به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ کرواسی vs جمهوری چکیورو ۲۰۱۶
فرستنده محمدصدرا نژادی در تاريخ جمعه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۲۷) (۵۸۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت یوفا
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir


داریو سرنا، بازیکن تیم ملی کرواسی از مراسم ترحیم پدرش بازگشته تا کاپیتانی تیمش را در دیدار مقابل جمهوری چک در حالی به عهده بگیرد که یک پیروزی مقابل این تیم، کروات‌ها را به دور بعدی خواهد برد. جمهوری چک هم در نخستین بازی خود به اسپانیا، مدافع عنوان قهرمانی، باخته‌است. در این خبر به نظرات مربیان، نکات آماری و هر آنچه که باید در مورد این دیدار بدانید، اشاره می‌کنیم.

نقطه‌نظر مربیان

پاول وربا؛ جمهوری چک

«کرواسی کمی به اسپانیا شباهت دارد، چون در این تیم بازیکنانی از بارسلونا و رئال مادرید وجود دارند. بیشتر بازیکنان تیم در لیگ‌های خارجی بازی می‌کنند، پس قطعا رقیب بسیار قدرتمندی خواهند بود. من فکر می‌کنم گروه ماه یکی از سخت گروه‌های حاضر در یورو 2016 است».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

«باید این را بگویم که با حضور گابر سلاسی در دفاع تیم مقابل اسپانیا، نشان دادیم که برنامه‌های مشخصی برای دفاع داشتیم. برای این بازی برنامه بیشتری برای خط حمله خواهیم داشت و قطعا تغییراتی در این بخش وجود خواهد داشت».

آنته چاچیچ؛ کرواسی

«یکی از بزرگترین نقاط قوت جمهوری چک این است که آن‌ها یک تیم واقعی هستند و روسیچکی مهم‌ترین بازیکن آن‌ها است. همه حریفان چک باید او را زیر نظر بگیرند و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم».

«داریو سرنا در وضعیت خوبی قرار دارد و رهبری تیم به عهده او خواهد بود. همه بازیکنانی که مقابل ترکیه بازی کردند در وضعیت فوق‌العاده‌ای قرار دارند. همه اتفاقاتی که اخیرا برای ما افتاده به تیم کمک کرده است و ما آماده بازی هستیم».

«جمهوری چک نیاز دارد که از ما امتیاز بگیرد ولی من انتظار دارم که بازیکنانم مانند بازی با ترکیه بازی کنند. جمهوری چک از ترکیه ضعیف‌تر نیست، آن‌ها بازی خوبی را جلوی اسپانیا ارائه دادند و با شرایط خوبی به سراغ بازی با ما می‌آیند ولی کرواسی باید همه بازی‌ها را ببرد و این بازی هم همین طور خواهد بود».

خبرنگاران یوفا

آندری زلامال؛ جمهوری چک

بازی نخست برای جمهوری چک اصلا خوب پیش نرفت، اما وربا برای این بازی تمامی بازیکنانش را در آمادگی کامل می‌بیند و ترکیبی هجومی‌تر نسبت به بازی اول، به این بازی که چاره‌ای جز پیروزی در آن ندارند، به میدان خواهد فرستاد. بورک دوکال یک گزینه در سمت چپ خط حمله محسوب می‌شود، و احتمالا مارک ساکی پس از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت، به ترکیب اصلی و پست مدافع میانی، باز خواهد گشت. و توماس روسیچکی هم، مسلما در پستی هجومی‌تر به کار گرفته خواهد شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

الویر اسلاموویچ؛ کرواسی

برای چاچیچ، نمایشی مانند آنچه در مقابل ترکیه داشتند، بسیار مناسب خواهد بود. آیا او همان 11 نفر را به میدان می‌فرستد؟ باور عمومی این است که او این کار را می‌کند، اما این روش چاچیچ نیست؛ در این هشت بازی که سرمربی تیم ملی کرواسی بوده است - و 41 بازی‌اش در دیناموزاگرب - او هیچگاه در دو بازی پیاپی، 11 نفر ثابت را به میدان نفرستاده است. او همواره سبک خود را حفظ می‌کند، اما بازیکنانی که آن سبک را اجرا می‌کنند، هر بازی تغییر می‌دهد.

نکات آماری

- دو تیم جمهوری چک و کرواسی که در گروه D رقابت‌های یورو 2016 حضور دارند، برای نخستین بار در یک دیدار رسمی به مصاف هم خواهند رفت.
- جمهوری چک بازی قبلی خود را به اسپانیا باخته است و کرواسی توانسته ترکیه را شکست دهد.
- داریو سرنا با وجود مرگ پدرش پس از دیدار مقابل ترکیه، کاپیتانی تیم ملی کرواسی در این دیدار را هم بر عهده خواهد داشت.
- کروواسی با یک برد دیگر قطعا به دور بعدی راه خواهد یافت.
- دیگر دیدار گروه D، پس از این دیدار و بین دو تیم اسپانیا و ترکیه برگزار خواهد شد (23:30 به وقت ایران).

ترکیب پیش‌بینی شده

جمهوری چک: پیتر چک - کادرابک، سیووک، هابنیک، سلاسی - داریدا، پلاسیل - دوکال، روسیچکی، کرچی - نسید.
کرواسی: سوباسیچ - سرنا، چورلوکا، ویدا، استرینیچ - بادل، مودریچ - بروژویچ، راکیتیچ، پریشیچ - مانژوکیچ.

فرم دو تیم (اولویت با آخرین دیدار)

جمهوری چک: شکست، شکست، پیروزی، پیروزی، مساوی، شکست، شکست، پیروزی، پیروزی، تساوی.
کرواسی: پیروزی، پیروزی، پیروزی، تساوی، پیروزی، پیروزی، پیروزی، پیروزی، شکست، تساوی.

آیا می‌دانستید؟

این پنجمین یورو کروات‌ها است. آن‌ها تا به حال فقط یک بار در یورو 2000 به این تورنومنت صعود نکرده‌اند و این یورو، چهارمین حضور پی در پی آن‌ها در این مسابقات است. آن‌ها دو بار در جمع هشت تیم قرار گرفته‌اند و برای دو باز نیز در مرحله گروهی حذف شده‌اند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی؛ کرواسی vs جمهوری چک
گل راکیتیچ بجا بود ولی حیف که بازی مساوی شد
برای ایوان و تیم کرواسی آرزوی موفقیت دارم


جمعه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۰ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!