نمایشی گویا از شیوه قهرمانی مادرید (4-1)گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۴:۱۱) (۱,۸۴۷ بار خوانده شده) خبرهای فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir
بارسا در میان نمایش کاملی از چگونگی پیروزیها و قهرمانیهای رئال در برنابئو، با نتیجه 4-1 شکست خورد. بدون تردید، 3 گل از چهار گل مادرید به لطف قضاوت فوق عادلانه داور این دیدار بدست آمد و این بهترین اختتامیه برای تیمی بود که تمام فصل با امید به سوتهای ظاهرا اشتباه داوران، امتیاز جمع کرده بود.
هنوز 15 دقیقه از بازی نگذشته بود که داور خوش سابقه این دیدار، که رزومه بلندی در خدمات صادقانهاش به مادرید دارد، 2 گل بسیار دیدنی را به این تیم تقدیم کرد. در صحنه اول، درست در یک قدمی آلفونسو پرز، گوتی آشکارا روی مارکز مرتکب خطا شد اما داور به شکلی باور نکردنی از این خطا چشم پوشید تا ضربه باد آورده رائول با برخورد به تیر دروازه به گل مبدل شود. چند دقیقه نگذشته بود که رئال بار دیگر مزد زحمات داور را دریافت کرد و در صحنهای که راموس به طور آشکار دایو رفته بود (و حتی این کار را کامل نیز نتوانست انجام دهد) داور اعلام خطا کرد و حتی به توره اخطار داد تا همان ضربه به دومین گل مادرید مبدل شود.
قضاوت فوقالعاده این داور، که بیشک برای این بازی به خوبی توجیه شده بود، در همان یک ربع ابتدای بازی، شیرازه بارسا را از هم پاشید. بازیکنان بارسا به وضوح از مشاهده چنین نمایشی که شاید از دهههای 50 و 60 و زمان دیکتاتوری خونخواری چون فرانکو، کمتر به این وضوح اتفاق افتاده بود، حیرت زده بودند و هیچ کدام از آنها، سایه خود نیز نبودند. ریکارد خیلی زود گودیانسن را از بازی بیرون کشید و جیوانی را به بازی فرستاد، تا با انتقال مسی به خط هافبک، قدرت تهاجمی بارسا افزایش یابد.
اما همچنان صحنههای مشکوک به راحتی پشت محوطه بارسا خطا گرفته میشدند و خطاهای واضح پشت محوطه مادرید، ادامه بازی دریافت میکردند. بارسا به شدت سعی میکرد تا بر خود مسلط باشد، اما بازیکنان تیم به وضوح تمرکز خود را از دست داده بودند. به خصوص در خط دفاع، اوضاع روحی بازیکنان آن قدر تحت فشار بود که بازیکنانی چون روبن و اشنایدر که در حالت عادی، به راحتی از سوی مدافعین بارسا از بازی محو میشوند، مجال خودنمایی پیدا کرده بودند.
شاید انتظار بیجایی بود که در آن جو مسموم، بارسا بتواند خود را باز یابد. تنها در این میان، لیونل مسی بود که نشان داد حتی در شرایطی که داور کمر بارسا را شکسته باشد، او به تنهایی برای غلبه بر تمام بازیکنان بیمقدار مادریدی کافی است. نمایش درخشان او، اگرچه گلی در بر نداشت، اما به خوبی گویای ماهیت این طبل تو خالی بود.
بارسا در نیمه دوم، گل دیگری دریافت کرد که به وضوح روی آشفتگی ذهنی بازیکنان خط دفاع بود. چند دقیقه بعد، داور سر سپردگی خود را تکمیل کرد تا شاید چک خرید یک ویلای مجلل در سواحل قناری را برای خود امضا کرده باشد. ضربهای که از فاصله نزدیک زده شد و پویول به قصد دفاع از صورتش در مقابل شوت روبینیو، دستش را در مقابل توپ گرفت، در حالی که داور کاملا به صحنه مسلط بود، پنالتی اعلام شد تا هیچ شک و شبههای بر جریان حاکم بر این بازی باقی نماند.
در اواخر بازی، تیری آنری موفق شد با یک ضربه فوقالعاده، روی پاس زیبای مسی، تنها گل واقعی مادرید را جبران کند و به نوعی با این ضربه بینقص، شب بد خود را به خوبی به پایان برساند.
یک پیروزی کثیف دیگر برای تیمی که به این پیروزیها و قهرمانیهای کثیف خو گرفته است. بیشک اگر عدالت در این بازی جریان داشت، بارسا با اختلاف این قهرمان پوشالی را شکست میداد، اما مادریدیها کثیفترین پایان را برای قهرمانی انتصابیشان تدارک دیدند و حتی قادر به درک این نبودند که اینطور علنی، ماهیت خود را به نمایش در نیاورند.
این دیدار، به درستی مانند یک زورآزمایی ناجوانمردانه بود که در ابتدای آن، یک پای حریف را شکسته باشند، حریفی که میدانستند اگر خودش باشد، شانسی در برابرش نداشتند، حتی اگر نصف مهرههای اصلیاش غایب باشند. آنچه رئال بدست آورد، چیزی جز اثبات شیوه کسب قهرمانی کثیفش نبود، و تنها ذهنهای حقیر مادریدی میتواند به چنین پیروزی افتخار کند!
زنده باد بارسایی که برای هر امتیاز، باید بیرون و خارج زمین بجنگد، و با هر نتیجهای، تیمی پاک و سرشار از احساسات زیبا خواهد بود! و امید به روزی که دستان کثیف مادریدی، درست مانند دستان کثیف تورینی، افشا شود!
بارسا در میان نمایش کاملی از چگونگی پیروزیها و قهرمانیهای رئال در برنابئو، با نتیجه 4-1 شکست خورد. بدون تردید، 3 گل از چهار گل مادرید به لطف قضاوت فوق عادلانه داور این دیدار بدست آمد و این بهترین اختتامیه برای تیمی بود که تمام فصل با امید به سوتهای ظاهرا اشتباه داوران، امتیاز جمع کرده بود.
