، لجن ترین ، آشغال ترین ، کثافت ترین ، بی شعور ترین ، ... . تیم تاریخ یعنی رئال مادرید را به همه ی هوادارنش تبریک می گوییم.


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۲:۳۱)
 
bryan
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
درسته ! اگه بارسا 6-0 که هیچ 20-0 هم میبرد دلیل قانع کننده و موجهی واسه موندن رایکارد نیست چون احتمال داره سال بعد به لیگ قهرمانان هم راه پیدا نکنیم . دیگه رایکارد رو باید به خاطره ها سپرد . واسه هر دو طرف بهتره .


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۲:۲۴)
 
ronal.&.messi
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
دیگه الکی شلوغش نکنید ریکارد باید بمونه
این بازی رو هم که بردیم والنسیا اون والنسیا همیشگی نبود اگه والنسیا رو با این یارو کمان یا اون مربی قبلیشون اسمش کی بود نمی دونم می بردیم یه چیزی
فصل قبل هم بارسا اخر کار خوب می برد نمیشه با این بردها روی ریکارد حساب باز کرد اخر فصله و همه تیم ها بی انگیزه
اگه رئال مادرید رو 4 بر 0 تو زمینش ترکوند میشه یک حسابهایی روش باز کرد که با این وجود باز هم ریسک بزرگی هست که دوباره فصل بعد بهش فرصت بدی


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۲:۱۷)
 
behnambarca
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
من هم این فحش ها رو تقدیم به تیم قهرمان لیگ میکنم:

..... ی
.....ه
.....ش
.....ت
.....م



دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۲:۱۳)
 
bryan
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
بازی خوبی بود ولی نوش داروی بعد از مرگ سهراب هم نبود ! حتی بارسا با این برد باز امید کمی برای دوم شدن داره و برای لیگ قهرمانان بایست بازی مقدماتی انجام بده . متاسفانه رایکارد نتونست حداقل مقام دومی رو بیآره ،قهرمانی که پیشکش ! اگه سال بعد رایکارد بمونه که نمیمونه احتمالا به لیگ قهرمانان هم نمیرسیم . ولی خب یه خوبی این برد داشت که واسه بازی با رئال روحیه تیم بهتر شد . ولی چیزی که مسلم بود اینه که اتوئو باز هم ضعیف بود ولی هانری انصافاً بازی خوبی انجام داد و همه رو با گلهایی که زد مخصوصاً گل دوم یاد هانری آرسنال انداخت . امیدوارم هانری واسه فصل بعد تو بارسا بمونه .


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۲:۱۰)
 
samera2006
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
راستش اونا حقشون قهرماني بود كه اين طور هم شد انشا الله بازي با مادريد خوب بازي كنيم تا حداقل يكم اروم بشيم خيلي ديشب افسوس خوردم امسال بترين سال بود ولي انشا الله سال بعد جبران كنيم من به هم رئالي ها تبريك ميگم ولي انشا الله بر مي گرديم حيف حيف..............


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۲:۰۸)
 
arash10
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
برد بی هیجان و بی ثمر رو به همتون تبریک می گم هنوز چهار امتیاز با دوم فاصله داریم به قول خود رایکارد : گلها خواهند آمد اما خیلی دیر ....به قول شهریار : آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا................بی وفا حالا که افتادم از دست و پا چرا


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۹:۴۳)
 
hossein_deco_20
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
برد خوبی بود ولی جه فایده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۷:۵۹)
 
El-Clasico
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
قهرماني رئال مادريد بر همه طرفداران اين تيم مبارك...


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۶:۱۵)
 
El-Clasico
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
رئال سرور سطل آشغال... ؟؟
اين خنده دار ترين جمله از جام جهاني 74 هست تا الان!! طبق گفته خودت اگه رئال سرور سطل اشغاله و با توجه به اينكه رئال الان بالاتر از بارسايت پس بارسا از سطل اشغال هم پائين تره!! اقايون زشته ! چرا زورتون گرفته؟ رئال قهرمان شد چون حقش بود ايشالا بارسا هم به روزاي اوجش برميگرده...مباركشون باشه...


