به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارتومئو: تا چند روز آینده، قرارداد نیمار رسماً تمدید خواهد شدمصاحبه
فرستنده محمدصدرا نژادی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۴۷) (۶۲۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir


جوزپ بارتومئو در کنفرانس خبری امروز خود اظهار داشت که تمدید قرارداد نیمار در مراحل نهایی خود است و در روزهای آینده اعلام رسمی خواهد شد. رئیس باشگاه بارسلونا در این کنفرانس به حدس و گمان‌ها در مورد نیمار پایان داد.

او گفت: «نیمار می‌خواهد با باشگاه ادامه دهد و باشگاه هم می‌خواهد این همکاری اتفاق بیفتد. ما چند روز دیگر قرارداد تمدید 5 ساله نیمار را به صورت رسمی اعلام می‌کنیم. او هرگز نگفت که می‌خواهد باشگاه را ترک کند. وکیل‌های باشگاه و نیمار بر روی جزئیات نهایی قرارداد کار می‌کنند و تا چند روز دیگر این قرار داد به طور رسمی اعلام خواهد شد. برای چند ماه ما در تلاش بودیم که کارهایی که نیاز به انجام شدن داشتن را کنترل کنیم. ما باید با دقت تمام جزئیات قرارداد را بررسی می‌کردیم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارتومئو 53 ساله همچنین از کسب دو گانه در فصل پیش خوشحال بود. لوئیز انریکه تا اکنون 7 جام از 9 جام ممکن در دو فصل حضورش در بارسلونا کسب کرده است. جوزپ بارتومئو در مورد مشکل اسپانسر لباس بارسا توضیح داد و گفت که باشگاه تا قبل از شروع فصل بعد یک اسپانسر انتخاب خواهد کرد. تا زمانی که قرارداد باشگاه با Qatar Airways تمام نشده بود، بارسا نمی‌توانست با اسپانسر دیگری مذاکره کند. بارتومئو توضیح داد که باشگاه مذاکرات خودش را با Qatar Airways ادامه خواهد داد ولی در کنار این، با دو شرکت دیگر به پای میز مذاکره خواهد نشست.

او در این باره توضیح داد: «هدف ما این است که قبل از شروع فصل بعد یک اسپانسر انتخاب کنیم. ما در حال مذاکره با Qatar Airways و دو شرکت دیگر هستیم. ما با کسی قرارداد نخواهیم بست مگر اینکه از آن قرارداد راضی باشیم. ما مذاکرات را ادامه خواهیم داد و دنبال یک اسپانسر خواهیم گشت. ما قراردادی خواهیم بست که به نفع بارسا باشد و از فرصت‌ها استفاده خواهیم کرد تا به این مهم برسیم». قرارداد باشگاه با Qatar Airways در 30 جون به اتمام رسید و باشگاه برای چمپیونز لیگ 5 میلیون یورو جایزه دریافت کرد.

مبالغ دریافتی بارسا در فصل‌های اخیر:

فصل 2013/14: 30.5 میلیون یورو
فصل 2014/15: 32 میلیون یورو
فصل 2015/16: 33.5 میلیون یورو

بارتومئو هم چنین اضافه کرد که در آمد باشگاه به 670 میلیون یورو افزایش داشته و مبلغ بدهی‌ها به 280 میلیون یورو کاهش یافته است. بارتومئو فاش کرد که در فصل گذشته بارسا 670 میلیون یورو به دست آورد. 62 میلیون بیش‌تر از سال پیش و 38 میلیون بیش‌تر از حد انتظار. هم چنین بدهی‌های باشگاه 20 میلیون کاهش پیدا کرده است.

رئیس باشگاه بارسلونا اضافه کرد: «ما می‌خواهیم با حضور بیش‌تر در سراسر جهان به سمت یک بارسای جهانی و دیجیتال برویم. زمانی که که بارسا با کمک لوئیز انریکه در رقابت‌های ورزشی موفق بود و 7 جام از 9 جام ممکن را کسب کرد، ما به یک برنامه استراتژیک رسیدیم و توانستیم بدهی‌های خود را کاهش دهیم و باشگاه را تقویت کنیم».

بارتومئو 53 ساله تایید کرد که استقلال طلبی‌های کاتالان‌ها در فینال کوپا دل ری و پرونده انتقال نیمار به بارسا باعث شده که بارسا فصل آسانی را پشت سر نگذاشته باشد. بارتومئو بودجه بارسا برای نقل و انتقالات فصل بعد را 60 میلیون یورو اعلام کرد و حتی در آمد بیش‌تر از حدانتظار باشگاه، نمی‌تواند به این رقم اضافه کند.

در حال حاضر باشگاه نزدیک به انتقال ساموئل اومتیتی است که قیمت او حدود 30 میلیون یورو است و بازخرید دنیس سوارز از ویارئال، 3.5 میلیون یورو خرج برخواهد داشت. در واقع این دو خرید نصف بودجه بارسلونا را مصرف خواهند کرد. علاوه بر این بارسا از فروش بارترا به دورتموند 8 میلیون سود کرده است. بارتومئو در این باره توضیح داد: «مبلغی که به عنوان بودجه در نظر گرفته شده است 60 میلیون یورو است و ممکن است مبلغی از فروش بعضی از بازیکن‌ها نیز به این اضافه شود. اگر آمار و ارقام مثبت مالی باشگاه دوباره تکرار شود احتمالا در مبلغ بودجه تجدید نظر خواهیم کرد ولی تا الان مجبوریم به بودجه 60 میلیونی تکیه کنیم».

