به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی: وقتی نیمار به من می‌گوید که از طرفدارانم است، خجالت زده می‌شوم!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۶ تیر ۱۳۹۵ (۱۴:۴۶) (۱,۱۳۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

روز جمعه لیونل مسی 29 ساله شد؛ به همین مناسبت وب سایت رسمی نیمار مصاحبه‌ای را با او ترتیب داده و آن را به صورت تصویری منتشر کرده است که در این خبر به نقل قول‌های این مصاحبه می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

لئو مسی در مورد اطلاعاتی که پیش از ورود نیمار به بارسلونا، درباره این بازیکن برزیلی داشت گفت: «من او را از زمانی که در سانتوس بود می‌شناسم و حتی از قبل، پدر او را نیز می‌شناختم. نیمار را در بازی‌ای که برای خیریه دکو ترتیب داده شده بود نیز دیده بودم. از لحاظ فوتبالی، کارهایی که نیمار برای برزیل و کوپا لیبرتادورس انجام داده بود را می‌دانستم. شخصیت او مرا واقعا شگفت زده کرده بود؛ او هنوز جوان و بانشاط است، با خوشحالی زندگی می‌کند و همچون بچه‌ای است که در زندگی خود کار بدی انجام نداده است. او یک فرد باورنکردنی است».

بسیاری بر این باورند که بارسا بخش اعظمی از موفقیت‌های خود را مدیون رابطه خوب مسی، نیمار و سوارز است. لئو در این رابطه نیز توضیح داد: «این چیزی است که به طور طبیعی اتفاق افتاده است. ما به دنبال بدست آوردن این رابطه نگشتیم. همه چیز واقعا طبیعی طی شد. ما در ابتدا رابطه خوبی خارج از زمین برقرار کردیم و این منجر به ارتباط خوب ما در زمین نیز شد و کار را برایمان آسان کرد. همه چیز زمانی آسان‌تر شد که ملیت ما سه نفر از یک اقلیم بود؛ آمریکای جنوبی. و این باعث می‌شد که اشتراکاتی در شیوه زندگی کردن ما نیز وجود داشته باشد».

سوال دیگری که وجود دارد این است که آیا رابطه مسی و رونالدینیو با رابطه فعلی بین او و نیمار شباهت دارد یا خیر. لئو در پاسخ به این پرسش گفت: «هنگامی که من به بارسا آمدم، خیلی جوان بودم؛ همانطور که وقتی نیمار آمد. رونالدینیو و تمام برزیلی‌هایی که تا به حال به این باشگاه آمده‌اند ما را زیر بال خود گرفته و همواره به خوبی با من رفتار کرده‌اند. با توجه به شخصیتی که نیمار داشت، به خوبی توانست با تیم تطبیق پیدا کند و با اعضای گروه متحد شود. حقیقت این است که من همواره روابط خوبی با تمام - برزیلی‌ها - برقرار کرده‌ام، من همچنان با رونالدینیو، دکو، موتا، سیلوینیو صحبت می‌کنم».

مسی اذعان می‌کند که نیمار او را الگو و اسطوره خود می‌داند و این مایه خجالت او می‌شود: «او همواره به من می‌گوید که از طرفدارانم است و این کمی مرا خجالت زده می‌کند. حتی زمانی که به جمع ما پیوست می‌دانستم که روزی این حرف را خواهد زد. این احساس اوست و من خیلی خوشحالم که کسی مثل او این چیزها را در مورد من می‌گوید و این باعث شده که ما تا به امروز رابطه خوبی با یکدیگر داشته باشیم».

مصاحبه کننده اعتقاد داشت که مسی در جهان فوتبال به عنوان یک مرجع شمرده می‌شود، او در پاسخ به این مطلب گفت: «این چیزی است که من با آرامش با آن رفتار می‌کنم و سعی می‌کنم که در هر لحظه آن چیزی باشم که واقعا هستم. لازم نیست اشتباه کنم، من آن چیزی هستم که شما می‌بینید و خوشحالم که مردم مرا تحسین و از من به عنوان یک الگو یاد می‌کنند. اما حقیقت این است که من در هر روز از زندگی‌ام عادی رفتار می‌کنم، مانند زمانی که در خانه هستم».

لئو در رابطه با آینده‌اش گفت: «من درباره آن فکر نمی‌کنم. در حال حاضر برنامه‌ای برایش ندارم. فوتبال بازی کردن آن چیزی است که من دوست دارم انجام بدهم و خواهم دید که در پایان چه می‌کنم. اکنون نظر خاصی ندارم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران
"مسی و نیمار را می‌توان بهترین دوستان در بارسلونا نام برد"

مصاحبه مسی با پاسخ به این پرسش‌ها به اتمام رسید:

اگر فوتبالیست نبودی، چه کاره بودی؟

«نمی دانم، ایده‌ای ندارم. از رمانی که بچه بودم فوتبال را دوست داشتم و هیچ گاه به چیز دیگری حتی فکر هم نکرده‌ام».

مارادونا یا مسی؟

«(می خندد) مارادونا

جام جهانی یا توپ طلا؟

«جام جهانی»

نیمار در آرژانتین؟

«نیمار می‌تواند در هر تیمی در هر پستی که می‌خواهد بازی کند. بازیکن منحصر به فردی مانند او می‌تواند در هر جایی که آرزو دارد بازی کند».

کدام یک از گل‌هایت را بهترین می‌دانی؟

«همواره گفته‌ام که اهمیت گل‌ها را در نظر می‌گیرم. اولین گلی که در فینال لیگ قهرمانان 2009 با یک ضربه سر وارد منچستر یونایتد کردم؛ نه بخاطر زیبایی‌اش، بخاطر اهمیت آن»

رونالدینیو یا نیمار؟

«(خنده بیشتر) اوه! این - انتخاب - خیلی سخت است. من از بازی کردن در کنار هر دو آنها خوشحالم. این چیزی است که به ندرت اتفاق می‌افتد که بتوان در کنار هر دو آنها بازی کرد و انتخاب یکی از آنها واقعا کار دشواری است».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: مسی: وقتی نیمار به من می گوید که از طرفدارانم است، خجالت زده ...
همه طرفدارمسی هستند حتی طرفداری پنالدو


پنج‌شنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۲۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مسی: وقتی نیمار به من می گوید که از طرفدارانم است، خجالت زده ...
یادش بخیر فینال 2009
منچستر واقعاً قدرتمند و در اوج بود و ما هم بارسلونا و قهرمان


یکشنبه، ۶ تیر ۱۳۹۵ (۲۳:۳۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی: وقتی نیمار به من می گوید که از طرفدارانم است، خجالت زده ...
تمام بزرگان فوتبال در برابر لئو زانو می زنن، غزمیتی مثل پنالدو که هیچه!

مصاحبه پنالدو:

- رونالدو یا ...؟
رونالدووو!

- جام جهانی یا جایزه بهترین بازیکن بچه های دروازه دولاب؟
جایزه فردی.


یکشنبه، ۶ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۲۱)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: مسی: وقتی نیمار به من می گوید که از طرفدارانم است، خجالت زده ...
مارادونا یا مسی؟
«(می خندد) مارادونا!»

جام جهانی یا توپ طلا؟
«جام جهانی»

واسه اثباتش همین دو تا جمله کافیه!


یکشنبه، ۶ تیر ۱۳۹۵ (۱۷:۰۹)
 
Blaugrana.Mary
پاسخ به: مسی: وقتی نیمار به من می گوید که از طرفدارانم است، خجالت زده ...
بسی حال کردیم


یکشنبه، ۶ تیر ۱۳۹۵ (۱۶:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۴ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!