هنوز 15 دقیقه از بازی نگذشته بود که داور خوش سابقه این دیدار، که رزومه بلندی در خدمات صادقانهاش به مادرید دارد، 2 گل بسیار دیدنی را به این تیم تقدیم کرد. در صحنه اول، درست در یک قدمی آلفونسو پرز، گوتی آشکارا روی مارکز مرتکب خطا شد اما داور به شکلی باور نکردنی از این خطا چشم پوشید تا ضربه باد آورده رائول با برخورد به تیر دروازه به گل مبدل شود. چند دقیقه نگذشته بود که رئال بار دیگر مزد زحمات داور را دریافت کرد و در صحنهای که راموس به طور آشکار دایو رفته بود (و حتی این کار را کامل نیز نتوانست انجام دهد) داور اعلام خطا کرد و حتی به توره اخطار داد تا همان ضربه به دومین گل مادرید مبدل شود.
قضاوت فوقالعاده این داور، که بیشک برای این بازی به خوبی توجیه شده بود، در همان یک ربع ابتدای بازی، شیرازه بارسا را از هم پاشید. بازیکنان بارسا به وضوح از مشاهده چنین نمایشی که شاید از دهههای 50 و 60 و زمان دیکتاتوری خونخواری چون فرانکو، کمتر به این وضوح اتفاق افتاده بود، حیرت زده بودند و هیچ کدام از آنها، سایه خود نیز نبودند. ریکارد خیلی زود گودیانسن را از بازی بیرون کشید و جیوانی را به بازی فرستاد، تا با انتقال مسی به خط هافبک، قدرت تهاجمی بارسا افزایش یابد.
اما همچنان صحنههای مشکوک به راحتی پشت محوطه بارسا خطا گرفته میشدند و خطاهای واضح پشت محوطه مادرید، ادامه بازی دریافت میکردند. بارسا به شدت سعی میکرد تا بر خود مسلط باشد، اما بازیکنان تیم به وضوح تمرکز خود را از دست داده بودند. به خصوص در خط دفاع، اوضاع روحی بازیکنان آن قدر تحت فشار بود که بازیکنانی چون روبن و اشنایدر که در حالت عادی، به راحتی از سوی مدافعین بارسا از بازی محو میشوند، مجال خودنمایی پیدا کرده بودند.
شاید انتظار بیجایی بود که در آن جو مسموم، بارسا بتواند خود را باز یابد. تنها در این میان، لیونل مسی بود که نشان داد حتی در شرایطی که داور کمر بارسا را شکسته باشد، او به تنهایی برای غلبه بر تمام بازیکنان بیمقدار مادریدی کافی است. نمایش درخشان او، اگرچه گلی در بر نداشت، اما به خوبی گویای ماهیت این طبل تو خالی بود.
بارسا در نیمه دوم، گل دیگری دریافت کرد که به وضوح روی آشفتگی ذهنی بازیکنان خط دفاع بود. چند دقیقه بعد، داور سر سپردگی خود را تکمیل کرد تا شاید چک خرید یک ویلای مجلل در سواحل قناری را برای خود امضا کرده باشد. ضربهای که از فاصله نزدیک زده شد و پویول به قصد دفاع از صورتش در مقابل شوت روبینیو، دستش را در مقابل توپ گرفت، در حالی که داور کاملا به صحنه مسلط بود، پنالتی اعلام شد تا هیچ شک و شبههای بر جریان حاکم بر این بازی باقی نماند.
در اواخر بازی، تیری آنری موفق شد با یک ضربه فوقالعاده، روی پاس زیبای مسی، تنها گل واقعی مادرید را جبران کند و به نوعی با این ضربه بینقص، شب بد خود را به خوبی به پایان برساند.
یک پیروزی کثیف دیگر برای تیمی که به این پیروزیها و قهرمانیهای کثیف خو گرفته است. بیشک اگر عدالت در این بازی جریان داشت، بارسا با اختلاف این قهرمان پوشالی را شکست میداد، اما مادریدیها کثیفترین پایان را برای قهرمانی انتصابیشان تدارک دیدند و حتی قادر به درک این نبودند که اینطور علنی، ماهیت خود را به نمایش در نیاورند.
این دیدار، به درستی مانند یک زورآزمایی ناجوانمردانه بود که در ابتدای آن، یک پای حریف را شکسته باشند، حریفی که میدانستند اگر خودش باشد، شانسی در برابرش نداشتند، حتی اگر نصف مهرههای اصلیاش غایب باشند. آنچه رئال بدست آورد، چیزی جز اثبات شیوه کسب قهرمانی کثیفش نبود، و تنها ذهنهای حقیر مادریدی میتواند به چنین پیروزی افتخار کند!
زنده باد بارسایی که برای هر امتیاز، باید بیرون و خارج زمین بجنگد، و با هر نتیجهای، تیمی پاک و سرشار از احساسات زیبا خواهد بود! و امید به روزی که دستان کثیف مادریدی، درست مانند دستان کثیف تورینی، افشا شود!
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی مادرید (4-1) | ||
---|---|---|
سرور هرچی رئالی بارسای آبی اناری.
شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۲:۱۰)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی مادرید (4-1) | ||
---|---|---|
چهارشنبه، ۲ تیر ۱۳۸۹ (۱۸:۲۳)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی مادرید (4-1) | ||
---|---|---|
barca4ever
جمعه، ۱۱ بهمن ۱۳۸۷ (۴:۱۰)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
رونی نباید بره!!!!!!!
شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۸۷ (۱۲:۴۱)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
واقعا بارسا افتضاح بازی کرد. رئال خیلی قشنگ بازی می کرد و بر بازی مسلط بود. به رئال ها برای قهرمانیشون تبریک می گم ولی سال بعد حالشون رو میگیریم. شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۸۷ (۱۲:۳۹)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
خداحافظ رایکارد... Catalonia is not Spain سهشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۲:۴۸)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
همیشه و در هر شرایطی بارسلونا بهتر و قشنگتر از رئال بازی میکنه و لیاقت بارسلونا خیلی بیشتر از اینهاست
شنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۴:۲۰)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
درست كه داوري مشكل داشت ولي ما با اين بارسا به جايي نميرسيدم با اين همه محروم مصدوم كاري از دست رايكارد بر نمي اومد من هنوز هم ميگم كه رئال شايست قهرماني بود امسال ما خيلي بد بوديم ولي هميشه تيم ها تو اوج نيستن بايدقبول كنيم كه اين افت هميشه هست اين كه ب بقيه توهين كنيم يا شايستگي يه تيم رو زير سوال ببريم هيچ دردي رو دوا نمي كنه يكم ب خودمون بر گرديم خدا كنه تيم درست بشه وهمه همون بارسا رو ببينن
شنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۱:۴۰)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
بحث کردن با کسی که میگه من درست میگم به هیچ دلیلی مثل راه رفتن در صحرا بدون قطب نمابی نتیجه است . تعصب و تفکر دو دشمن قدیمی هستند که اگر بتوانی هردو را آرام کنی و در اختیار بگیری قطعا موفق خواهی شد .... .... .... اگر بازی های رفت و برگشت را هم به بارسا امتیاز کامل بدی بازهم به رتبه اول نمیرسه . مثل اینکه پارسال رو یادت رفته که هفته های آخر هفت امتیاز برتری رو چطوری به باد دادیم و جامو دودستی بدون کمک داور و یا کس دیگه ای تحویل رئال دادیم ؟!! شنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱:۵۵)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
وقتی کسی سلطنت میکنه فقط در حوزه ی استحفاظی خودش میتونه زور بگه و اختیار تام داشته باشه ، من گفتم حکومت حاکم بر اسپانیا همه جوره ضد بارسلوناست(این غیر قابل کتمان هست) من نگفتم سلطنت اروپا! اگه مادرید پایتخت سلطنتی اروپا بود شک نکن که رئال یک پای فینال می شد! نمی خوای بگی که تیمی مثل رئال با ستاره هایی که داره نباید مدعی هیچ جامی باشه که؟ نباید باشه؟! در ضمن هیچ گاه ادعا نمی کنم که از تاریخ تاسیس باشگاه بارسا طرفدار این تیم بودم(یعنی همون سالی که تو به دنیا اومدی و همه ی تاریخ 108 ساله ی بارسا رو دیدی!) اما من از سال 1999 که طرفدار بودم تک تک گلهای بارسا رو با اشتیاق ضبط می کردم ، اون بارسای به اصطلاح داغون که ستاره های اصلیش ریکلمه ی افت کرد ه و مندیتا بودند! اگه من نسبت به بارسا یک متعصب کور هستم مطمئن هستم که اون دوستی که نامش رو بردی و امثال اون منتقدین کور رایکارد هستند، پس دلیل نمی بینم جواب رو بدم ، اشخاصی که ادعا میکنن رایکارد هیچ نقشی در موفقیت های بارسا نداشته و تنها رونالدینیو بوده که همه چیز به بارسا داده ارزش جواب دادن ندارن! من هیچ گاه ادعا نکردم روشنفکر هستم اما کسایی که چنین ادعایی کردند منو به خنده انداختند!میگم که یاد مورینیو می افتم! جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۲:۲۴)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
جالبه که هنوز هم فرض میکنی با کمک داور بردین! باید باور کنی عزیزم!باور کن با کمک داور بردین، من میگم اصلا فصل بعد استخدام رسمی بکنینش! خب ، پس معلومه من اشتباه می کردم و تو خیلی چیزا رو میدونستی ، پس خوبه! در ضمن ، ای رئالی عزیز! هیچ گاه ادعا نکردم که بارسای ما فقط به دلیل داوری این همه اختلاف گرفته ، بدون شک اگر کسی چنین ادعایی بکنه واقعا کوته بینه اما من گفتم دلیل قهرمانی سال گذشته و شکست در بازی برگشت امسال کاملا هدیه ی داوری به شما عزیان مادریدی! بود. مابقی امتیازات بر میگرده به همون مشکلی که گفتم ، همین تیم شما وقتی روبینیو رو نداشت و یه مدت کوتاه هم نیستلروی رو داشت گند میکاشت(نگو نه که دیگه...) اما بارسای بد شانس ما هر سری 4 تا مصدوم اصلی رو شاخش بود! برای همون نشد بهتون برسیم ، این یکی از چند دلایلی هست که حتی باعث شده ویا رئال هم از ما بالاتر بیاد. شک ندارم آقای به جای نقطه چین ها نام رایکارد رو مد نظر داره اما باید بگم واقعا که...! ببین دوست من گویا شما تحت تاثیر گفته های مجریای شبکه ی 3 علی الخصوص علیفر قرار گرفته ای! واقعا مزحک که ادعا بشه رونالدینیو به خاطر لج بازی توی زمین گذاشته نمی شه! بازی رفت با مادرید همه رایکارد رو متهم کردند که به عمد به رونی بازی نمی ده ، اونم مجبور شد رونی رو بازی بده اما رونالدینیو اونقدر بد بازی کرد که هوادارا هم کوتاه اومدن، اسکولاری و دونگا هم از هوادارا خواستن به درخواست رایکارد مبنی بر اتمام دوره ی ریکاوری رونالدینیو احترام بگذارند اما گویا هنوز بعضی ها هنوز هم گله مند هستند ، واقعا جالبه. خود رونالدینیو ، برادر و پزشکش میگن که نمی تونه بازی کنه اما باز هم خیلی ها ...!
جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۲:۲۳)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
نقل قول 1-رئال تو اروپا نمی تونه داور بخره!2- جام حذفی فقط 2 بازی (در برابر هر تیم) هست که سوتی دادن داور ها قشنگ دیده میشه جناب reza_valdes اولا قشنگ دیده میشه !!! یعنی چی ؟ اگه منظورت اینه که واضحه خدمتت عرض کنم که جام حذفی از ارزش کمتری مقابل لیگ و لیگ قهرمانان برخورداره و به طبع کمتر هم دیده میشه دوما حرفت وقتی درسته که رئال توی اروپا از کسب جام عاجز باشه نه امسال بلکه همیشه چون به نظرت اونا چون سلطنتی هستند همیشه میتونن داور بخرند!!!!!! سوم در مورد گواردیولا زمانیکه بازی میکرد تو به دنیا نیومده بودی تعجب نکن !!!! اگه میخوای ببینی روشنفکری یا متعصب کور به نظرات دوستمون ParsBarca هم نظری بندازی بد نیست جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۱:۵۳)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
من برای اولین بار که اینجا کامنت گذاشتم از مدیر سایت اجازه گرفتم می تونین از خود اقا سعید هم بپرسین و بدون اجازه وارد سایت شما نشدم و همون اول هم گفتم که قصد کرکری خواندن ندارم. و رضا - والدس شما که میگین من تا حالا درباره برد رئال چیزی نگفتم سخت در اشتباهید من در مورد برد رئال کامنت گذاشتم می تونید برید و در خبرهای قبلی بخونین اگر خیلی مشتاق نظرات من هستین !!! تا به حال من در هیچ کدوم از کامنتام به بارسلونا و هواداران اون توهین نکردم و همیشه با عبارتهایی چون بارسلونایی های عزیز و این جور چیزها شما رو خطاب کردم و حتی بعد از بازی به جای اینکه بیام از رئال خیلی تعریف کنم گفتم که یه توصیه به دوستان بارسایی : این نیز می گذرد حتی بعد از پیروزی شما در برابر والنسیا اون رو به شما تبریک گفتم اما شما چی ؟ خیلی هاتون در کامنتاتون رئال و هواداران اون رو خوک خطاب کردین ایا من با این کارایی که کردم شبیه خوکم ؟! واقعا کار کدوم یک از ما زشتتر بود ؟ من یا شماها ؟ من در یکی از کامنتام به مدیر وب به خاطر زیاده رویش در توهین به رئال جواب دادم و حتی با دلیل هم گفتم که بارسلونا هم در برابر رئال از داوری سود برده که ایشون هم انگار هیچ گونه نظر مخالفی رو در قبال خودشون قبول ندارن و اون رو پاک کردن !!!! در کل می خوام بگم که شما بارسلونایی ها میهمون نواز خوبی نبودین و حاضر نشدین یه نفر مخالف خودتون رو در بین خودتون بپذیرین در حالی که من از ارزویم مبنی بر بازگشت بارسا به اوج و گرم شدن دوباره لالیگا صحبت می کردم شما از خوک و کثیف بودن رئال دم می زدین مدیرتون تا وقتی من از رایکارد تعریف می کردم و می گفتم مربی خوبیه و باید بمونه کامنتای من رو به عنوان نقل قول می زاشت اما وقتی با دلیل جوابش دادم که بارسا هم از داوری سود برده نظرات من رو پاک می کرد و ادعا می کرد که وقت نداره داستانهای یه رئالی رو بخونه !! رضا جون می خوام بگم که اینجوریهایی هم که فکر می کنی نیست اگه تو با اوردن نام راسل می خوای نشون بدی که خیلی چیزها رو می فهمی و یا بحث عکس رئیس فدراسیون با رئیس رئال رو میاری وسط باید بگم من از تموم ارمانها و اهداف مردم کاتالان و ریشه های تاریخی دشمنی این سرزمین با مادرید رو از خود مردم اسپانیا بهتر بلدم اما لازم نمی دونستم این چیزها رو اینجا بیان کنم اگه تو با سر زدن سایت روزنامه هایی چون ال موندو حس عالم بودن بهت دست میده بدون که کتاب یا مقاله ای نیست که من در مورد تاریخ اسپانیا نخونده باشم و اگه تو به خاطر چند تا بازیکن که یه موقع در بارسلونا عالی بازی می کردن اومدی طرفدار این تیم شدی من با چشم باز رئال رو برای طرفداری انتخاب کردم . من تعجب می کنم از شما که می گین داوری بد بوده اخه بر فرض محال که داوری هم بد بوده 6 امتیاز بازی رفت و برگشت رو از ما بگیرن و به شما بدن اختلاف 17 امتیازی ما میرسه به 5 امتیاز ایا فکر می کنین این بارسلونا با این وضعیت می تونست در 2 بازی اخر به رئال برسه ؟ خودتون کلاهتون رو بکنین قاضی شما در حال حاضر از ویارئال که بودجش نصف بودجه شما هم نیست 7 امتیاز عقبید و همین ویارئال امسال رفت و برگشت اگه اشتیاه نکنم شما رو شکست داد خب ایا ویارئال هم داوری کمکش کرد ؟ من حتی در کامنت بعد از بازی هم این جرات رو داشتم و اومدم گفتم که اون پنالتی ای که به نفع ما گرفته شد اصلا درست نبود ولی در عوض داور گل صحیح ما رو هم قبول نکرد یعنی میشه این طوری فرض کرد که داور به جای اینکه گل ما رو قبول کنه یه پنالتی بهمون داد که یه موقعیته 50 - 50 است اگه این اتفاق برای خودتون هم پیش میومد اون وقت چه می گفتین ؟ من در این مدتی که اینجا بودم 3 تا پیام شخصی داشتم که در یکیشون یکی از دوستان بارسایی قهرمانی رئال رو به من تبریک گفتن و از ایشون خیلی ممنونم و 2 تای دیگش رو یکی از دوستان دیگه برام فرستاده که در هر دوش به من و رئال توهین کرده بود در اخر باز هم می گم شما بارسلونایی ها میزبان خوبی نبودین هیچ بعید نیست مدیرتون این کامنت رو هم پاک کنه والسلام جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۰:۳۰)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
خدا ... کنه اون کسی رو که رونی رو از اوج فوتبال زیبا به یک نیمکت نشین تبدیل کرد خدا ... کنه اون کسی رو که سر لجبازی با رونی رونی رو تو بازی نمی گذاشت خدا ... کنه اون کسی رو که شعور استفاده درست از آنری کبیر رو نداره و در آخر درود بر بارسا کبیر مرگ بر رئال خوک صفت کثیف و اون رائول و نیستلروی مرده خور جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۰:۱۰)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
ronal.&.messi عزیز با نظرت به اندازه یک دنیا موافقم
جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۰:۰۱)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
