به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیروزی اسپانیا با گل تمام بارسایی [اسپانیا 1-0 جهوری چک]یورو ۲۰۱۶
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ دوشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ (۱۹:۴۳) (۷۲۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
کانون هواداران بارسلونا در ایران


دو تیم اسپانیا و جمهوری چک، از ساعت 17:30 در چارچوب دومین بازی گروه D به مصاف یکدیگر رفتند که با پیروزی 1-0 لاروخا در واپسین دقایق بازی همراه بود. تک گل این مسابقه را جرارد پیکه در دقیقه 87 وارد دروازه کرد. بازی اول این گروه روز گذشته بین کرواسی و ترکیه برگزار شد که با پیروزی 1-0 ایوان راکیتیچ و یارانش همراه شد.

این 5امین باری بود که اسپانیا مقابل چک قرار می‌گرفت. 4 بازی گذشته، سه پیروزی برای اسپانیا به دنبال داشت و 1 بازی نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده بود. بازی با برتری اسپانیا شروع شد. میدان داری و تسلط لاروخا بر بازی تا پایان نیمه اول ادامه یافت. با این وجود، شاگردان دل بوسکه در خلق موقعیت گل ناتوان بودند و به جز یک موقعیت جدی در دقیقه 15 و یکی دو موقعیت نصف و نیمه دیگر، نتوانستند موقعیتی جدی روی دروازه پیتر چک ایجاد کنند. در دقیقه 15 سرجیو راموس با پاس بلند خوانفران را در سمت راست زمین صاحب توپ کرد و مدافع راست اتلتیکو مادرید در عمق خط دفاع حریف توپ را به سیلوا رساند اما پاس عرضی او و ضربه موراتا به زیبایی توسط پیتر چک مهار شد و بدین ترتیب جدی‌ترین موقعیت گلزنی برای قرمزپوشان اسپانیا از دست رفت. بازی با همین روند پیش رفت و اسپانیا همچنان از باز کردن دروازه چک - که با 14 گل خورده در مرحله مقدماتی عنوان بدترین خط دفاعی را بین 24 تیم حاضر در یورو به خود اختصاص داده است - عاجز بود. سرانجام نیمه اول با نتیجه 0-0 پایان یافت.

اسپانیا در نیمه دوم از همان ابتدا فشار را آغاز کرد و خیلی زود می‌توانست به گل برسد اما پاس عمقی اینیستا برای آلوارو موراتا و ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافع حریف به تیر دروازه اصابت کرد و راهی به درون دروازه نیافت. حملات اسپانیا زهردارتر از نیمه اول به نظر می‌رسید اما بی‌دقتی بازیکنان اسپانیا باعث شد تا این تیم همچنان در زدن گل ناکام باشد. البته جمهوری چک هم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشت. یک بار در دقیقه 65 سسک فابرگاس در میان شلوغی محوطه جریمه توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید و مانع از فرو ریختن دروازه تیمش شد. در دقیقه 70 پاس داوید سیلوا پشت مدافعان چک به آلبا رسید اما کنترل نامناسب این بازیکن باعث شد تا این موقعیت نیز به سادگی از دست برود. سرانجام در دقیقه 87 پدرو رودریگز که به تازگی وارد میدان شده بود، اینیستا را صاحب توپ کرد و سانتر این بازیکن روی سر جرارد پیکه فرود آمد تا مدافع پیش تاخته آبی و اناری‌ها دروازه پیتر چک را باز کند. تیم چک فرصت داشت تا بازی را به تساوی بکشاند اما ضربه سر ضرب بازیکن این تیم در دقیقه 91 توسط داوید دخیا مهار شد. بدین ترتیب اسپانیا در اولین گام خود موفق به کسب سه امتیاز مسابقه شد و اینک باید منتظر دو بازی بعدی خود مقابل تیم‌های ترکیه و کرواسی باشد. آندرس اینیستا نیز به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

تیمتعداد بازیتفاضل گلامتیاز
اسپانیا11+3
کرواسی11+3
ترکیه11-0
چک11-0
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: پیروزی اسپانیا با گل تمام بارسایی [اسپانیا 1-0 جهوری چک]
آندرس مقدس


سه‌شنبه، ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۳۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی اسپانیا با گل تمام بارسایی [اسپانیا 1-0 جهوری چک]
طبق معمول این بارسایی هان که اسپانیا رو بالا می کشن!

اندرس مقدس
پیکه


سه‌شنبه، ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ (۴:۲۷)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: پیروزی اسپانیا با گل تمام بارسایی [اسپانیا 1-0 جهوری چک]
هر وقت که بارساییهای لاروخا آماده بودن این تیم هم برده ، هر وقت هم که رو فرم نبودن اسپانیا به مشکل خورده .
اگه لاروخا در رویای هت تریک هستن فقط و فقط باید در انتظار درخشش آبی اناریهای ملیپوش باشن وگرنه از باقی بازیکنا آبی گرم نمیشه .


سه‌شنبه، ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ (۴:۲۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیروزی اسپانیا با گل تمام بارسایی [اسپانیا 1-0 جهوری چک]
بازم به غیرت بازیکنان بارسا


دوشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ (۲۳:۰۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۱ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!