به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

عملکرد بازیکنان بارسا در مرحله گروهی کوپا آمریکا 2016کوپا آمریکا ۲۰۱۶
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ چهارشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ (۲۱:۲۱) (۵۵۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


سه بازیکن از چهار بازیکن فعلی بارسلونا همچنان به حضور در رقابت‌های کوپا ادامه می‌دهند: مسی، ماسکرانو و براوو. کلودیو براوو (شیلی)، لئو مسی و خاویر ماسکرانو (آرژانتین) از گروه D به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند. ممکن است که این دو تیم در فینال با یکدیگر رو به رو شوند و طرفداران فوتبال شاهد تکرار فینال سال گذشته در ایالات متحده آمریکا باشند.

لوئیز سوارز در لیست تیم ملی اروگوئه قرار داشت اما به خاطر مصدومیت حتی یک دقیقه هم بازی نکرد. اروگوئه پس از شکست در دو بازی اول مجبور به خداحافظی زودهنگام از جام شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

دنی آلوز نیز - که اخیرا اعلام کرد که پس از 8 سال پوشیدن پیراهن آبی و اناری‌ها، این باشگاه را ترک خواهد کرد - به همراه تیم ملی برزیل پس از شکست مقابل پرو به طرز شگفت انگیزی از جام کنار رفت.

اکنون بررسی موشکافانه تری از عملکرد بازیکنان بارسا در مرحله گروهی خواهیم داشت:

لئو مسی

مهاجم بارسا در یک بازی موفق شد 3 گل به ثمر برساند و آرژانتین با رهبری او به سه پیروزی رسید. البته او در جریان بازی مقابل شیلی (2-1)، پاناما (5-0) و بولیوی (3-0) تنها 75 دقیقه بازی کرد. یک هت تریک، دو لایی و یک ضربه ایستگاهی خطرناک از نکات برجسته بازی او بوده است.

خاویر ماسکرانو

این هافبک دفاعی، ستون آرژانتین در دو بازی اول بود. در بازی سوم نیز مقابل بولیوی روی نیمکت نشست و بازی نکرد.

کلودیو براوو

سنگربان بارسلونا و کاپیتان مدافع عنوان قهرمانی، در هر سه بازی شیلی در گروه D 90 دقیقه کامل بازی کرد. پس از شکست مقابل یاران مسی، شیلی با شکست 2-1 بولیوی و پیروزی 4-2 مقابل پاناما دوباره به این رقابت‌ها بازگشت.

لوئیز سوارز

برنده کفش طلای فصل 2015/16 این هفته‌ها را با ریکاوری مصدومیت همسترینگ - که در فینال کوپا دل ری مقابل سویا، گریبان گیرش شده بود - سپری کرد. در هر صورت او برای دو بازی اول اروگوئه آماده نبود و این تیم با نتایج 3-1 و 1-0 به ترتیب به مکزیک و ونزوئلا باخت. با مسجل شدن حذف اروگوئه، سوارز در بازی سوم نیز روی نیمکت نشست. این بازی با پیروزی 3-0 اروگوئه مقابل جامائیکا همراه شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: عملکرد بازیکنان بارسا در مرحله گروهی کوپا آمریکا 2016
مسی باید کوپا بگیره


جمعه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ (۴:۰۷)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: عملکرد بازیکنان بارسا در مرحله گروهی کوپا آمریکا 2016
بد شانس ترین بازیکن کوپای امسال بدون کوچکترین تردیدی ، سوارزه با اختلاف فروان . چون که بازی نکردنش ممکنه موجبات کم شدن شانسش برای توپ طلا رو فراهم بیاره
هر چند میتونه با درخشش در بازیهای ابتدایی فصل جدید رویای توپ طلا رو برای پونالدو ، نقش برآب کنه ، البته از شانس مسی هم نباید غافل شد علی الخصوص اگه موفق به قهرمانی در کوپای امسال بشه ( که امیدواریم بشه )


پنج‌شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ (۷:۱۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: عملکرد بازیکنان بارسا در مرحله گروهی کوپا آمریکا 2016
این وسط فقط سوارز بد شانس بود


چهارشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۸ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!