به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

یورو 2016؛ بدترین حضور آبی و اناری‌ها در جام ملت‌های اروپا در قرن حاضر!یورو ۲۰۱۶
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۵ (۹:۵۸) (۷۸۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از حذف ایتالیا مقابل آلمان و ماندگاری ژرمن‌ها در ادامه این رقابت‌ها، تعداد نمایندگان آبی و اناری در یورو 2016 همان یک باقی ماند و این یعنی حداقل موفقیت بارسا در یک جام بین المللی در قرن حاضر. البته مارک آندره تراشتگن نیز هنوز در این رقابت‌ها بازی نکرده است و تنها در صورتی این شانس را خواهد داشت که مانوئل نویر محروم یا مصدوم شود.

بارسا هشت تا از بازیکنان خود را در پنج تیم مختلف به عنوان نماینده خود به یورو 2016 فرستاد اما اکنون تنها یک دروازه بان از این صف هشت نفره باقیست و این بدترین نتیجه‌ای است که برای بارسا از ابتدای قرن حاضر در این رقابت‌ها رقم خورده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در یورو 2000، شش نماینده از بارسا که در تیم ملی هلند حضور داشتند به نیمه نهایی این تورنمنت رسیدند: مایکل ریزیگر، رونالد و فرانک دی بوئر، فیلیپ کوکو، شمشیر زندن و پاتریک کلایورت. که در ضربات پنالتی از ایتالیا شکست خوردند و از رسیدن به فینال باز ماندند.

پرتغال لوئیز فیگو نیز در نیمه نهایی آن سال 2-1 از فرانسه شکست خورد؛ درست چند هفته پیش از جدایی فیگو از بارسا و پیوستن به رئال مادرید. تیم ملی اسپانیای شامل آبلاردو، سرجی بارخوان و پپ گواردیولا، نیز در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2000 از دور رقابت‌ها کنار رفت.

چهار سال بعد مجددا هلند که متشکل از آبی و اناری پوشانی چون مایکل ریزیگر، جیوانی ون برونکهورست، کوکو، ادگار داویدز، کلایورت و مارک اورمارس از رسیدن به فینال باز ماند؛ این بار مقابل تیم میزبان یعنی پرتغال! اسپانیا اما در یورو 2004 با وجود در اختیار داشتن کارلوس پویول، ژاوی و گابری بارسلونا نتوانست از گروه خود صعود کند.

در سال 2008 فرانسه در کمال ناباوری با بازیکنان آبی و اناری پوشی چون اریک آبیدال، لیلیان تورام و تیری هانری تنها توانست یک امتیاز از گروه خود کسب کند؛ برخلاف اسپانیای ژاوی، پویول و اینیستای تحت هدایت لوئیز آراگونس که به قهرمانی دست یافت.

اسپانیا که 7 نماینده آبی و اناری اعم از ویکتور والدس، جرارد پیکه، سرجیو بوسکتس، ژاوی، اینیستا، سسک فابرگاس و پدرو رودریگز، در یورو 2012 نیز از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد. هلند ابراهیم آفلای اما بر عکس، حتی نتوانست یک امتیاز از گروه خود کسب کند.

متاسفانه در یورو 2016 در تابستان امسال، پیکه، جوردی آلبا، بوسکتس و اینیستا از اسپانیا و ایوان راکیتیچ از کرواسی در اولین مرحله حذفی از دور رقابت‌ها کنار رفتند و آردا توران نیز در مرحله گروهی به همراه ترکیه حذف شد. توماس ورمالن مدافع بلژیکی‌ها در یک چهارم نهایی این تورنمنت از آن خداحافظی کرد و حال تنها تراشتگنی نماینده بارساست که حتی یک دقیقه هم شانس حضور پیدا نکرده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: یورو 2016؛ بدترین حضور آبی و اناری ها در جام ملت های اروپا در ق...
تیمی مثل آلمان تلاش کرده وداره همیشه دریک سطح باشه نه اینکه بعضی وقتها دراوج باشه وبعضی اوقات درافت
فرق آلمان باسایرتیمها همینه


چهارشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۳۲)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: یورو 2016؛ بدترین حضور آبی و اناری ها در جام ملت های اروپا در ق...
در مورد راکیتیچ که فقط و فقط شانس بدشون باعث حذفشون شد تا خوش شانس ترین تیم تاریخ یورو که گو یا جز مساوی نتیجه دیگه ای براش تعریف نشده ، بره بالا
در مورد آردا : هم خودش هم تیمش فاجعه بودن
اسپانیا هم که به لطف درخشش و نبوغ خارق العاده استاد راموس به این وضع گرفتار شد
و در نهایت اینکه ناکامی آبی اناری ها بخاطر ضعف و عملکرد ضعیف تیم های ملیشون بوده و نمیشه نتیجه گرفت که این عملکرد ضعیف تیمهای ملیشون فقط و فقط از عدم آمادگی آبی اناریها نشئت گرفته ؛ بلکه تمام تیم مقصر بودن


چهارشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۵ (۴:۲۳)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: یورو 2016؛ بدترین حضور آبی و اناری ها در جام ملت های اروپا در ق...
این نشانه ضعف تیم های حاضر در رقابت هاست نه بازیکنان بارسا


سه‌شنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۵ (۲۳:۵۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۷۹ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۷۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!