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۶:۱۲)
 
Satyr_Catalan
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
مدیر دمت گرم...برو که من از پشت هواتو دارم...
رئال سرور سطل آشغال...


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲:۰۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
دوستان من رو می بخشید، اما من پای رئال که میاد وسط، تمدن و ادب و فرهنگ و ... حالیم نیست، هیچ کاریشم نمی تونم بکنم
و مطمئن باشید الان حرفمو 100 بار فیلتر کردم این شده

از نظر من رئال یه تیم کثیفه که قهرمانش کردن، اصلا هم کاری ندارم این نظر منطقی هست یا نه، مرگ بر رئال .... ..... .... ..... ....


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱:۵۳)
 
real - raul
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
پیروزی 6 بر صفر شما بر والنسیا رو بهتون تبریک میگم و از اینکه دیدم حرف من در مورد رایکارد درست از اب در اومده خوشحالم که این مربی هنوز به اخر خط نرسیده و دلیل ناکامی های بارسلونا همان طور که ذکر شد مصدومیت و افت چند تن از بازیکنان بارسا بود ...
از طرف دیگه قهرمانی رئال مادرید در لالیگا رو که نمیشه به شما بارسلونایی های عزیز تبریک گفت اما به هر حال امیدوارم با اوجگیری دوباره بارسا لالیگا به روزهای داغش برگرده
و اما یه گله از مدیر محترم سایت :
درسته که شما تعصب زیادی به بارسا دارین درسته که شما از رئال خیلی بدتون میاد اما نباید زحمات و تلاشهای یک ساله یه تیم رو به همین راحتی زیر سوال ببرین و با القابی چون شانسی و یا تهمتهایی چون قهرمانشون کردن بخواهین قهرمانی انها رو کمرنگ جلوه بدین. بر هیچ کی پوشیده نیست که رئال امسال بهترین تیم لالیگا بود و پیروزی در نیوکمپ - مستایا - ال مادریگال و ویسنته کالدرون گویای همه مسائل هست و نمیشه با همچین حرفهایی که شما می زنین حقیقت رو پنهان کرد
اگر می خواستن رئال رو قهرمان کنن قبل از اینها هم می شد و احتیاجی نبود که رئال رو 10 نفره و بعد هم پنالتی ای رو بگیرن که اگه بر فرض محال که داور قصد داشت به رئال کمک کنه راحت در اون صحنه داور می تونست خطای بازیکن اوساسونا رو روی هاینزه اعلام کنه که دیدیم چه جور دچار خونریزی شد
پس وقتی می بینیم که حریف ما به جایی رسیده به جای اینکه بخواهیم زحمات اونها رو نادیده بگیریم باید بیائیم و از اونها یاد بگیریم که چه جور به اونجا رسیده ان نه اینکه به اونها تهمتهای الکی بزنیم
به هر حال من به هیچ وجه با مدیر سایت موافق نیستم که میگن رئال شانسی قهرمان شد و من به این تیم افتخار می کنم و افتخار می کنم که طرفدار تیمی به اسم رئال مادرید هستم تیمی که پر افتخارترین تیم اروپا و اسپانیاست.
و در اخر باید بگم که از مدیر محترم این سایت که به ادعای خودشون دانشجوی بهترین دانشگاه ایران هستن انتظار بیشتری میره


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱:۵۱)
 
Satyr_Catalan
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
حیف شد...
این اوساسونا بدون جواد واقعا تیم بی بته ایی...
کاش حداقل مساوی میشد تا بازی چهارشنبه گرم میموند....
واقعا خدا رئال رو بغل که کرده هیچ...یه ماچش هم کرده...
دو سال داریم دو دستی جام رو تقدیمشون میکنیم...
یاد قیافه ریکارد که میوفتم حالم میگیره...
از ماست که بر ماست..........................


