به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیشنهاد بارسا برای ستاره جوان برزیلی، گابریل خسوسنقل و انتقالات
فرستنده محمدصدرا نژادی در تاريخ یکشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۴۳) (۹۰۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: محمد صدرا نژادی / FCBarcelona.ir


بارسلونا برای خرید گابریل خسوس، بازیکن جوان برزیلی باشگاه پالمیراس بسیار جدی است. صحبت‌ها از علاقه بارسا به این بازیکن از چند روز پیش شروع شد. اگر همه چیز درست پیش برود، این جواهر قاره آمریکای جنوبی می‌تواند به بارسلونا ملحق شود. ولی به نظر نمی‌رسد که این کار آسان باشد زیرا باشگاه‌های دیگر با بارسا در رقابتند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از ابراز علاقه بارسا به این بازیکن، آبی و اناری‌ها قدم‌هایی برای این انتقال انجام دادند. آن‌ها 19 میلیون، به اضافه 5 میلیون اضافه پیشنهاد کردند. پیشنهاد بارسلونا نشان می‌دهد که کاتالان‌ها برای این انتقال مصمم هستند و پیشرفت‌هایی در روز‌های آینده صورت می‌گیرد.

بارسلونا ماه‌های زیادی را برای دنبال کردن بازیکنان ستاره و جوان صرف کرد. باشگاه بازیکنان مختلف را در برزیل زیر نظر دارد و گروه استعداد‌یابی باشگاه موافقند که گابریل خسوس به خدمت گرفته شود.

این بازیکن در سن 19 سالگی مانند یک ستاره به نظر می‌رسد. همانند پروژه نیمار، که باشگاه انتقال را زود و سریع انجام داد، پروژه این بازیکن در حال پیگیری است و قطعا کامل کردن این انتقال ساده نخواهد بود.

برای انتقال گابریل خسوس، مانند هر بازیکن برزیلی دیگری شرایطی وجود دارد: مدیر برنامه او 55 درصد و باشگاه پالمیراس 30 درصد در انتقال این بازیکن سهم دارند و درنهایت به خود او 15 درصد می‌رسد.

این باشگاه برزیلی می‌داند که در تابستان پیش رو، در خطر از دست دادن ستاره‌اش است؛ برای همین می‌خواهد که بیش‌ترین پول ممکن را دریافت کند اما پولی که بارسلونا با این بازیکن توافق کرده از پیش تعیین شده است.

بند قیمت گابریل خسوس برای باشگاه‌های اروپایی 24 میلیون است. به جز بارسلونا، رئال مادرید، پاریس سنت ژرمن، بایرن مونیخ و منچستر یونایتد خواهان این بازیکن هستند. بند 24 میلیون یورویی این بازیکن بعد از تابستان به 40 میلیون ارتقا پیدا می‌کند و به همین دلیل بارسلونا می‌خواهد که در همین تابستان کار انتقال تمام شود. مدیر برنامه خسوس از علاقه بارسلونا خبر دارد ولی پیشنهاد اولیه بارسا 24 میلیون نیست.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

همچنین باشگاه بارسلونا فکر می‌کند که خرید این بازیکن نوعی ریسک است. به نظر می‌رسد که این بازیکن تبدیل به ستاره شود ولی او هنوز به اروپا نیامده است و ممکن است در آینده قیمتش کاهش پیدا کند.

از این رو بارسلونا 5 میلیون متغیر پیشنهاد کرده که بستگی به پیشرفت این بازیکن در اروپا دارد. صحبت‌ها هنوز در جریان است و هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد، اگر چه منابع نزدیک به این قرار داد از علاقه مندی باشگاه پالمیراس و گابریل خسوس از انتقال به بارسا خبر می‌دهد.

بارسلونا برای آینده روی این بازیکن سرمایه‌گذاری کرده است. با اینکه مربیان باشگاه متقاعد شده‌اند که او می‌تواند در زمان کوتاهی پیشرفت کند. هر چند احتمال خریدن این بازیکن به صورت قرضی و برگشتن او به پالمیراس بعد از یکسال، برای کاهش هزینه معامله لحاظ شده است.

در هر صورت، بارسلونا برای خرید یک بازیکن از بین بازیکنان برزیلی که در نظر گرفته شده، برای جانشینی نیمار خواهد جنگید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیشنهاد بارسا برای ستاره جوان برزیلی، گابریل خسوس
امیدوارم از اون برزیلی های ناب از آب در بیاد...


دوشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۰۹)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیشنهاد بارسا برای ستاره جوان برزیلی، گابریل خسوس
اگه بتونن جذبش کنن که عالیه


یکشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ (۲۳:۲۱)
 
iman_khatar
پاسخ به: پیشنهاد بارسا برای ستاره جوان برزیلی، گابریل خسوس
امیدوارم بازیکنی باشه که در هر ۳ پست بتونه بازی کنه و البته اول باید خریده بشه


یکشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۵ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!