به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

یورو 2016؛ بررسی عملکرد آبی و اناری‌ها در جام ملت‌های اروپاآنالیز فنی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ (۱۶:۵۰) (۶۱۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

بازیکنان بارسلونا دور اول بازی‌های مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا را به سرانجام رسانده‌اند و در مجموع عملکرد مشابهی از آنان شاهد بودیم. هرچند که جرارد پیکه و آردا توران در دو سطح واقعا متفاوت ظاهر شدند؛ جرارد اکنون قهرمان اسپانیایی‌ها محسوب می‌شود اما در مقابل، آردا در بحران چشمگیری به سر می‌برد و باید راه طولانی را برای رسیدن به بهترین فرم خود در تیم ملی ترکیه طی کند. اسپورت عملکرد 8 نماینده آبی و اناری حاضر در فرانسه را بررسی کرده است. با ما همراه باشید.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

جرارد پیکه؛ قلب اسپانیا

بازیکنی که طی ماه‌های اخیر به شدت از سوی هواداران اسپانیا هو می‌شد، در لحظات واپسین دیدار با جمهوری چک در تولوز، حیثیت اسپانیا را در دستان خود گرفت و آن را با عزت و احترام حفظ کرد. پیکه از روی ارسال دقیق آندرس اینیستا توانست با یک ضربه سر، تک گل بازی را به نفع ماتادورها به ثمر برساند. پس از بازی نیز نشان داد که اتفاقات گذشته را فراموش کرده است و حال تنها به نقشی که باید به عنوان یک بازیکن در تیم اجرا کند، فکر می‌کند. بعد از اتمام او اذعان کرد: «لازم نمی‌دانم که در مورد چیز دیگری صحبت کنم ... فقط باید بگویم که ما یک تیم بزرگ هستیم. امروز برای همه ما فوق‌العاده بود».

آندرس اینیستا؛ نقشه اسپانیا

هویت طبیعی او زمانی است که در پیراهن سرخ اسپانیا قرار می‌گیرد. در این ماموریت - که رفته رفته سخت‌تر نیز می‌شد - او در هسته اصلی عملیات محسوب میشد، او همه چیز را به آسانی حفظ و به طور کامل کنترل می‌کرد، او به خوبی دریبل کرد و با یک ضربه توپی را برای پیکه فرستاد که نهایتا به گل شد.

بوسکتس؛ محافظ اعتبار

بوسکتس مهره حیاتی دل بوسکه است. یکی از اعضای ثابت ترکیب تیم که توسط لاماسیا پرورش داده شده است. بوسکتس، سسک فابرگاس و اینیستا (و نیز تیاگو که در دقیقه 70 با فابرگاس تعویض شد) خط میانی اسپانیا را تشکیل می‌دادند. او معمولا به عنوان یکی از بازیکنان هافبک‌های دوتایی در اسپانیا بازی می‌کند. این بار اما بوسکتس پشت سر دو هافبک ایستاد و در برابر چک نقش خود را به خوبی ایفا کرد. او با اطمینان کامل توپ را حفظ می‌کرد و به آرامی نیز آن را پاس می‌داد.

آلبا؛ بی‌رقیب

همان طور که انتظار می‌رفت او در لیست تیم ملی فراخوانده شد و در اغلب حملات اسپانیا شرکت داشت. هیچ کس حتی در مورد پست بازی او تردید ندارد، جایی که او به خوبی با اینیستا و نولیتو ارتباط دارد. آلبا هیچ رقیبی در پست خود - در تیم اسپانیا - ندارد.

در انتظار آردا

آردا توران پس از شکست ترکیه مقابل کرواسی، هنگامی که سرمربی ترک‌ها هشدار داد که از هافبک بارسلونا بیش از این‌ها انتظار دارد، بابت عملکرد خود عذر خواهی کرد. تدوام در هیچ جای بازی آردا مقابل کرواسی به چشم نمی‌خورد. ترکیه ای‌ها انتظار دارند که برخلاف بازی ناامید کننده دور اول، او را ستاره بازی‌های آیتده خود ببینند.

راکیتیچ؛ کامل‌ترین مکمل مودریچ

هافبک‌ها تا اینجای کار، ستارگان یورو بوده‌اند. ریتم بازی کرواسی نیز بر پایه دو تن از هافبک‌های خود استوار بود: ایوان راکیتیچ و لوکا مودریچ. راکیتیچ بارسا، در مصاف با ترکیه، مکمل ایده آلی برای مودریچ خلاق بود. او که اکنون بازیکن باشگاه رئال مادرید محسوب می‌شود در تیم ملی خود آزادی بیشتری برای بازی کردن دارد و نقشی شبیه به اینیستای بارسا. راکیتیچ نیز به نوبه خود به خوبی با او هماهنگ شده است و جزء بازیکنان کلیدی کرواسی به حساب می‌آید.

فرمائلن؛ ترکیب احساسات

با وجود مصدومیت جزئی که در تمرینات آماده‌سازی تیم ملی بلژیک برای توماس فرمائلن رخ داد، او توانست خود را به اولین بازی مقابل ایتالیا برساند. او در تمام 90 دقیقه در کنار توبی آلدرویرلد در وسط خط دفاعی 4 نفره بلژیک بازی کرد و با این حال ایتالیا 2-0 پیروز شد. غیبت کمپانی و لومبارتس باعث شده بود تا این مدافع مرکزی بارسلونا به عنوان یکی از مهره‌های ضروری بلژیکی‌ها باشد. در هر صورت آنها نتوانستند در بازی اول خود نتیجه مطلوبی کسب نمایند.

تراشتگن؛ جایگزین نویر

در آلمان هیچ کس به بازی نویر شک ندارد! تیم یواخیم لو اوکراین را 2 بر 0 شکست داد تا به عنوان صدرنشین جدول گروه C یورو 2016 معرفی شود. نقش تراشتگن نیز در آلمان مشخص است: در صورتی که نویر مصدوم یا محروم شود، او جایگزینش می‌شود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: یورو 2016؛ بررسی عملکرد آبی و اناری ها در جام ملت های اروپا
از اینیستا و پیکه و راکیتیچ و بوسکتس و آلبا که انتظار بازیهایی به این درخشانی به جا بود ، مایوس کننده ترین بازی در وهله اول به استاد آردا مربوط میشد که نه تنها در ترکیب ترکیه بلکه در تمام نیم فصل دوم نتونست نشون بده ارزش 40 میلیونی رو که بابتش هزینه شده ، داره .
فرمایلن هم که یار همیشه مصدومه و از این بیشتر ازش انتظار نمیره .


پنج‌شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ (۶:۲۳)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: یورو 2016؛ بررسی عملکرد آبی و اناری ها در جام ملت های اروپا
انگار آردا روز به روز پس رفت میکنه


چهارشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۵۰)
 
Hidden_Glance
پاسخ به: یورو 2016؛ بررسی عملکرد آبی و اناری ها در جام ملت های اروپا
از آردا که فقط یه سایه دیدیم! امیدوارم بازیای بعدی بهتر شه. هرچند ترکیه کلا کار آسونی نداره و نمیشه از آردا انتظار داشت فرشته نجات تیمش باشه.
جونم آندرس


چهارشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۲۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یورو 2016؛ بررسی عملکرد آبی و اناری ها در جام ملت های اروپا
اینیستا مسلما تواناییشو داره بازم بهترین بازیکن جام بشه.


چهارشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۶ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!