به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بینی ترکیب اسپانیا برای دیدار مقابل کرواسی!یورو ۲۰۱۶
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۵ (۲۰:۴۱) (۸۱۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Squawka
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


اسپانیا امشب - سه شنبه - در آخرین دیدار خود از مرحله گروهی رقابت‌های یورو، به مصاف کرواسی می‌رود تا شاهد تقابل دو خط هافبک برتر مسابقات یوروی امسال باشیم. اما بهترین ترکیب برای لاروخا در این دیدار، با توجه به مسجل شدن صعودشان به دور بعد، چه خواهد بود؟

لاروخا در حال حاضر در صدر جدول گروه D قرار دارند و هر دو بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند. اگر بازی کرواسی مقابل جمهوری چک هم در دقیقه 75 به پایان می‌رسید، آن‌ها هم حالا شش امتیازی بودند؛ اما آن‌ها دو گل برتری را در دقایق پایانی از دست دادند تا حالا با 4 امتیاز از دو بازی، پایین‌تر از اسپانیا، در رتبه دوم جدول قرار داشته باشند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در نتیجه، اول شدن کرواسی در گروه، در گروِ پیروزی مقابل تیمی است که از سال 2004 در هیچ کدام از دیدارهایش در رقابت‌های یورو، شکست نخورده است. این سد، بسیار عظیم و غیر قابل نفوذ به نظر می‌رسد، چرا که اسپانیا اخیراً فرم فوق‌العاده‌ای هم پیدا کرده است.

آن‌ها که در بازی نخست، مقابل جمهوری چک مسلط، اما نه چندان با برنامه نشان دادند، در بازی دوم خود، ترکیه را در هم کوبیدند. و حالا یک پیروزی دیگر مقابل کراوسی، قهرمان دو دوره اخیر رقابت‌ها را به عنوان تیم نخست به دور حذفی می‌رساند.

البته، با توجه به تساوی کرواسی مقابل جمهوری چک در بازی قبلی، یک تساوی هم اسپانیا را به عنوان تیم اول گروه D معرفی خواهد کرد. و با توجه به اضافه شدن تیم‌ها، اسپانیا باید یک بازی بیشتر از دوره‌های قبل ببرد تا بتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند؛ بنابراین ممکن است دل بوسکه ترکیب چرخشی را در دستور کار خود قرار دهد.

لوکا مودریچ، مرد اول ترکیب کرواسی و تنها هافبک دنیا که می‌تواند در حد و اندازه‌های بوسکتس و اینیستا باشد، این بازی را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد. این مسئله به ضعف‌های کرواسی دامن می‌زند و این شانس را برای اسپانیا ایجاد می‌کند که بتواند به بازیکنان اصلی خود استراحت بدهد.

اسپانیا احتمالا بهترین تیم مسابقات از لحاظ نفرات است؛ لیستی پر از بازیکنان خوب که برخی از آن‌ها حتی یک بار هم وارد زمین نشده‌اند، و این یعنی آن‌ها ابزار لازم برای دست زدن به تغییرات عمده در ترکیب خود را دارند. چهار سال پیش، اسپانیا در آخرین دیدار مرحله گروهی خود به مصاف کرواسی رفت و تغییرات چندانی انجام نداد. آن بازی هم یک بازی سخت از آب در آمد و باعث شد که بازیکنان اسپانیا در دیدار مقابل فرانسه در یک چهارم نهایی، بسیار خسته باشند.

با این اوصاف، ترکیب اسپانیا باید چگونه باشد؟ این ترکیب منتخب ماست.

دروازبان: دیوید دخیا

این قابلیت را دارد که با وجود بیکار بودن تقریباً در تمام لحظات بازی، کاملا متمرکز بماند و غافلگیر نشود.

مدافع راست: هکتور بیرین

این جوان 21 ساله، آینده این پست محسوب می‌شود، بنابراین بازی دادنش در این دیدار، منطقی است. اگرچه با وجود سرعت بسیار بالایش، او حتی می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند.

مدافع میانی: جرارد پیکه

یکی از ستون‌های تیخط دفاعی تیم در کنار سرجیو راموس. استراحت دادن به بازیکنان مهم است، اما اینکه یکی از مهمترین ارکان دفاعی خود را بیرون بگذارید، چندان منطقی نیست.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مدافع میانی: سرجیو راموس

یکی از ستون‌های تیخط دفاعی تیم در کنار جرارد پیکه. استراحت دادن به بازیکنان مهم است، اما اینکه یکی از مهمترین ارکان دفاعی خود را بیرون بگذارید، چندان منطقی نیست.

مدافع چپ: جوردی آلبا

انتخاب‌های بد ویسنته دل بوسکه در لیست نهایی تیمش برای یورو 2016، جوردی آلبا را تبدیل به یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان در تاکتیک اسپانیا کرده است. بنابراین او باید از آغاز در ترکیب باشد، ولی می‌تواند پس از یک ساعت تعویض شود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

هافبک دفاعی: برونو سوریانو

سرجیو بوسکتس بهترین هافبک دنیاست، اما او تعداد بسیار زیادی بازی در طول یک سال گذشته انجام داده است. برونو بسیار خوب است و فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ یک جایگزین خوب.

هافبک میانی: کوکه

یک فوتبالیست عالی، که به ترکیب اسپانیا هم انرژی و هم آرامش می‌دهد. ضربات آزاد او هم می‌توانند کلیدی باشند.

هافبک هجومی: آندرس اینیستا

استاد! بله، او می‌توانست از این فرصت برای استراحت استفاده کند، اما در چنان فرم فوق‌العاده‌ای قرار دارد که کسی نمی‌تواند او را در ترکیب قرار ندهد. بگذارید از نمایشش لذت ببریم!

کانون هواداران بارسلونا در ایران

وینگر راست: پدرو رودریگز

روحیه بازیکنان تیم، به اندازه هر تاکتیکی، اهمیت دارد، و پدرو در حال حاضر، به طور واضح ناراحت است. 90 دقیقه بازی در این دیدار، می‌تواند نگرانی‌هایش را از بین ببرد.

وینگر چپ: نولیتو

به عنوان یک مهاجم تأیید نشده، او نیاز دارد که اعتماد به نفس بیشتری در پیراهن اسپانیا بدست بیاورد. بنابراین حضور در ترکیب اصلی، بهتر از هر استراحت فیزیکی‌ای است.

مهاجم نوک: آلوارو موراتا

برای یک مهاجم جوان که در طول فصل به طور متناوب در ترکیب تیم باشگاهی‌اش قرار می‌گرفت، خستگی فاکتور محسوب نمی‌شود و روند گلزنی فعلی او، چیزی است که نباید متوقفش کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش‌بینی ترکیب اسپانیا برای دیدار مقابل کرواسی!
اینیستا نباشه که صد در صد میبازن


چهارشنبه، ۲ تیر ۱۳۹۵ (۲۱:۳۸)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: پیش‌بینی ترکیب اسپانیا برای دیدار مقابل کرواسی!
ینی اگه این بازی بجای راموس هیچ کی بازی نمیکرد و جاش تو ترکیب خالی بود و اسپانیا 10 نفره بازی میکرد ، تیمی که بیشتر ضرر میکرد قطعا و یقینا کرواسی بود ، اما راموس با بازی درخشانش یه تنه تیمو به فنا داد .


چهارشنبه، ۲ تیر ۱۳۹۵ (۶:۰۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش‌بینی ترکیب اسپانیا برای دیدار مقابل کرواسی!
به نظرم اندرس مقدس استراحت کنه بهتره.


سه‌شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۵ (۲۳:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۶ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!