به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی: ایتالیای کنته ترکیبی از اتلتیکو مادرید و بارسلوناست!یورو ۲۰۱۶
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ جمعه، ۴ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۴۶) (۶۵۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


ژاوی معتقد است که ابعادی از سبک بازی باشگاه‌های بارسلونا و اتلتیکو مادرید، در تیم ملی ایتالیای تحت هدایت آنتونیو کنته، وجود دارد.

ایتالیا پس از اول شدن در گروه E رقابت‌های یورو 2016، باید در دور یک هشتم نهایی، به مصاف اسپانیا برود. آن‌ها که دو بازی اول خود را مقابل بلژیک و سوئد با پیروزی پشت سر گذاشتند و صعود خود را به عنوان تیم نخست به دور بعد مسجل کردند، در بازی آخر تغییرات گسترده‌ای را در تیم خود شاهد بودند که در نهایت منجر به باخت 1-0 آن‌ها به جمهوری ایرلند شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اگرچه، هافبک سابق آبی و اناری‌ها شدیداً تحت تأثیر سرمربیگری آنتونیو کنته در تیم ملی ایتالیا قرار گرفته است و فکر می‌کند که شباهت‌هایی بین سبک این تیم و سبک دو باشگاه قدرتمند اسپانیایی، وجود دارد. او در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت، گفت: «او آنچه در یوونتوس پیاده کرده بود را، در ایتالیا هم انجام داده است. آن‌ها بسیار خوب دفاع می‌کنند و می‌توانند با یا بدون توپ، به خوبی بازی کنند. به نظر من ایتالیا ترکیبی از بارسلونا و اتلتیکو مادرید است. آن‌ها تاریخچه درخشان خود را نیز همراه خود دارند. حتی اگر هر 11 بازیکن خود را تغییر داده باشند، آن روحیه هیچگاه از بین نمی‌رود. ایتالیا همواره خطرناک بوده است».

ژاوی نگران مشکلاتی است که ایتالیا می‌تواند با سه مدافع و پنج هافبک برای اسپانیا در استادو فرانس، در دیدار روز دوشنبه دو تیم از مرحله یک هشتم نهایی ایجاد کند: «ترکیب 3-5-2 ایتالیا برای تیمی که می‌خواهد پرس سنگینی اعمال کند، بسیار مشکل ساز می‌شود. وقتی ایتالیا می‌خواهد توپ را به جلو ببرد، می‌تواند این کار را با یکی از مدافعین خود و یا با خط هافبک خود انجام دهد، که این نکته کار اسپانیا را برای پرس کردن سخت می‌کند».

او ادامه داد: «بازی کردن با دو مهاجم اوضاع را پیچیده می‌کند، چرا که این مسئله باعث می‌شود هر دو مدافع میانی ما مشغول یارگیری باشند و یکی از مدافعین کناری هم باید مأمور جلوگیری از کاندروا یا فلورنتزی شوند. گاهی برای ماندن، باید ترکیب را تغییر داد. شیلی و هلند در جام جهانی 2014 با ترکیب 3-5-2 مقابل ما حاضر شدند و ما شکننده عمل کردیم».

ژاوی معتقد است که اسپانیا با وجود دوم شدن در گروه، همچنان قوی‌ترین تیم حاضر در رقابت‌های یورو است: «اسپانیا بهترین نمایش‌ها را در یورو داشته است. ما در دفاع عالی کار کردیم و دفاع در تیم ما، از حمله آغاز می‌شود. تیم دیگر زیاد توپ را در اختیار ندارد و کمتر می‌تواند شانس گلزنی ایجاد کند. نکته اصلی این است که مانند یک تیم بازی کنیم؛ اگر یکی از بازیکنان این نکته را در نظر نگیرد، مشکل از همان نقطه آغاز خواهد شد. دو بازیکن وجود دارند که تیم را در کنار هم نگه می‌دارند: سرجیو بوسکتس و آندرس اینیستا - این را تنها چون آن‌ها دوست‌های من هستند، نمی‌گویم».

«اولی (بوسکتس) توازن را در تیم ایجاد می‌کند و می‌تواند توپ را از مخمصه‌هایی که به وجود می‌آیند، نجات دهد، در حالی که دومی سازماندهی و طراحی حملات را انجام می‌دهد. آن‌ها کلیدی‌ترین بازیکنان تیم، و بهترین بازیکنان اسپانیا هستند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: ژاوی: ایتالیای کنته ترکیبی از اتلتیکو مادرید و بارسلوناست!
اسپانیا هههههههههه
ایتالیا خخخخخخخخخخخخ


پنج‌شنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۳۰)
 
messi-.10
پاسخ به: ژاوی: ایتالیای کنته ترکیبی از اتلتیکو مادرید و بارسلوناست!
اگه رئالی ها کار دستمون ندن اسپانیا برنده است مهندس عزیز


شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۵ (۲:۴۷)
 
mmbehnejad
پاسخ به: ژاوی: ایتالیای کنته ترکیبی از اتلتیکو مادرید و بارسلوناست!
از الان داره شخصیت و فکر و نظریات خودش رو نشون میده که میتونه مربی بزرگی باشه


جمعه، ۴ تیر ۱۳۹۵ (۲۳:۰۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: ژاوی: ایتالیای کنته ترکیبی از اتلتیکو مادرید و بارسلوناست!
فینالی زود هنگام
امیدوارم ایتالیا موفق بشه


جمعه، ۴ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۵۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ژاوی: ایتالیای کنته ترکیبی از اتلتیکو مادرید و بارسلوناست!
به امید خدا اسپانیا برنده س.


جمعه، ۴ تیر ۱۳۹۵ (۱۹:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۸ کاربر آنلاین است. (۲۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!