به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دنیس سوارز: بارسا بهترین تیمی است که من می‌توانستم حضور در آن را متصور شوممصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۱۰) (۷۹۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


دنیس سوارز در کنفرانس مطبوعاتی خود، در جریان مراسم معارفه رسمی‌اش به عنوان اولین خرید تیم بارسلونا در فصل 2016/17، به خبرنگاران گفت: «اینیستا الگوی هر فوتبالیستی است و من از اینکه می‌توانم در کنار او باشم و از او یاد بگیرم، خوشحالم!». متن کامل این مصاحبه، به همراه صحبت‌های رابرت فرناندز و آلبرت سولر را در این خبر بخوانید.

دنیس سوارز به طور رسمی بازیکن بارسلونا است و در اولین کنفرانس مطبوعاتی‌اش، به توضیح اینکه این مسئله برای او چه معنایی دارد، پرداخته است: «من از بازگشت به باشگاه بسیار خوشحالم. این رویایی است که به حقیقت تبدیل شده، چرا که هدف من از زمان ترک نیوکمپ، بازگشت به اینجا بوده و این همان چیزی است که برایش جنگیده‌ام. به خاطر استایل بازی‌ام، بارسا بهترین تیمی است که من می‌توانستم بازی در آن را متصور شوم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

او به طور خاص منتظر روزی است که در یک رختکن با یکی از بزرگترین اسطوره‌هایش، آندرس اینیستا، قرار بگیرد: «او یک الگوی بسیار بزرگ برای همه فوتبالیست‌ها است و من از اینکه می‌توانم چیزهایی از بازی در کنار او یاد بگیرم، بسیار خوشحالم».

از زمان جدایی‌اش از باشگاه، سوارز در تیم‌های سویا و ویارئال بازی کرده است؛ خود او در این باره می‌گوید: «من در آن دو فصل رشد کردم. در سویا قدرت بدنی و آگاهی تاکتیکی‌ام بهتر شد و من واقعاً از دوران بازی‌ام در ویارئال لذت بردم، چرا که آن‌ها سبکی مشابه سبک بارسا دارند».

او توضیح داد که در طول این مدت همواره با مدیران و مربیان باشگاه بارسلونا در ارتباط بوده و از حمایت آن‌ها برخوردار بوده است: «افراد در باشگاه بارسلونا همواره بر من نظارت داشتند و این باعث شد که من پیشرفت بهتری داشته باشم، چرا که همواره می‌خواستم برای این باشگاه بازی کنم و می‌خواستم نشان بدهم که لیاقتش را دارم».

او در پایان صحبت‌هایش گفت: «من هر کاری که بتوانم برای موفق شدن در بارسا انجام خواهم داد، چرا که این [موفق شدن با بارسا] همواره رویای من بوده است. تمام تلاش خود را برای بازی در اینجا می‌کنم، اما آگاهم که این باشگاه، جایی است که بهترین بازیکنان دنیا در آن حضور دارند. بهترین‌هایم را برای بدست آوردن جایگاه ثابتی در تیم، ارائه خواهم کرد».

صحبت‌های آلبرت سولر، و روبرت فرناندز را هم که در این کنفرانس خبری حضور داشتند، با هم می‌خوانیم.

آلبرت سولر

«به جز مبلغی که بابت جدایی بازیکن از ویارئال پرداختیم، مبلغ 800,000 یورو نیز، طبق قراردادی که در زمان پیوستن دنیس سوارز به بارسای بی‌انجام شد، باید به منچستر سیتی پرداخت شود. در قرارداد آمده است که این مبلغ، در صورتی که او به تیم نخست بارسا راه پیدا کرد، باید به تیم انگلیسی پرداخت شود».

«در مجموع، با احتساب مبلغی که برای انتقال او به بارسای بی‌پرداخت شد، به علاوه 3.25 میلیون یورو برای جدا شدن او از ویارئال و همینطور 800,000 یورو بدهی به منچستر سیتی، هزیه انتقال دنیس سوارز به بارسا، به چیزی حدود 5 میلیون یورو می‌رسد».

«همچنین‌بندی در قرارداد وجود دارد که می‌گوید به ازای هر ده بازی او برای تیم، منچستر سیتی مبلغ 800,000 یورو (تا سقف هشت میلیون یورو) دریافت خواهد کرد. به نظر من پرداخت مجموعاً 13 میلیون (5 میلیون + 8 میلیون) یورو برای بازیکنی که صد بازی برای باشگاه انجام می‌دهد، یک معامله خوب برای ماست».

رابرت فرناندز

«او بازیکنی است که با بازی در سویا و ویارئال نشان داد بازیکن مناسبی برای تیم ماست. ما معتقدیم که او به ما برای بالانس خط هافبکمان، کمک خواهد کرد. ما از این نکته که او تعداد بازی‌های زیادی را در ویارئال انجام داده است، بسیار راضی هستیم».

«او هم می‌تواند در خط حمله و هم در خط هافبک بازی کند. ما انتظارات بالایی از او داریم. او بازیکن با کیفیتی است و از حضور در اینجا هیجان زده است. او این باشگاه را با توجه به زمان حضورش در تیم بی‌ به خوبی می‌شناسد. این مسئله به او کمک می‌کند تا خیلی زود با استایل بازی و روش‌های تمرین خود را مطابقت دهد. لوییز انریکه به خوبی او را می‌شناسد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: دنیس سوارز: بارسا بهترین تیمی است که من می توانستم حضور در آن...
به امید خدا مشکل کمبود خلاقیت در خط هافبک رو رفع می کنه.


جمعه، ۱۸ تیر ۱۳۹۵ (۱۷:۴۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: دنیس سوارز: بارسا بهترین تیمی است که من می توانستم حضور در آن...
بعد از ژاوی اینیستا و حالا تو
آینده خط میانی رو باید تضمین کنی


پنج‌شنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۵ (۰:۲۲)
 
سوداگر
پاسخ به: دنیس سوارز: بارسا بهترین تیمی است که من می توانستم حضور در آن...
متاسفانه این روزها دروازه اش به راحتی به روی خیلی ها بازشده


چهارشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۱ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!