«ما می‌خواهیم در رقابت (نقل و انتقالات بازیکنان) بمانیم، و بهترین بازیکنان را داشته باشیم و از فوتبال لذت ببریم و از حضور ستاره‌هایی همچون مسی، نیمار، اینیستا و ماسکرانو بهره مند شویم. در نتیجه ما به یک برنامه استراتژیک نیاز داریم تا بدون فروش بازیکنانمان برای پرداخت بدهی‌های باشگاه، در این چالش باقی بمانیم».

در ادامه بار دیگر بارتومئو از انتقال نیمار به بارسا دفاع کرد. رئیس بارسا ادعا کرد که این قرارداد نافرجام نبوده است و در این باره توضیح داد: «هیچ کسی نمی‌گوید که بارسا مرتکب اشتباهی شده است. باشگاه مرتکب اشتباه مالی شد ولی کسی نمی‌گوید که این انتقال به طور کامل انجام نشده است. انتقال نیمار 57.1 میلیون هزینه داشته است و ما در حال پرداخت آن هستیم. 17.1 میلیون برای باشگاه سانتوس و 40 میلیون یورو برای مدیر برنامه‌های نیمار (پدر نیمار) بوده است».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

«ما باید 2 میلیون به قرار داد اضافه می‌کردیم چون نیمار در سال 2015 بین 3 نفر برتر توپ طلا بود. هم چنین ما 5.5 میلیون بابت این انتقال جریمه پرداختیم. این، مقدار هزینه این انتقال است و درست است که مجموع هزینه انتقال نیمار به بارسا به توجه به حقوق دریافتی او ، پاداش‌ها، برنده شدن در رقابت‌های مختلف و تعهدات دیگر می‌تواند به بالای 100 میلیون یورو برسد».

با حکم جدید، مشخص شده است که 40 میلیون دریافتی مدیربرنامه نیمار حق الزحمه بوده، نه هزینه انتقال و به همین دلیل روند کلی این پرونده به کلی تغییر کرده است. بدین ترتیب می‌توان فرض کرد که هزینه انتقال نیمار به بارسا 17.1 میلیون یورو بوده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: بارتومئو: تا چند روز آینده، قرارداد نیمار رسماً تمدید خواهد ...
ماهم منتظرگندهای بعدیتون هستیم


چهارشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۱۶)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: بارتومئو: تا چند روز آینده، قرارداد نیمار رسماً تمدید خواهد ...
اختصاص فقط 60 میلیون تو این گرونی بازیکنای خوب ، در برابر 670 میلیون کسب شده در فصل اخیر ، خیلی احمقانس ( با در نظر گرفتن محرومیت یکی دو سال اخیر بارسا در جذب بازیکن و تقویت تیم ، هزینه کردن فقط 60 میلیون برای دو سه تا پست اصلی مضحکترم میشه )


جمعه، ۱۱ تیر ۱۳۹۵ (۴:۰۰)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: بارتومئو: تا چند روز آینده، قرارداد نیمار رسماً تمدید خواهد ...
نقل قول
«ما می خواهیم در رقابت (نقل و انتقالات بازیکنان) بمانیم، و بهترین بازیکنان را داشته باشیم و از فوتبال لذت ببریم و از حضور ستاره هایی همچون مسی، نیمار، اینیستا و ماسکرانو بهره مند شویم. در نتیجه ما به یک برنامه استراتژیک نیاز داریم تا بدون فروش بازیکنانمان برای پرداخت بدهی های باشگاه، در این چالش باقی بمانیم».

پ ن پ دوست داری بیا MSN رو بفروش کل بدهی های باشگاه صاف که میشه هیچ ، تهش کلی هم سود می کنید
ضمنا ماسکرانو و اینیستا دیگه پا به سن گذاشتن ( از ماسکی که خیلی انتظار نمیره ، اما اینیستا دیگه حداکثر2سه سال دیگه بتونه تو همین فرم ایده آلش باشه ، میمونه فقط مسی و در آینده ای نه چندان دور نیمار میشه همه کاره تیم ، اگه بتونین قراردادشو بدرستی تمدید کنین )


جمعه، ۱۱ تیر ۱۳۹۵ (۳:۵۵)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: بارتومئو: تا چند روز آینده، قرارداد نیمار رسماً تمدید خواهد ...
تا هوادارا رو دق ندین تمدید نمیکنین این قرارداد نیمار رو که .


جمعه، ۱۱ تیر ۱۳۹۵ (۳:۴۹)
 
messi-.10
پاسخ به: بارتومئو: تا چند روز آینده، قرارداد نیمار رسماً تمدید خواهد ...
بالخره تمدید کرد تا شایعه سازی کمتر بشه


جمعه، ۱۱ تیر ۱۳۹۵ (۲:۲۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بارتومئو: تا چند روز آینده، قرارداد نیمار رسماً تمدید خواهد ...
ای بمیری که تو تمدید کردن هم این دست اون دست میکنی


پنج‌شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۵ (۲۳:۱۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارتومئو: تا چند روز آینده، قرارداد نیمار رسماً تمدید خواهد ...
درآمد رو به افزایش، بدهی - یعنی بهونه اصلی خرج نکردن تیم راسل - رو به کاهش، اما بودجه خرید 60 میلیون! مسخره است واقعا!


پنج‌شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۵ (۲۳:۰۶)
 
borselan
پاسخ به: بارتومئو: تا چند روز آینده، قرارداد نیمار رسماً تمدید خواهد ...
بهترین بازیکن این نسله باید هرجوری شده حفظش کنیم.با 30میلیون باید یک مدافع راست بگیریم


پنج‌شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۸ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!