به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آندرس اینیستا vs آردا توران: جدال دو هافبک آبی اناری پوش! یورو ۲۰۱۶
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ (۹:۵۷) (۷۰۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


جمعه روزی است که دو تن از ژنرال‌های خط میانی بارسلونا در پیراهن تیم‌های ملی کشور خود به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ ساعت 23:30 (به وقت ایران) شهر نیس فرانسه شاهد تقابل جادویی دو تیم اسپانیا و ترکیه خواهد بود، تقابلی که آندرس اینیستا و آردا توران نیز در آن نقش آفرینی خواهند کرد.

آردای ترکیه‌ای کاپیتان تیم ملی کشورش است، اگر چه به نقل از سایت یوفا، در مصاحبه‌ای که پس از شکست 1-0 مقابل کرواسی داشت، اعتراف کرد که در اولین بازی ملی خود در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های اروپا عملکرد بد و غیر موثری ارائه داد. او همچنین اذعان داشت: «چنین اتفاقی رخ می‌دهد. من سعی خواهم کرد که در بازی بعدی عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در حالی که بازی بعدی او مقابل اسپانیا خواهد بود؛ تیمی شامل هم‌تیمی‌های باشگاهی‌اش یعنی جوردی آلبا، جرارد پیکه، سرجیو بوسکتس و آندرس اینیستا. هر حرکت شاگردان دل بوسکه در پیروزی 1-0 خود مقابل جمهوری چک حمله به نظر می‌رسید که نتیجه این حملات با یک گل تمام بارسایی توسط پیکه بود.

آردا توران و آندرس از هافبک‌های خلاق یورو 2016 محسوب می‌شوند و هر دوی آنها به دنبال نشان دادن بالاترین سطح قابلیت خود در نبرد جذاب نیس هستند. کسب پیروزی در این دیدار صعود اسپانیا را به مراحل حذفی یورو قطعی خواهد کرد در حالی که اگر ترکیه جواز حضور در مراحل بعدی این مسابقات را می‌خواهد باید در آن پیروز شود و سپس به نتیجه سایر بازی‌ها و بازی آخر مرحله گروهی خود توجه داشته باشد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: آندرس اینیستا vs آردا توران: جدال دو هافبک آبی اناری پوش!
آردا ژنرال خط میانی بارسا!!!!!!!!!!!!
حداقل چیزی که از آردا در نیم فصلی که بازی کرد دیدیم ، کاملا 180 درجه متفاوت بود با یک ژنرال خط میانی بارسا
امیدوارم افت فصل قبلش بدلیل دوری چندماهش از میادین بوده باشه و پس از یورو با تمرینات پیش فصلی که بارسا داره ، بشه همون آردای متعصب و جنگنده اتلتیکو
هر چند از این ترکیه آبی گرم نمیشه تو این یورو ، ولی برای آردا آرزوی موفقیت در یورو داریم تا حداقل روحیش خیلی بیشتر از این تخریب نشه .
فک کنم علی رغم باخت ترکیه از ماتادورها ، هنوز حداقل روی کاغذ شانس صعود دارن ولو خیلی خیلی ناچیز و کم . ولی زیبایی فوتبال به همین غیر قابل پیش بینی بودنشه .


یکشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ (۳:۲۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: آندرس اینیستا vs آردا توران: جدال دو هافبک آبی اناری پوش!
امیدوارم آردا موفق باشه و به دوران طلاییش برگرده


جمعه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ (۱۶:۳۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۴ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!