نقل قول اگرچه سوت داور 3 گل برای شما ارزش داشت اما این همه به تاریخ ذلالت بار شما افزوده شد.احسنت واقعا لذت بردم. با یادآوری تاریخ کثیف مادرید خوب جواب بعضی فرافکنی ها رو دادی پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۳:۳۸)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
من نمیدونم چرا مدیر سایت اجازه میده رئالی ها در سایت ما عضو شوند...........بوی گند رئال در این سایت به مشام می رسه......چرا ما باید بگذاریم که عکس کثیفی از یک رئالی در سایت ما نمایش داده شه ...........خیلی حالم بهم خورد از این سایتی که مثلا طرفدار بارسلونا کبیره
پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۳:۱۲)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
رئال با افتضاح آشکار دیشبش هیچ گونه جای احترامی نگذاشت، شمایی که میگی نخست وزیر اسپانیا هوادار بارساست انگاری یا خیلی چیزا رو نمی دونی یا میدونی و نمی گی! وقتی پادشاه و سران اصلی کشور سردمدار هستند نخست وزیر کیلویی چنده!(نمی دونم اطلاعاتت در چه حده، اما دولت اسپانیا به تازگی راه آبهایی رو که از طریق کانال به شهر بارسلونا می رفت رو مسدود کرده، وقتی به این وضوح بر ضد یک ایالت توطئه میکنه ، مساله ی ورزشی اش که جای خود داره ، اصلا کاری براشون نداره ، نخست وزیر اسپانیا اینجا چکاره است؟) مثل اینکه یادت رفته کمتر از دو ماه پیش افتضاح دیدار رئیس فوتبال اسپانیا با رامون کالدرون توی همه ی مطبوعات اروپا لو رفت، ها؟(که بعد ها شایع شده سر موضوع رائول و دعوت نشدنش به تیم ملی بحث می شده) اما بعدا یک عکس کاملا واضح (رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در حال گرفتن عکس با کالدرون در حالی که پیراهن کثیف مادریدی ها بر تنش بود و لبخندی ملیح بر لب داشت!) سر سپردگی این لجن رو ثابت کرد، بدون شک رئال مادرید مافیای فوتبال اسپانیاست ، برای همین امروز الموندو در یکی از گزینه های پیشنهادیش اعلام کرد که ممکنه ساندرو راسل بیاد جای لاپورتا و بارسا رو نجات بده. توی مادریدی اصلا میدونی راسل کیه؟ من بهت میگم ، راسل یک غول مشهور مافیایی در فوتبال اروپاست ، پس میبینی ، گویا باید با مادرید تقابل به مثل کرد. اگرچه سوت داور 3 گل برای شما ارزش داشت اما این همه به تاریخ ذلالت بار شما افزوده شد.
پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۲:۴۲)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
جالبه!این رئالی حتی در مورد برد تیمش صحبت نکرد! حتما خودش هم میدونه چطوری بردن و روش نمی شده(احتمالا از الآن،بعد خوندن نوشته ی من شروع میکنه به تعریف و تمجید از تیمش!)من اگه تیمم رئال رو 4-1 میبرد سر از پا نمی شناختم ، مطمئن هستم رئالی ها هم همینطورن ، اما اونقدر گند داوری در اومده که خودشون هم حال نکردن! وقتی گوتی میاد و میگه که:" بارسا همانند یک مرد بازی کرد" می تونه گویای خیلی چیزا باشه!مثلا اینکه بارسا مثل یک مرد در زمین ماند و به ناداوری زیبای داور کثافت هیچ گونه توهینی نکرد! من مطمئن نیستم اگه رایکارد(با اون آرامش همیشگی اش(البته نتایج اخیر زبونش رو بند آورده!))روی نیکمت بارسا نبود، هر مربی دیگه ای بود تیمش رو از زمین بیرون می کشید! واقعا این نمونه ی بارزی از ناداوری بود که در عمرم دیدم!(دیده بودیم ، نه اینطوریش رو!) طرفداران بی مهر در دنیای امروز زیاد هستند. درسته، همه میمیرند و بارسا زنده میمونه اما یادتون باشه همین رایکارد یه نفس عمیق برای بارسا بود ، به همون اندازه لاپورتا هم بود، شاید تغییر و تحول نیاز باشه اما دلیل نداره گذشته رو هم فراموش کنیم(صد البته دلیل هم نیست در گذشته باقی بمونیم!) بایرن مونیخ در یک بازی لوکا تونی رو نداشت مغلوب زنیت شد،آرسنال در پی مصدومیت فن پرسی و البته روسیسکی(در حالی که در لیگ برتر آقایی می کرد) به یکباره کاملا از کورس عقب موند ، والنسیا درپی شایعات متعدد و تغییرات در کادر فنی اش به یه تیم آخر جدولی تبدیل شده ، لیورپول با اون همه ستاره به هیچ چی نرسید،رمی ها معتقد بودن اگه توتی بود به این سادگی از منچستر نمی باختن(هر چند شاید یه ادعا باشه ، پس بذارین ما هم ادعا کنیم ، اما ما فقط یه بازیکنمون نبود ، 4 تاشون نبودن!)... به غیر از رم تمام تیم ها زمانی که یک یا دو مهره ی کلیدی خودشون رو از دست دادن(نمونه ی بارزش بایرن،آرسنال،رم(در بازی های مهم)) یا گرفتار شایعه شده(والنسیا) کاملا از دسترسی به یک جام باز موندن. حالا شما چطور انتظار دارین که تیمی در طول فصل ستاره های اصلی ترکیبش(اتوو، رونالدینیو و مسی(که فقط در این بین مسی بود که بعد برگشتنش مثل گذشته بازی کرد))، در صورتی که ستون های اصلی بازی زیبا و گلهای متعدد تیمشون بودند ، نه فقط برای یک یا دو بازی ، یا یکی دو هفته ، بلکه برای ماه ها نبودن، مصدومیت های بازیکنان اصلی یکی پس از دیگر و به نوبت(طوری که هر کی بر می گشت یکی دیگه جاش خونه نشین می شد! رونالدینیو ، اتوئو ، مسی ، آنری ، توره ، دکو ، پویول ، مارکز ، اینیستا ) اونهمه شایعه پشت سر رایکارد ، رونالدینیو ، آنری ، دکو و لاپورتا ... جام ملتهای آفریقا و استفاده از ذخیره هایی مثل دوس سانتوس و بویان که اولین فصل در سطح اول دنیا بازی میکنن و در انتهای این سناریوی زیبا ناداوری در بازی برابر مادرید..... ببینید بلاهایی که فقط یک شون یکی از تیمهای بزرگ رو از پا مینداخت امسال همه با هم گریبانگیر ما و تیممون شد. نمی خوایید بگید که نبودن اینیستا و دکو(فرض اینکه اتوئو و رونالدینیو رو ندید بگیریم) هیچ تاثیری در روند بازی بارسا نداشت؟ بارسا در دیدار با مادرید به شدت از ناحیه ی هافبک ضربه خورد، 4 هافبک مادرید در مقابل 2 هافبک بارسا!!! شمایی که ادعا میکنی فوتبال بازی کردی باید بدونی که این عدد یعنی چه!
پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۲:۴۲)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
بازی های قبلی تو خط حمله مشکل داشتیم این بازی مشکل هافبک هم اضافه شد
پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۰:۵۰)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
من اصلا حوصله ندارم قصه های یه رئالی رو بخونم و یا بخوام وقت بذارم و بهش جواب بدم. همین که اینجا آزادانه هستی و نظر میدی نشون درک بالای هوادارای بارساس، پس لطف کن و تو کارایی که بهت مربوط نیست دخالت نکن! اینکه چه ارسالی باید پاک بشه رو من تشخیص میدم نه شما پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۹:۵۲)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
طرفداران محترم ريال مادريد بايد توجه داشته باشند كه اين سايت طرفداران بارسلونا واونها به وضوح نمي بايستي دراين سايت حضور داشته باشند.
پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۹:۳۶)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
جالبه نظراتی رو که مخالفه خودته پاک می کنی در حالیکه در اون نظر من هیچ بی احترامی و حرف بدی نسبت به بارسا دیده نمی شد اما چون بر ضد خودت بود پاکش کردی در اون نظر من که زدی پاکش کردی حقایقی بود که به نفع تو نبود و نشون می داد خیلی از حرفهای تو اشتباه است اما مشکلی نیست با این کارا هیچی از اعتبار و ارزش رئال و رئالی ها کم نمیشه در ضمن تو که این همه دم از طرفداری دولت از رئال می زنی ایا میدونی نخست وزیر اسپانیا طرفدار بارسلوناست ؟ می بینی ! تموم حرفات برعکسه اگه قرار باشه دولت از تیمی جانبداری کنه بارسلونا بیشتر از همه در معرض این تهمت قرار می گیره پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۹:۰۸)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
من نمی دونم چطور این بازیا رو با هم مقایسه می کنی؟؟ اون بازی 2-2 داور فقط گل صحیح ریوالدو رو به اشتباه آفساید گرفت، چه ربطی داره به اینکه تو ربع اول بازی 2 گل نادرست بکنن توی دروازت و کاملا قضاوت یک طرفه باشه؟ بزرگترین تیم های دنیا با خوردن یه گل غلط از هم می پاشن، حالا من دلم می خواد هر مربی که دوست داره بیاد بشه مربی دنیا و ببینی که تیمی که 3 گل به ناحق می خوره و نصف بازیکناشم نداره بهتر از این نمیشه. البته اینو خوب می دونی، اما چون تیم تیم ریکارده یه جور دیگه بهش نگاه می کنی! خیلی برای من جالبه که میگی نباختن هنر اون بارسا بود!! تیمی که تنها امیدش به درخشش ریوالدو بود و به زور در هفته آخر تونست چهارم شه! آره خب چون تو مخالف ریکاردی پس اون تیم از این تیم برتر بوده، دیگه عادت کردم به این شیوه نگاه کردنت! کاملا معلومه کی داره تیم رو قربانی نظرات شخصیش می کنه، کسی که برای اثبات حرفاش حتی از تعریف از خوک های مادریدی هم روی گردان نیست! پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۹:۰۲)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
سعید جان من خیلی فوتبال بازی کردم فوتبال های مهمی هم در حد خودم بازی کردم دقیقا تاثیر روانی رو هم درک می کنم اما اگه بارسا تیم بود اینجوری نمی پاشید از هم اگه کسی دوره طرفداریش از بارسا به قبل از حضور ریکارد برگرده فکر کنم بازی 2-2 ما با رئال رو یادش بیاد همون بازی که ریوالدو دو گل زد حتی داور اون بازی 3 ماه از قضاوت محروم شد ولی بارسا انقدر خوب بود که داور نتونه بازندش کنه هر چند که گل کاملا صحیح ریوالدو ÷ذیرفته نشد تا بازی رو ببریم اما نباختن اوج هنر بارسا تو اون بازی بود اگه فکر می کنید که مشکل بارسا فقط داوری بود دیشب باید بگم بهتره تو دیدگاهتون تجدید نظر کنید ریکارد یه عنصره که بالاخره از تیم میره چیزی که می مونه بارساست بارسا رو فدای این و اون نکنید بارسا بزرگتر از شخص هستش حتی اگه بگیم مادرید شایسته قهرمانی نبود ( که از نظر من کاملا هم حقش بود این قهرمانی ) بازم ما زیر ویارئال هستیم تیمی که قدرت رسانه ایش حتی یک دهم بارسا هم نیست خرج و مخارجش هم همینطور ولی از بارسای ما خیلی بهتر بود با بهونه داوری واقعیت ها رو درپوش نزارید تیم ما خیلی مشکل داره اگه بهش رسیدگی نشه فاجعه تمدید خواهد شد پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۸:۱۲)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
هرگز از باخت ناراحت نباشيد.......چون اصلا باختي در كار نبود..... زنده باد بارسا پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۷:۴۰)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
روی اشتباه مفتضحانه داور رئال به 3 گل رسید گل اول که زده شد بازیکنان بارسا نتونستند به اعصابشون مسلط باشن روی گل دوم که من مطمئنم توره اصلا خطا نکرد پویول هم که پنالتی نکرد بله رئال بهتر از بارسا بود به نظر شما اگه رئال جای بارسا بود برنده می شد اگه رئال با بی شرفی داور به گل اول زود هنگام خودش نمی رسید برنده می شد اگه ژاوی در خط میانی تنها نبود و اینیستا و دکو همراهیش می کردن رئالی ها فرصت بازی سازی داشتن... حیف حیف که رونالدینیو نبود حیف که اینیستا نبود... رئال نباید به این برد ناجوانمردانه افتخار کنه ولی با این حال عیبی نداره اون روز رو دارم می بینم که فصل بعد بارسا این نتیجه رو برعکسش کنه ولی باید اینو بدونیم که درسته رایکارد اشتباهات جزئی داشت ولی اشتباه اصلی و بزرگ رو لاپورتا مرتکب شد(با کم توجهیش به تیم) وای چی میشه رونالدینیو برسه به اون روزای اوجش تا حال این خوکهای کثیف رو بگیره رئالی ها مطمئن باشید اون روز میرسه مطمئن باشید...
پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۷:۲۴)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
بعضی دوستان انتظار دارن وقتی 3 تا گل تقدیم رئال میشه، بارسا با تیم نصفه ش جلو تیم 12 نفره رئال غوغا کنه. من نمی دونم واقعا بعضی ها اصلا تا حالا فوتبال بازی کردن؟ اصلا می دونن تاثیر روانی یعنی چی؟ تو آغاز بازی داور بازی رو پاشوند، اگه کسی فکر می کنه این معنیش حقارته، معلومه هیچی از فوتبال نمی فهمه! اما بعضیا حس می کنن خلاف رودخونه شنا کردن و متفاوت بودن یعنی روشنفکری! پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۷:۰۶)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
دلیل بی عرضگی و حذف رئال از بازی های حذفی اعم از اروپا و جام حذفی اینه که 1-رئال تو اروپا نمی تونه داور بخره!2- جام حذفی فقط 2 بازی (در برابر هر تیم) هست که سوتی دادن داور ها قشنگ دیده میشه بنابراین رئالی ها محافظه کارانه عمل کردند اما سانچز بورول افتضاح مادریدی ها رو به روشنی فاش کرد! در مورد 3 تایی که در برنابئو زدیم،اون موقع تمام ستاره هامون بودن و اجازه ی خود نمایی به مهاجمان و داور رو نمی دادند! آقای روشنفکر، چطور میشه که گابریل هاینزه کارت زردش بخشیده میشه؟ میشه به من توضیح بدین تا منم روشنفکر بشم، چطور داور در دو متری صحنه حضور داره اما خطای گوتی رو نمی بینه؟چطور میشه که در صحنه ی خطای گل دوم اول داور سوت میزنه و بعد کمک داور پرچم رو بالا میبره؟اونقدر عجیب بود که توره ی بیچاره داشت شاخ در میاورد! سر پنالتی!!! دیگه واقعا مزخرفه، اگه بر فرض داور معتقد به عمد بودن حرکت پویول داشت چرا کارت زرد نشون نداد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بر خلاف نظر برخی روشنفکرا ، فکر می کنم گاهی 1 گل تقدیمی از سوی داور می تونه خیلی راحت هم روی روند بازی و هم روی روحیه ی بازیکنا تاثیر بذاره. راستی هیچ یک از دوستان فکر نکنم گفته باشند که بارسا لایق قهرمانی بوده باشه اما قطعا این قهرمانی رئال هم براشون معنی و مفهومی نداره. در ضمن اصلا نیازی نیست شما در مورد پپ گواردیولا نطر بدی ، برای اولین باره که میشنوم یکی در مورد گواردیولا اینجوری حرف میزنه. معنی روشنفکری را هم دیدم ، با این تعریف روشنفکری، ییاد مورینیو افتادم!!!!!!!! پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۶:۳۰)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
بارسا با همین فدراسیون و همین مادرید بارها جام رو از آن خودش کرده اگه ما تیم بودیم این اتفاق ها پیش نمیومد من تمام این روزها رو پیش بینی کرده بودم من نه با ریکارد پدر کشتگی داشتم و نه با لاپورتا اما از همین الان با هر دوشون به شدت مشکل دارم هیچ وقت اینجوری تحقیر نشده بود بارسا هیچ وقت تو هیچ دوره ای که من یادم باشه تیمی بهتر از بارسا بازی نکرده بود اما دیشب به معنای واقعی کلمه اون تیم رئال با اون بازیکن های درپیتش بهتر از ما بازی کرد پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۶:۲۴)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
خودمون رو گول نزنيم؟!چرا؟در اينكه ما افتضاح بوديم و رئال عالي بود شكي نيست اما دليل اين اتفاق فقط داور كثافت بود.كجاي دنيا به غير از دربي تهران!!!ديدن كه بازي رفت و برگشت رو به يه داور بدن؟ روي گل اول به اون قشنگي گوتي پاي ماركز رو زد!روي گل دوم اون راموس بود كه خودش رو به آبيدال زد! سر همين موضوع به توره كارت زرد داد كه داشت اعتراض مي كرد!شيرازه ي بارساي بي روحيه رو خراب كرد. نمي گم بارسا اين بازي رو مي برد اما شايد با اون دو گل هديه اي بورول(داور مادريدي بازي!) همه چيز برمي گشت.بازي رفت هم با سوت هاي مسخرش رفت رو اعصاب بازيكنا! واقعا نمي دونم رئالي ها خودشون خندشون نمي گيره؟! حيف،حيف كه بعد اون پيروزي 3-0 تو برنابئو تو بقيه ي ال لكلاسيكو ها بازيكناي كليدي ما مصدوم بودن،حيف،وگرنه... مادريد از بردن بارساي ناقص(با كمك كاملا نا منصفانه ي داور!)شادمانه اما واي به روزي كه عدالت بر قرار بشه،ميرسه روزي كه تمام ستاره هاي ما باشن، اونوقت مي بينيم كه بهتره! چطور میشه که گابریل هاینزه بخشیده می شه؟ افتضاح مادید اونقدر وافض بود که هنوز دوستای مادریدی مت برای عرض تسلیت به من زنگ نزدن!!!! انگار خودشنو هم می دونن چطور برنده شدند. ویوا بارسا! پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۶:۱۵)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
