به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارترا: اگر فرصتی در اختیار من گذاشته شود از آن بهره خواهم بردمصاحبه
فرستنده محمدصدرا نژادی در تاريخ دوشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ (۴:۳۱) (۵۹۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir


مدافع اسپانیا، مارک بارترا گفت که وقت زیادی را برای آماده‌سازی خودش صرف کرده تا زمانی که تیمش به او احتیاج پیدا کرد بتواند آماده باشد. او احساس آرامش و آمادگی و رشد می‌کند اگر ویسنته دل بوسکه روی او حساب کند. در این خبر، صحبتهای او را در ارتباط با حضورش در تیم ملی اسپانیا در یورو 2016 خواهید خواند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مدافع مرکزی بارسلونا، کسی که فرصت بازی در یورو را پیدا نکرده است گفت: «سرمربی یکی از کسانی است که مسئولیت دارد، او می‌داند که چه کار باید انجام دهد و ما می‌دانیم این (یورو 2016) طولانی است. بازی‌های زیادی وجود دارد. تیم روی فرم مناسب خود است و بازیکنان بازی می‌کنند اما آنها وقت زیادی برای بازی کردن نداشتند. ما به تصمیمات سرمربی احترام می‌گذاریم و اگر شانس بازی پیدا کنم، احساس خوبی پیدا خواهم کرد و از آن بهره خواهم برد».

«من ماه‌های زیادی را برای آماده‌سازی خودم صرف کردم تا زمانی که تیم به من نیاز داشت بتوانم آماده باشم. من احساس امنیت، آرامش و رشد می‌کنم و اگر مربی به من نیاز داشت با شرایط مقابله خواهم کرد. من هفته‌های پیش را صرف به دست آوردن یک احساس خوب با هم‌تیمی‌هایم کردم. ما بسیار سخت تمرین کردیم تا بتوانیم به تیم کمک کنیم. من احساس خوبی دارم».

هم چنین او از امکان حضور دروازبان ذخیره در بازی با کروواسی صحبت کرد. اینکه ایکر کاسیاس به جای ده خیا به زمین می‌آید یا نه؟

«من به ده خیا، ایکر و سرخیو ریکو ایمان دارم و اگر ایکر در درون دروازه بایستد ما احساس آرامش خواهیم کرد. ایکر همانند ده خیا دروازبانی فوق‌العاده است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بارترا: اگر فرصتی در اختیار من گذاشته شود از آن بهره خواهم بر...
باید از عهده وظایفت بخوبی بر بیای تا سرمربی ازت راضی باشه
به امید موفقیت


دوشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۷ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!