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱:۵۰)
 
ParsBarca
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
به هر حال عاجزانه از ریکارد التماس دعا داریم واسه بازی چهارشنبه
بیا و با یه نتیجه خوب بارسا رو ترک کن
اگرم لاپورتا می خواد نگهت داره
بیا و با یه برد جلوی مادرید فصل افتضاحت رو تموم کن
خدای نکرده اگه ببازیم که امکانش هم چون تو زمین اوناست همواره بیشتره تا اینکه ببریم دیگه هیچ حرفی برای گفتن نخواهیم داشت
ریکارد بیا و یه بازی ما رو تیکه پاره نکن


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱:۴۰)
 
ParsBarca
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
خوب بله
رئال با استفاده از فاكتور شانس كه كلا تو این فصل زیاد داشت موفق شد قهرمانی خودش رو تثبیت كنه
مباركشون باشه
حقشون بود
خوب شد كه ما باید بریم جام رو بدیم به رئال
تا اون لاپورتا بفهمه كه كشور تشكیل دادن و اون مسخره بازی ها كار رئیس باشگاه نیست


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱:۳۶)
 
boy_icelol
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
رئال 10 نفره در حالی که دقیقه 83 1-0 عقب بود تو چند دقیقه آخر 2 گل زد و قهرمان شد...حال من گرفته شد ...اما خوب بازیکناش خیلی انگیزه داشتن و بحرحال گل زدن نمی شه گفت شانسی!!! تلاش می کنی گل میزنی ... سعید باهات موافق نیستم که میگی : قهرمانش کردن؟!!! البته اگه منظورت یه چیز نامتعارف هست... رئال کلی باخت داشت اما بارسا نتونست با بازیهای بدش فاصلشو کم کنه... کاش ما حداقل 1 جام برده بودیم که اینقدر دلمون نمی سوخت!!!


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱:۳۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
رئال کثیف با گلای دقیقه 87 و 89 بازی رو 2-1 برد تا قهرمانی شانسیش رو با یه برد شانسی بدست بیاره. واقعا زور داره چنین تیم بی لیاقتی رو ببینی که چطور قهرمانش کردن ...


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱:۲۱)
 
Satyr_Catalan
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
همه عمر دیر رسیدیم.............


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱:۰۰)
 
barcayman
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
فقط میتونم بگم حیف از این همه بازیکن ریکارد گفته بود گلها میایند راست گفته بود ناکس


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۰:۲۸)
 
boy_icelol
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
به نظر من هم این همه گل بیشتر نمک به زخممون پاشید تا اینکه باعث خوشحالیمون بشه.... آخه چرا این قدر دیر !!!
واقعا کاش 6 تا تک گل تو 6 مسابقه میشدن و بارسا الان وضعیتش 180درجه فرق می کرد !!!

یه چیز بد دیگه اینکه انگار اتوئو و دکو هم محروم شدن واسه بازی بعد ....خودمون کم مصدوم داشتیم اینا هم شد قوزبالاقوز


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۰:۲۷)
 
F.messi
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
به قول مدیر این پیروزی نمکی بود بر زخم!


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۰:۱۱)
 
shahab
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
ما دیگه گذشته رو باید فراموش کنیم. بازی خیلی خوبی بود مخصوصا تیری آنری منو یادی تی تی آرسنال انداخت. ما باید به آینده فکر کنیم . ما الکلسیکو را در پیش داریم . الان موقعش نیست که حسرت بخوریم. اگه بار سا الکلسیکو رو همین طوری بازیکنه احمتال اینکه تغییرات کمتر باشه زیاده. واقعا حیف این بارساست و حیف بارسای رایکاردکه بخواد عوض بشه.


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۳:۵۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: گلهایی که دیر آمدند ... (6-0)
این گلها نمکی بودند روی این زخم


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۳:۴۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۷ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!