به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

8 بازیکن که بارسا باید در مورد آینده آن‌ها تصمیم بگیردنقل و انتقالات
فرستنده محمدصدرا نژادی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۵ (۱:۴۳) (۹۸۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: محمد صدرا نژادی


بارسلونا تاکنون ساموئل اومتیتی، لوکاس دینیه و دنیس سوارز را در فصل نقل و انتقالات خریداری کرده است. رابرت فرناندز، مدیرورزشی باشگاه به دنبال خرید چند بازیکن دیگر نیز هست تا فصل نقل و انتقالات برای کاتالان‌ها به اتمام برسد.

علاوه بر خرید بازیکنان جدید، رابرت فرناندز باید خروجی‌های باشگاه را کنترل کند. تاکنون دنی آلوز، مارک بارترا و ساندرو رامیرز بارسا را ترک کرده‌اند. رابرت باید حداقل در مورد آینده 8 بازیکن دیگر تصمیم بگیرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

1. کلودیو براوو

ممکن است این دروازه بان شیلیایی و تراشتگن، با توجه به پیشنهاد منچستر سیتی باشگاه را ترک کنند و به گواردیولا بپیوندند. قیمت پیشنهادی کاتالان‌ها برای براوو 20 میلیون یورو است اما در ترانسفرمارکت ارزش این دروازه بان 15 میلیون یورو ذکر شده است.

2. توماس فرمالن

شانس بازی این مدافع بلژیکی با انتقال اومتیتی به بارسلونا بسیار کم شده است. با اینکه رم و آرسنال خواهان به خدمت گرفتن او هستند، خود او علاقه دارد به وستهم بپیوندد. بارسلونا برای این بازیکن 12 میلیون یورو می‌خواهد.

3. داگلاس پریرا

شرایط این بازیکن برزیلی بسیار سخت است. او در برنامه‌های لوئیز انریکه جایی ندارد و نمی‌خواهد به برزیل برگردد. هم چنین پیشنهادی هم از سوی باشگاه‌های لالیگایی برای او ارائه نشده است. رابرت فرناندز به دنبال این است که انتقال او به باشگاهی دیگر انجام شود.

4. آدریانو

آینده این بازیکن برزیلی تحت تاثیر وجود لوکاس دینیه قرار گرفته است. گفته می‌شود که لاتزیو خواهان مذاکره با این بازیکن است، اما بارسلونا نمی‌خواهد به صورت رایگان جدا شود. همچنین او می‌تواند به برزیل برگردد.

5. کریستین تیو

بعد از درخشش در فیورنتینا، این بازیکن می‌خواهد در این باشگاه ادامه دهد. مشکل کریستین مشکل مالی است. بارسلونا 8 میلیون یورو برای این بازیکن می‌خواهد اما باشگاه ایتالیایی در تلاش است تا این قیمت کاهش پیدا کند. پیشنهاد‌های باشگاه‌هایی مانند لیورپول و سوانسی، با اینکه به خود این بازیکن هم حق انتقال می‌دهند هم نتوانسته کریستین را راضی کند تا به لیگ برتر برود.

6. آلن هالیلوویچ

با درخشش در اسپورتینگ خیخون، بارسلونا مشتاق است که آلن در همین تیم بماند. هم چنین والنسیا یکی از باشگاهی است که به این بازیکن علاقه دارد و آن‌ها می‌خواهند او را با یک بند بازخرید از بارسا به خدمت بگیرند اما در حال حاضر هیچ مذاکره‌ای انجام نشده است.

7. مارتین مونتویا

در نیم فصل دوم، او برای رئال بتیس به میدان رفت اما قرارداد انتقال قرضی او تمام شده است. معلوم نیست که او به این باشگاه بر خواهد گشت یا نه. هم چنین فنرباغچه یکی دیگر از باشگاه‌های علاقه مند به اوست.

8. الکس سانگ

این هافبک 28 ساله کامرونی، یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد. باشگاه وستهم نمی‌خواهد حضور او در باشگاه طولانی شود و هنوز تصمیمی در مورد آینده او گرفته نشده است. گالاتاسرای نیز به دنبال خدمت گرفتن اوست.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: 8 بازیکن که بارسا باید در مورد آینده آن ها تصمیم بگیرد
گزینه های 2و3و4و5و6و7و8 پوچ


یکشنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۵ (۱۶:۲۳)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: 8 بازیکن که بارسا باید در مورد آینده آن ها تصمیم بگیرد
براوو خیلی خوبه باید حفظش کنن اما بقیه رو با قیمت مناسب بفروشن


پنج‌شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۵ (۱۶:۳۷)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: 8 بازیکن که بارسا باید در مورد آینده آن ها تصمیم بگیرد
خرید بازیکنانی مثل فرمایلن و داگلاس و سانگ ( وشاید آردا ) واقعا با چه منطقی صورت گرفته که باعث اتلاف وقت و سرمایه باشگاه شده .
بین تمام این 8 بازیکن مذکور فقط براوو رو به هر قیمتی شده باید نگه دارن ، بقیه در صورت رسیدن پیشنهادهای خوب ، به فروش برسن به صلاح تیم خواهد بود


پنج‌شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۵ (۴:۴۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: 8 بازیکن که بارسا باید در مورد آینده آن ها تصمیم بگیرد
به جز براوو که باید حفظ شه و آلن که احتمالا قرضی میره، بقیه رو با قیمت خوبی رد کنن بهتره.


پنج‌شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۵ (۲:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۳ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!