به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اومتیتی و چهار بازیکن دیگری که بارسا تابستان امسال می‌تواند آن‌ها را جذب کندنقل و انتقالات
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۰۲) (۱,۲۰۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Grup14
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


باشگاه در حال بازسازی خود و اضافه کردن بازیکنان جدید به ترکیب، برای فصل آینده است. در این مقاله به بررسی نفر به نفر افرادی که ممکن است فصل آینده پیراهن بارسا را به تن کنند، پرداخته‌ایم.

پیروزی 2-0 مقابل سویا در وقت‌های اضافی در فینال جام حذفی، پایانی بود بر فصلی موفق که بارسا در آن توانست دو جام از سه جام اصلی فصل را بدست بیاورد. اگرچه بارسا در تلاش برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان ناموفق بود و در مرحله یک چهارم نهایی، از اتلتیکو مادرید - که در نهایت به نائب قهرمانی رسید - شکست خورد و کنار رفت، اما لوییز انریکه همچنان از دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا و پیشرفت‌هایی که تیمش در سبک بازی خود داشت، احساس رضایت می‌کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

با وجود این موفقیت، این تابستان می‌تواند از آن‌هایی باشد که بازیکنان فصل گذشته، بارسا را ترک می‌کنند و احتمال اینکه مارک بارترا و دنی آلوز تنها بازیکنانی باشند که فصل آینده دیگر جزئی از بارسا نخواهند بود، بسیار کم است. با اتمام محرومیت بارسا در نقل و انتقالات، انریکه باید این موقعیت را داشته باشد که طبق سنت بارسلونا، نام‌های بزرگی را از سراسر اروپا به کاتالونیا بکشاند، اما این مسئله به نظر می‌آید که باید بیشتر در مورد انتخاب بازیکنان بر اساس مشکلات موجود در نقاط مختلف ترکیب، باشد. بارسا یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده در شرطبندی‌های مختلف است، اما این شانس می‌تواند حتی افزایش یابد، اگر این تیم بتواند اصلی‌ترین گزینه‌های خود در تابستان امسال را، به تیم اضافه کند.

ساموئل اومتیتی

لوییز انریکه با توجه به آینده نامعلوم مدافعان فعلی خود، الکس ویدال، داگلاس و توماس فرمالن، و همچنین نیاز به حضور یک مدافع خوب و جوان در تیم، باید تمام توجه خود را بر مدافعان موجود در بازار نقل و انتقالات می‌گذاشت. این پُست، جایی است که بارسا پیش از این و با قطعی شدن دنی آلوز، و همچنین شکنندگی‌هایی که تیم در طول فصل در این منطقه از خود بروز داده بود، برنامه‌هایی برای بهبودش داشته است. ساموئل اومتیتی، گزینه مورد نظر بارسا در این تابستان بود؛ یک مدافع سطح بالا که توجه‌ها در بازار نقل و انتقالات را به خود جلب کرده بود، اما بارسا را انتخاب کرد و می‌تواند جوابی باشد که بارسا یک دهه است به دنبال آن برای خط دفاعی خود می‌گردد - یک مدافع سطح بالا که می‌تواند فصل آینده تفاوت‌ها را رقم بزند.

پل پوگبا

هیچ شکی وجود ندارد که پل پوگبا یکی از با استعداد‌ترین بازیکنان جوان حاضر در دنیاست و با 23 سال سن، یکی از اصلی‌ترین بازیکنان تیمش، چه در عرصه ملی و چه در عرصه باشگاهی، محسوب می‌شود. او بدون شک در این تابستان و پس از یورو، موضوع اصلی گمانه زنی‌های نقل و انتقالاتی خواهد بود؛ گمانه زنی‌هایی که مدعی هستند بارسا یکی از سه باشگاهی است که حاضرند برای بدست آوردن ستاره ارزشمند یوونتوس، رکورد بازار نقل و انتقالات را بشکنند. پوگبا یک خرید فوق‌العاده برای بارسا محسوب می‌شود و می‌تواند انرژی و پویایی را به خط هافبک، در کنار اینیستا و بوسکتس بیفزاید. باید دید که آیا باشگاه حاضر می‌شود پیشنهادی بدون محدودیت به یوونتوس بدهد تا آمدن پوگبا - که همان کسی است که می‌تواند تفاوت رقم بزند - به نیوکمپ را تضمین کند یا خیر.

فابینیو

خروج دنی آلوز از بارسلونا، برای این تیم بسیار سخت است، چرا که رفتن او، رفتن یک بازیکن خارق العاده از تیم است و با توجه به اینکه به نظر می‌آید لوییز انریکه چندان به ویدال و داگلاس برای پوشش این پست اطمینان ندارد، بارسا ممکن است در پی به خدمت گرفتن فابینیو، مدافع راست 22 ساله موناکو باشد. بازیکن جوان برزیلی، فصل خوب دیگری را به همراه موناکو پشت سر گذاشت، اما با توجه به اینکه موناکو احتمالاً هیچ شانسی برابر پاریس سنت ژرمن در لوشامپیونه نخواهد داشت، احتمال اینکه فابینیو در صورت پیشنهاد بارسا، تصمیم به خروج از موناکو بگیرد، بسیار بالاست. فابینیو با خروج آلوز، می‌تواند دنی آلوز دوم برای بارسا باشد و با توجه به اینکه بارسا بازیکن خاصی در این پست ندارد، او می‌تواند تبدیل به بازیکن اصلی تیم شود.

