به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

یورو 2016؛ بررسی نفر به نفر عملکرد آبی و اناری‌ها در جام ملت‌های اروپایورو ۲۰۱۶
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۵ (۱۴:۴۵) (۶۱۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

پیکه، بوسکتس، آلبا، اینیستا، راکیتیچ، توران، فرمالن و تراشتگن، به نمایندگی از بارسا به ترتیب در تیم‌های ملی اسپانیا، کرواسی، بلژیک، ترکیه و آلمان حضور داشتند. در این خبر می‌توانید چکیده‌ای از عملکرد آنها در تورنومنت جام ملت‌های اروپای 2016 را بخوانید.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

همانطور که می‌دانید، یورو 2016 امشب ساعت 23:30 (به وقت تهران) با بازی فرانسه و پرتغال در فینال این رقابت‌ها به پایان خواهد رسید. با حذف آلمان و تراشتگن در نیمه نهایی حال بارسا هیچ نماینده‌ای در این فینال نخواهد داشت. پیکه، بوسکتس، آلبا، اینیستا، راکیتیچ، توران و فرمالن در فرانسه برای تیم‌های ملی کشورشان نقش آفرینی کردند - تنها تراشتگن فرصت بازی پیدا نکرد - اما متاسفانه هیچ یک نتوانستند جایی در فینال این رقابت‌ها داشته باشند. در ادامه مروری خواهیم داشت بر عملکرد آبی و اناری پوشان در تابستان امسال.

جرارد پیکه

او یکی از بازیکنان محوری و ارکان اصلی خط دفاعی اسپانیا محسوب می‌شود. این مدافع مرکزی خوش فرم جزء آن دسته از مهره‌های دل بوسکه بود که همواره آغازگر بازی‌ها بود و از ابتدا به میدان می‌رفت. پیکه در مجموع 360 دقیقه بازی کرد و در اولین بازی اسپانیا مقابل جمهوری چک یک گل به ثمر رساند. پیکه 231 پاس ارسال کرد و 2 خطا در این تورنومنت انجام داد. اسپانیایی‌ها با شکست 3-0 ترکیه، برای تمام حریفان خود در یورو خط و نشان کشید اما با تحمل شکست مقابل کرواسی، به پذیرش قرعه سخت رویارویی با ایتالیا محکوم شدند تا احتمال کسب سومین قهرمانی پیاپی خود را در ابتدا کم و پس از شکست به صفر رسانده باشند.

جوردی آلبا

این مدافع نیز یکی از مهره‌های کلیدی ارتش ویسنته دل بوسکه بود. همچون پیکه او نیز در تمام بازی‌ها از ابتدا در بازی حضور داشت و 256 پاس ارسال کرد که 93 درصد آنها به درستی به مقصد رسیدند. سه خطا روی او انجام شد در حالی که خود تنها دو خطا انجام داد که یکی از این خطاها منجر به دریافت کارت زرد شد.

سرجیو بوسکتس

به طور کلی این هافبک نیز آغازگر تمام بازی‌های اسپانیا و یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود. سرجیو در پاس دهی حتی بهتر از آلبا عمل کرد و 298 پاس ارسال کرد که 94 درصد آنها صحیح بود. 7 خطا روی او انجام شد در حالی که خود تنها مرتکب 3 خطا شد و بابت آن‌ها یک کارت زرد دریافت کرد.

آندرس اینیستا

شوالیه کاتالان‌ها هم از ابتدای تمام بازی‌ها در ترکیب ماتادورها حضور داشت. اینیستا جزء ستارگان تیم ویسنته دل بوسکه به شمار می‌رود و نیز مجموعا به طور گسترده‌ای به عنوان بهترین بازیکن بازی‌های مرحله گروهی مورد ستایش قرار گرفت. او همچنین در دو بازی ابتدایی مقابل چک و ترکیه به عنوان ارزشمندترین بازیکن زمین انتخاب شد. اینیستا بیش از هر بازیکنی در تیم اسپانیا پاس دهی داشت (327 پاس).

ایوان راکیتیچ

این مرد کروات جزء ستارگان تیمی بود که عملکرد قابل توجهی را به نمایش گذاشت اما در اولین بازی مرحله حذفی (یک هشتم نهایی) با شکست مقابل پرتغال از دور رقابت‌ها کنار رفت. راکیتیچ 380 دقیقه در فرانسه بازی کرد و در بازی با جمهوری چک حساب کار را 2-0 کرد - بازی با تساوی 2-2 به اتمام رسید. راکیتیچ 109 پاس ارسال کرد که 82 درصد آنها سالم بودند.

