به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی: وقتی بارسا عملکرد خوبی نداشت، هیچکس در پی تحقیق و جستجو نبود!مصاحبه
فرستنده مهسا قبادی در تاريخ شنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۵ (۱۷:۵۰) (۶۰۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجم: مهسا قبادی / FCBarcelona.ir


کاپیتان سابق بارسا، ژاوی هرناندز در حال حاضر مشغول گذراندن تعطیلات تابستانی خود در کاتالونیا است. پنجشنبه او در مصاحبه‌ای با TV3 درباره خبرهای اخیر پیرامون باشگاه، از حضور دنیس سوارز در بارسا گرفته تا مشکلات قضایی اخیر، به صحبت پرداخت. در ادامه متن گفتگوی او در این مصاحبه را می‌خوانیم.

دنیس سوارز

«او یک خرید عالی است. او دو فصل خوب را با سویا و ویارئال گذرانده است. من بسیار به سبک بازی او علاقه دارم. من زمانی او را ملاقات کردم که او در تیم ذخیره بارسا بود و او شروع به تمرین کردن با ما کرد. او بازیکن بسیار خوبی است که سزاوار موفقیت است. خوشحال می‌شوم که او شماره 6 را بپوشد».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نیمار

«تمدید قرارداد او یک خبر بزرگ برای بارسا در تابستان است. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است؛ یکی از بهترین‌ها در جهان که می‌توان او را به عنوان جانشین مسی نامید».

گواردیولا

«اگر کسی وجود داشته باشد که بتواند فوتبال انگلیس را عوض کند، آن شخص پپ است. پپ یک استاد است: از نظر تاکتیکی هیچکس بهتر از او نیست و او متفاوت از بقیه با فوتبال زندگی می‌کند. من به او و کادرش اطمینان کامل دارم و برای آنها آرزوی بهترین‌ها را دارم، زیرا کمک‌های بسیاری به من کردند».

حکم مسی

«لئو بازیکنی است که اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشته است. موضوع حقوقی او سال‌های زیادی است که وجود دارد، اما او هنوز هم بهترین بازیکن جهان است. از اتفاقاتی که برای او افتاده ناراحتم چرا که او انسان خوبی است و قطعا او هیچ ارتباطی به مسائلی که برایش می‌افتد ندارد. امیدوارم که مسائل به وجود آمده برای او، زودتر حل شود. بارسا به آرامش او نیاز دارد».

مشکلات بارسا

«من قبلا هم گفته‌ام زمانی که بارسا عملکرد خوبی دارد، همه این چیزها اتفاق می‌افتد. آیا این‌ها اتفاقی است؟ جای بحث دارد».

«زمانی که بارسا حال و روز خوشی نداشت، کسی به تحقیق و جستجو نمی‌پرداخت. برعکس زمانی که بارسا عملکرد خوبی دارد، به نظر می‌رسد مردم به دنبال قرار دادن موانع هستند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: ژاوی: وقتی بارسا عملکرد خوبی نداشت، هیچکس در پی تحقیق و جستج...
بارسااول بیادگلیم خودش روازآب بکشه بیرون بعدبه فکرکشوری باشه که کمترین حق روبه زوربهش می ده


دوشنبه، ۲۱ تیر ۱۳۹۵ (۲۱:۲۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ژاوی: وقتی بارسا عملکرد خوبی نداشت، هیچکس در پی تحقیق و جستج...
نقل قول
«زمانی که بارسا حال و روز خوشی نداشت، کسی به تحقیق و جستجو نمی پرداخت. برعکس زمانی که بارسا عملکرد خوبی دارد، به نظر می رسد مردم به دنبال قرار دادن موانع هستند».

دقیقا! لعنت بر کثافت کاری های پشت پرده مادریدیا!


دوشنبه، ۲۱ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۵۵)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: ژاوی: وقتی بارسا عملکرد خوبی نداشت، هیچکس در پی تحقیق و جستج...
نقل قول
دنیس سوارز «او یک خرید عالی است. او دو فصل خوب را با سویا و ویارئال گذرانده است. من بسیار به سبک بازی او علاقه دارم. من زمانی او را ملاقات کردم که او در تیم ذخیره بارسا بود و او شروع به تمرین کردن با ما کرد. او بازیکن بسیار خوبی است که سزاوار موفقیت است. خوشحال می شوم که او شماره 6 را بپوشد».

وقتی مهندس ژاوی میگه دنیس سوارز بازیکن خارق العاده ایه ، پس باید منتظر درخشش دنیس و تبدیل شدنش به یه ژاوی دیگه در بارسا باشیم
امیدوارم دنیس بتونه بعد اینستا خط میانی رو بیمه کنه


یکشنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۵ (۵:۲۰)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: ژاوی: وقتی بارسا عملکرد خوبی نداشت، هیچکس در پی تحقیق و جستج...
نقل قول
نیمار «تمدید قرارداد او یک خبر بزرگ برای بارسا در تابستان است. او بازیکن فوق العاده ای است؛ یکی از بهترین ها در جهان که می توان او را به عنوان جانشین مسی نامید».

بدون شک بهترین و خوشحال کننده ترین و امیدوارکننده ترین خبر در تابستان امسال همین خبر تمدید قرارداد نیمار بود ؛ اونم در شرایطی که باشگاه فقط 60 میلیون بودجه اختصاص داده به تقویت تیم و خیلی از باشگاههای مفت خور میلیاردر بدنبال نیمار بودن ؛ اما نیمار یک بار دیگه نشون داد که بازی در هر تیمی ؛ حتی اگه میلیاردها هم بهت حقوق بدن ؛ لذت بخش نیست و فوتبال واقعی رو فقط باید در بارسا جست و جو کرد و آب پاکی رو روی دست همشون ریخت


یکشنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۵ (۵:۱۶)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: ژاوی: وقتی بارسا عملکرد خوبی نداشت، هیچکس در پی تحقیق و جستج...
نقل قول
زمانی که بارسا حال و روز خوشی نداشت، کسی به تحقیق و جستجو نمی پرداخت. برعکس زمانی که بارسا عملکرد خوبی دارد، به نظر می رسد مردم به دنبال قرار دادن موانع هستند

همه مردم که نه مهندس ؛ یه سری افراد حسود که می بینن تیم دوم پایتخت ( حالا به گفته خودشون تیم اصلی ) نمی تونه در برابر این بارسا شانسی داشته باشه در جام های داخلی ؛ روی میارن به پرونده سازی های مالیاتی برای ستاره های اصلی تیم


یکشنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۵ (۵:۱۳)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: ژاوی: وقتی بارسا عملکرد خوبی نداشت، هیچکس در پی تحقیق و جستج...
در کل همه دنبال این هستن که جلوی بارسا سد بشن نه اینکه در کنار این تیم باشن


شنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۴۴)
 
سوداگر
پاسخ به: ژاوی: وقتی بارسا عملکرد خوبی نداشت، هیچکس در پی تحقیق و جستج...
تمام اسپانیا بارسابود که دراستعدادیابی کمی تعلل کردقدرت اسپانیا شدهیچ


شنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۲۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۷ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!