مائوریسیو لموس

لاس پالماس، پس از کسب عنوان یازدهم جدول رده‌بندی، درست در فصلی که به لیگ دسته اول اسپانیا صعود کرده بود، همه را متعجب ساخت، اما با فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات، احتمال اینکه این تیم یکی از بهترین بازیکنان خود را از دست بدهد، وجود دارد. مدافع 20 ساله این تیم، مائوریسیو لموس، توجه تیم‌هایی مانند رئال مادرید و بارسلونا را پس از گذراندن فصلی فوق‌العاده به همراه لاس پالماس، جلب کرده است. او که به طور قرضی از روبین کازان به لاس پالماس آمده است، ممکن است توسط باشگاه اسپانیایی با مبلغ 1.6 میلیون یورو، به طور دائم خریداری شود، اما لاس پالماس این شانس را دارد که او را با قیمت بسیار بالاتری بفروشد. بارسلونا پیش از این یک پیشنهاد رسمی برای این بازیکن ارسال کرد که رد شد، اما به نظر می‌رسد که باشگاه کاتالانی پیشنهادی دیگر برای او تدارک دیده است، چرا که لوییز انریکه می‌خواهد لموسِ جوان را در ترکیب خود داشته باشد.

آندره گومز

زمانی خواهد رسید که بارسا باید فکر ساختن نسلی جدید باشد و دیگر بازیکنانی مانند آندرس اینیستا در تیم حضور نخواهند داشت. و در حالی که لاماسیا ساخته شده است تا همواره نسل جدیدی از بازیکنان با استعداد معرفی کند، جستجو در بازار نقل و انتقالات به منظور یافتن بازیکنان جوان و با استعداد، گزینه خوبی است. هافبک 22 ساله والنسیا، آندره گومز، با وجود نتایج نه چندان خوب تیمش، توجه بسیاری از باشگاه‌ها را به خود جلب کرده است، و البته نمایش‌های خوبش در یورو 2016، در این مسئله بی‌تأثیر نبوده است. او می‌تواند به عنوان یک جانشین ایده آل برای اینیستا در نظر گرفته شود و توانایی‌های تکنیکی را در همین سنین پایین دارد، اما احتمالاً والنسیا برای فروش او، مبلغ قابل توجهی درخواست خواهد کرد. علاوه بر این، احتمالاً بارسا باید برای به خدمت گرفتن گومز، با باشگاه‌های بزرگ دیگری هم مقابله کند، اما انریکه امیدوار است که بازی برای قهرمان لالیگا و حضور در لیگ قهرمانان به همراه این تیم، شانس بارسا را برای به خدمت گرفتنش بالا ببرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: اومتیتی و چهار بازیکن دیگری که بارسا تابستان امسال می تواند ...
باشگاه بارساشده دروازه شهرهرکسی جدیدا مستعدشده که بیادبهترین باشگاه تاریخ


دوشنبه، ۲۱ تیر ۱۳۹۵ (۲۱:۲۵)
 
messi-.10
پاسخ به: اومتیتی و چهار بازیکن دیگری که بارسا تابستان امسال می تواند ...
پوگبا که احتمالش پایینه
ترافیک خط هافبک بالاست - سمت راست هم باید به ویدال اعتماد کرد- روبرتو هم کنارش هست


یکشنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۵ (۶:۰۷)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: اومتیتی و چهار بازیکن دیگری که بارسا تابستان امسال می تواند ...
علی ایحال هر خریدی که میخوان انجام بدن ، باید نهایت دقتشون رو به خرج بدن تا دیگه فاجعه هایی مثل داگلاس و فرمایلن و الکس سانگ رو دست تیم نمونن که الکی نیمکت شلوغ بشه و جا برای جوونای لاماسیا نباشه


یکشنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۵ (۵:۰۹)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: اومتیتی و چهار بازیکن دیگری که بارسا تابستان امسال می تواند ...
جذب پوگبا با در نظر گرفتن بودجه 60 میلیونی ( که 25یا30تاش برای اومتیتی هزینه شده و مقدار کمی هم برای دنیس سوارز ) تقریبا محاله ، مگر این که بتونن آردا رو با قیمت مناسبی بفروشن
آندره گومس هم که خیلی طاقچه بالا میذاره و قیمتش نسبت به کیفیتش ، مقرون به صرفه نیست
با اومدن اومتیتی و دنیس سوارز در حال حاضر تمام تمرکزشون به نظرم باید روی یک مدافع راست برای جایگزینی آلوز و یک مهاجم جوون برای جایگزینی MSN باشه


یکشنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۵ (۵:۰۶)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: اومتیتی و چهار بازیکن دیگری که بارسا تابستان امسال می تواند ...
امیدوارم بازیکنانی جذب بشن که موثر باشن نه مثل برخی بازیکنانی که در حال حاضر هستن و بدرد نیمکت هم نمیخورن


شنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۴۶)
 
سوداگر
پاسخ به: اومتیتی و چهار بازیکن دیگری که بارسا تابستان امسال می تواند ...
سطح انتظارمون ازبازیکنان شده هیچ


شنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۶ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!