ببینم آقایون روشنفکر نما ، سالی که سه تا از بارسا تو برنابئو خوردند چی ؟ مگه تموم تماشاگرای مادرید ایستاده برای رونالدینیوی ما کف نزدند ؟ اون موقع داور کجابود ؟ باختن که گریه نداره . نتونستی ببری گردن این واون ننداز بابا ... تیم به درد قهرمانی نمی خوره بقیه اش همه مهملاته . داور به نفع گرفت ؟ جام حذفی چی ؟ مگه خود رئال توی جام پادشاهی اوت نشد ؟ این بهانه جوئی ها جز نشان ضعف و عجز از قبول واقعیت چیزی نیست . اصلا این بارسا بهترینه بهترین گلر و مربی و تاکتیک رو داره ، نه خودت انصافا باورداری؟!!!!!!! اون گواردیولا جالبترین جوک جدید نمیدونم شما چند سالتونه ولی بازیهاش رو من یادمه ابته اونموقع مستقیم پخش نمیشد ولی همون زمان هم چیزی نبود کنار سرگی بارخوان و آنخل نادال بودند اونموقع هم باید 5 تا میزدند تا با سوتی های دفاع که 3 تا میخوردند برنده بشن .......... پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۶:۰۸)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
چه می شه کرد !!! وقتی دولت و پادشاه پشت تیم رئاله جز این انتظار داشتن اشتباهه ! فقط کثیف بودنشون رو به نمایش گذاشتن !! پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۵:۳۵)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
فوتبال تو اسپانيا سياسي و دولت مادريد هم هميشه طرفدار تيم رئاله(به هر طريق) كه نتيجش ميشه همين
پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۵:۱۶)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
بارسا زیر سم اسب های مادرید له و نابود شد واقعا آدم دلش برای ریکارد می سوزه حالا دارم فکرش می کنم ریکارد هیچ تقصیری نداره همه تقصیرات از لاپرتا احمق که اگه همون فصل قبل اقدام به تغییر مربی می کرد شاید این مشکلات پیش نمی یومد تو این بازی از این که داور با مادرید بود هیچ شکی توش نبود ولی اگه یادتون باشه بارسا تیمی نبود که روی ناداوری ببازه پاس گل مسی به هانری و گل هانری خیلی حرف واسه گفتن داشت یکی اینکه مادرید انچنان تیم قوی سر سخت و غیر قابل شکست نبود دوم اینکه هانری هنوز همون هانریه که تو آرسنال بود فقط طرز استفادش رو تو بارسا کسی بلد نیست بنابر این کسی که تو بارسا ضعیف عمل کرد کسی نبود جز ریکارد که ندونست چطور از این فوق ستاره ها استفاده کنه پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۵:۱۵)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
باخت برابر کفتارهای کثیف مادرید در صورتی رخ داد که از همان اول که سوت آغاز بازی زده شد باز هم داوری ناعادلانه کار خود را کرد . این مادرید کثیف که مدت هاست در همان مراحل اولیه لیگ قهرمانان حذف می شود و توان رفتن رو به جلو رو ندارد با پول های کثیف خود می خواهد شانس خود را با زورگوییهای داوری در لالیگا امتحان کند . این پست ترین تیم تاریخ که تمام عناوین خود را با داوری های نا عادلانه بدست آورده بود بعد از مدتی که داور هم نمی توانست در برابر بارسای رویایی برابر کند ،باز هم سر بر آورده ولی اینبار زور تیم دوم بارسا دیگر به داور نمی رسید... . به امید اینکه بار دیگر بارسا آنقدر قدرت مند شود که زور داوری کثیف مادرید به آن نرسد. لعنت به کفتارهای مادرید ، با همه ی طرفدارهای کفتارصفت آن. مادرید همیشه جلوه ی پستیها بوده و هست و طرفدارهای آن نیز جلوه ی همه پستیها هستند. زنده باد بارسا ،رو یای همیشه دوست داشتنی فوتبال. پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۵:۱۳)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
چرا كارت زرد هاينزه رو بخشيدن ولي مال دكو و اتوو رو نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ريال با داور بازي رو برد. رايكارد هم با اين بازيكنا و اين داور خريدن كالدرون كاري نمي تونست بكنه. بايد براي فصلهاي بعد كاري بكنيم. پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۴:۳۹)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
هر آدمی که دو تا چشم سالم داشته باشه، دیده که داور چطور بازی رو به گند کشید، چون می دونست بارسا رو اگه رها کنن چه بلایی سر این قهرمانی تو خالی میاره و این کاملا تابلو می کرد که چطور این تیم رو به زور قهرمان کردن! اگرچه، اگه کسی نتونه چشمش رو به این چیزای کثیف ببنده که نمی تونه طرفدار مادرید کثیف بشه با کثیف ترین شیوه بازی رو بردن بعدم میگن حرف زور می زنید پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۴:۳۶)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
خداوکیلی حرف زور می زنید دیگه رئال اگه بخواد با داوری پیش بره همون دوسالم نمی ذاشت بارسا جامی بگیره دیگه اختلاف 17 امتیازی حرفی واسه گفتن نداره ، بازی رفت رو هم که همونجا باختین تازه 7 امتیاز هم از ویارئال عقبین اینو دیگه می خواین چیکار کنین پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۴:۲۵)
|
پاسخ به: نمایشی گویا از شیوه قهرمانی م... | ||
---|---|---|
نفرین بر خوک های کثیف مادرید لارپوتا باید قبل اینکه به فکر بازیکن و مربی و تغییرات باشه، یه تمهیداتی واسه این داوری های کثیف مادریدی بیاندیشه، با این وضعی که به زور رئال رو قهرمان می کنن، هزار تا بازیکن و 10 تا مربی هم کاری از پیش نمی برن پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۴:۲۰)
|