آردا توران

ترک‌ها مرحله گروهی رقابت‌های یورو 2016 را با کسب تنها سه امتیاز به پایان رساندند و در انتظار صعود به مراحل حذفی به عنوان بهترین تیم رده سومی بودند که ایرلند شمالی شانس آنها را به صفر رساند. آردا توران 245 دقیقه از 270 دقیقه ممکن را در ترکیب ترکیه بازی کرد و 113 پاس ارسال کرد که 80 درصد آنها سالم بودند. پنج خطا روی آردا شکل گرفت و خود او مرتکب تنها یک خطا شد.

توماس فرمالن

سرمربی تیم بلژیک، مارک ویلموتس از توماس فرمالن در چهار بازی ابتدایی بلژیک به طور کامل استفاده کرد؛ مهم‌ترین برد بلژیکی‌ها در بازی مرحله یک هشتم نهایی و پیروزی 4-0 مقابل مجارستان بود که این بازی نیز شامل حال نماینده آبی و اناری پوش این تیم بود. او 139 پاس ارسال کرد که 94 درصد آنها صحیح بودند. آخرین بازی بلژیکی‌ها در یورو 2016 به شکست 3-1 مقابل ولز انجامید تا با تحمل این باخت از دور رقابت‌ها خارج شوند.

مارک آندره تراشتگن

این اولین حضور دروازبان بارسا در تورنومت جام ملت‌های اروپا بود اما تمام این روزها را روی نیمکت به سر برد، زیرا دروازه بان اول تیم یواخیم لوو، مانوئل نویر بود، کسی که در نیمه نهایی این تورنمنت اجازه ورود دو گل از سوی تیم میزبان را به دروازه خود صادر کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: یورو 2016؛ بررسی نفر به نفر عملکرد آبی و اناری ها در جام ملت ها...
افتضحه یوفتضحه افتضاح


دوشنبه، ۲۱ تیر ۱۳۹۵ (۲۱:۱۲)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: یورو 2016؛ بررسی نفر به نفر عملکرد آبی و اناری ها در جام ملت ها...
آبی اناری های اسپانیا هم که همگی عملکرد قابل قبولی داشتن و همه و همه بخاطر حماقت و کوته فکری یک نفر اونم راموس ابله نتوستن به حقشون در یورو برسن ( حقشون این بود که در قرعه ای قرار میگرفتن که پرتغال با خرشانسی تمام در اون قسمت بود و باقی ماجرا.........)


دوشنبه، ۲۱ تیر ۱۳۹۵ (۵:۱۲)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: یورو 2016؛ بررسی نفر به نفر عملکرد آبی و اناری ها در جام ملت ها...
نقل قول
ایوان راکیتیچ این مرد کروات جزء ستارگان تیمی بود که عملکرد قابل توجهی را به نمایش گذاشت اما در اولین بازی مرحله حذفی (یک هشتم نهایی) با شکست مقابل پرتغال از دور رقابت ها کنار رفت. راکیتیچ 380 دقیقه در فرانسه بازی کرد و در بازی با جمهوری چک حساب کار را 2-0 کرد - بازی با تساوی 2-2 به اتمام رسید. راکیتیچ 109 پاس ارسال کرد که 82 درصد آنها سالم بودند.

راکیتیچ بهترین عملکرد ممکن رو داشت و اگر فاکتوری به نام شانس در نتایج فوتبال دخیل نبود ؛ مسلما حق ایوان و تیم جسور کرواسی بسیار بسیار بیشتر از اون چیزی بود که بهش رسیدن


دوشنبه، ۲۱ تیر ۱۳۹۵ (۵:۰۶)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: یورو 2016؛ بررسی نفر به نفر عملکرد آبی و اناری ها در جام ملت ها...
نقل قول
آردا توران 245 دقیقه از 270 دقیقه ممکن را در ترکیب ترکیه بازی کرد و 113 پاس ارسال کرد که 80 درصد آنها سالم بودند. پنج خطا روی آردا شکل گرفت و خود او مرتکب تنها یک خطا شد.

علی رغم این آمار نسبتا قابل قبول و با تمام این اوصاف ، اون آردایی که ازش حداقل در قالب تیم ملیش انتظار می رفت ؛ نبود و اگه واژه فاجعه رو براش بکار ببریم ، پر بیراه نگفتیم و اغراق نکردیم
اگر قیمت مناسبی براش پیشنهاد بشه ، فروختنش میتونه گزینه مناسبی باشه وگرنه جا داره یه فصل دیگه بهش بها بدن ؛ شاید خودشو پیدا کرد و دوباره همون آردای متعصب و جنگنده اتلتیکو شد


دوشنبه، ۲۱ تیر ۱۳۹۵ (۵:۰۳)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: یورو 2016؛ بررسی نفر به نفر عملکرد آبی و اناری ها در جام ملت ها...
عملکرد همه بازیکنان خوب و تحسین برانگیز بوده
برای همشون آرزوی سلامتی دارم


یکشنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۳۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۲ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!