به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

10 حقیقت مهم در مورد ساموئل اومتیتی، بازیکن جدید بارسلوناآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۳ تیر ۱۳۹۵ (۷:۵۵) (۱,۴۰۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در این خبر می‌توانید جزئیات بیشتری از عملکرد خیره کننده مدافع فرانسوی آبی و اناری‌ها که از المپیک لیون به این جمع ملحق شده است را مطالعه کنید. ساموئل اومتیتی اکنون یکی از بازیکنان بارسلونا محسوب می‌شود. یک مدافع مرکزی 22 ساله، با ملیت فرانسوی که از المپیک لیون به نیوکمپ منتقل شده است. باشگاهی که طی یک قرارداد 5 ساله به عنوان بازیکن تیم اول، به آن پیوست و تقریباً در هر بازی بهتر از بازی قبل ظاهر شد. در اینجا می‌توانید 10 نکته حقیقی و ضروری از زندگی ورزشی این ستاره را بخوانید.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

1. با وجود سن کمی که داشت، اومتیتی طی پنج سال درخشش با پیراهن المپیک لیون، 170 بازی برای این تیم انجام داد: 131 بازی در لیگ یک، 7 بازی در لیگ قهرمانان (3 بازی در مراحل مقدماتی)، 15 بازی در لیگ اروپا (2 بازی در مراحل مقدماتی)، 8 بازی در جام حذفی فرانسه، 8 بازی در کوپه د لا لیگ و 1بازی در سوپر جام فرانسه.

2. اومتیتی با بازی در 97.2 درصد ازدقایق بازی‌هایی که در آن‌ها حضور داشت، به یکی از بازیکنان کلیدی خط دفاعی المپیک لیون تبدیل شد.

3. در فوریه سال 2015 و در مصاف لیون با بوردو، اومتیتی برای صدمین بار پیراهن این تیم را به تن کرد و در سپتامبر همان سال نیز با وجود سن کمی که داشت، برای اولین بار بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست؛ این یعنی او از ابتدا یک رهبر متولد شده است.

4. در تاریخ 8 ژانویه 2012، زمانی که ساموئل اولین بازی رسمی خود را برای المپیک لیون انجام داد، تنها 18 سال داشت.

5. این مدافع فرانسوی پیش از این‌ها نیز برابر تیم‌های اسپانیایی قرار گرفته است؛ تیم‌هایی چون اتلتیک بیلبائو، رئال بتیس و والنسیا که مقابل آنها چهار برد، یک تساوی و یک شکست تجربه کرده است.

6. اومتیتی حتی یک بار با هافبک آبی و اناری‌ها، رافینیا نیز رو در رو شده است. این اتفاق روزی رخ داد که فرانسه در فوریه سال 2012 در جریان بازی‌های ملی زیر 21 سال با نتیجه 2-1 مغلوب اسپانیا شد.

7. این بازیکن در ابتدا کار خود را به عنوان مهاجم مرکزی در آکادمی المپیک لیون آغاز کرد اما بعد از چند سال به تیم اصلی منتقل شد. با اینکه اکنون از او به عنوان مدافع مرکزی یاد می‌شود اما قادر است در مواقع نیاز به عنوان مدافع چپ نیز ظاهر شود.

8. تجربه اومتیتی در فاز تهاجمی به این معنا است که او به طور کلی یک بازیکن تهاجمی است، این مدافع مرکزی به طور متوسط یک گل در هر فصل برای لیون به ثمر رسانده است.

9. ساموئل اومتیتی دو جام قهرمانی را با المپیک لیون در کارنامه خود ثبت کرده است؛ کوپا د فرانس (جام حذفی فرانسه) و سوپر کاپ فرانسه در فصل 2011/12 بود.

10. اومتیتی اولین بازی خود در تیم ملی بزرگسالان فرانسه را یورو 2016 به نمایش گذاشت. او در ابتدا این کار را در بازی مرحله یک چهارم نهایی مقابل ایسلند و سپس در نیمه نهایی مقابل آلمان و پس از آن در فینال برابر پرتغال انجام داد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: 10 حقیقت مهم درمورد ساموئل اومتیتی، بازیکن جدید بارسلونا
با توجه به سن کمش خیلی عالی کار کرده در تیم های سابقش
امیدوارم در بارسا بتونه سالهای سال ماندگار و موثر باشه


جمعه، ۲۵ تیر ۱۳۹۵ (۳:۲۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: 10 حقیقت مهم درمورد ساموئل اومتیتی، بازیکن جدید بارسلونا
امیدوارم روند رو به رشدش همچنان ادامه داشته باشه


پنج‌شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۵ (۱۶:۱۸)
 
LIONEL_ESHGHI
پاسخ به: 10 حقیقت مهم درمورد ساموئل اومتیتی، بازیکن جدید بارسلونا
خوب ضربه سر میزنه
اما گاهی راحت دریبل میخوره



چهارشنبه، ۲۳ تیر ۱۳۹۵ (۹:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۷ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!