به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

فوتره: ژائو ماریو جایگزین طبیعی اینیستاستمصاحبه
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ (۱۰:۲۷) (۸۵۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: گل
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


بنا به گفته‌های پائولو فوتره، ژائو ماریو، ستاره خط میانی باشگاه اسپورتینگ لیسبون به طور ذاتی جانشین آندرس اینیستاست. گزارش‌ها حاکی از آن است که این بازیکن پس از نمایش تاثیرگذار در لیگ برتر پرتغال، در رادار تعدادی از باشگاه‌های اروپایی است.

سایت گل گزارش داده است که خوزه مورینیو همچنان به دنبال ژائو ماریو است و تلاش می‌کند تا در این تابستان او را به منچستر یونایتد ببرد. پدر ژائو ماریو و مدیر برنامه‌هایش مشکلاتی را در مورد دستمزد این بازیکن در اسپورتینگ مطرح کرده‌اند که همین مسئله به گمانه زنی‌ها راجع به خروج او از این باشگاه پرتغالی دامن می‌زند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

فوتره - که در سال 1987 نفر دوم مراسم توپ طلا شد - احساس می‌کند ژائو ماریو تنها بازیکنی که قادر است جانشین اینیستا، ستاره کهنه کار بارسلونا شود و از آبی و اناری‌ها می‌خواهد که ستاره لیسبون را جذب کنند. او گفت: «از نظر من ژائو ماریو همیشه باید برای پرتغال بازی کند. او به همراه خوناس از بنفیکا، مهم‌ترین بازیکن لیگ پرتغال است. اگر او روند پیشرفتش را متوقف نکند، در طی دو سال آینده تنها بازیکن اروپا برای جانشینی اینیستا در بارسلونا خواهد بود. او با کیفیت و هوش بالایی که در بازی دارد، تنها جایگزین طبیعی اینیستاست». ژائو ماریو که به همراه تیم ملی پرتغال در یورو 2016 حضور دارد، در حال آماده‌سازی برای رویارویی با ایسلند، اتریش و مجارستان در گروه F این رقابت هاست.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: فوتره: ژائو ماریو جایگزین طبیعی اینیستاست
اگه به جوونای لاماسیا هم اعتماد بشه ، میتونه مثمر ثمر واقع بشه ، به هر حال همین ژاوی و اینیستا و مسی و پویول و خیلی های دیگه از دل همین لاماسیا بیرون اومدن اما در عین حال خرید یه هافبک خوب و جوون و اینده دار هم میتونه در اولویت بعدی ( البته بعد از دفاع و مهاجم ) باشه .


چهارشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ (۴:۱۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: فوتره: ژائو ماریو جایگزین طبیعی اینیستاست
باید یه هافبک خیلی خوب و جوون جذب کنیم


سه‌شنبه، ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ (۱۹:۳۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: فوتره: ژائو ماریو جایگزین طبیعی اینیستاست
قطعا ما یه هافبک بازیساز لازم داریم.


سه‌شنبه، ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۵۸)
 
iman_khatar
پاسخ به: فوتره: ژائو ماریو جایگزین طبیعی اینیستاست
فصل قبل بارسا از خستگی هافبک هاش ضربه خورد البته دلیل این بود در بازی های راحت تر بازیکنای جوان ممصدوم بودند در آخر فصل هم که دیگه سخت میشد به بازیکنای جوان بازی داد واسه همین ... امیدوارم این فصل مصدومیت خاصی سراغ بازیکن ها نیاد تا جوون های تیم ثابت کنند هنوزم بارسا در پرورش هافبک حرف اول رو میزنه و به خرید نیاز نداره


سه‌شنبه، ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۱ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!