به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا و مشکلی به نام جانشینی دنی آلوزنقل و انتقالات
فرستنده محمدصدرا نژادی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۵ (۱۱:۴۱) (۹۵۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir


دیروز کاتالان‌ها، لوکاس دینیه را برای رقابت با جوردی آلبا به خدمت گرفتند و به نظر می‌رسد وضع دفاع چپ، با حضور جوردی آلبا که یکی از بهترین‌ها در پست خود است و خرید لوکاس جوان و مستعد، بسیار مناسب است. اما در طرف راست ماجرا به همین سادگی نیست. دنی آلوز تیم را ترک کرده و بارسا باید به فکر یک جانشین مناسب باشد. در این مطلب گزینه‌های جانشینی دنی آلوز را بررسی خواهیم کرد.

پیوستن دنی آلوز به یوونتوس باعث شده است که مدافع راست سوئیسی این تیم، استفن لیخشتاینر برای باشگاه دیگر به خصوص بارسلونا در دسترس باشد ولی با توجه به این که دنی آلوز 32 ساله است، به نظر می‌رسد که یووه او را نخواهد فروخت تا جانشین بعدی آلوز در تورین استفن سوئیسی باشد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

گزینه ایده آل بعدی هکتور بیرین، بازیکن اسپانیایی آرسنال است. به نظر می‌رسید که خود این بازیکن علاقه دارد در آینده به بارسا برگردد ولی آرسنال هیچ برنامه‌ای برای فروش ستاره خود در تابستان امسال ندارد و کاتالان‌ها علاقه‌ای به پرداخت مبلغ هنگفت برای خرید بازیکن سابقشان ندارند.

چندی پیش اتلتیکو مادرید برای خرید سامی ورسالیکو اقدام کرد و زود‌تر از بارسلونا او را برای رقابت با خوان فران به خدمت گرفت. ورسالیکو ذخیره دفاع راست در تیم ملی کرواسی است. انتخاب اول کروات‌ها برای این پست، سرنا می‌باشد که با توجه به اینکه 34 ساله است بعید است که آبی و اناری‌ها چنین بازیکنی را بخرند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پابلو زابالتا 31 ساله نیز می‌توانست گزینه دیگری باشد اما به نظر می‌رسد که او علاقه‌ای برای بازگشت به لیگ اسپانیا، حتی با وجود این که رابطه خوبی بین او و مسی برقرار است، ندارد. زابالتا پیش از این در تیم اسپانیول توپ می‌زد. در همین حال، کلاین مدافع لیورپول نیز گزینه دیگری است اما بارسلونا به اندازه هکتور بیرین به او علاقه ندارد. واکر نیز که در تاتنهام بازی می‌کند و خرید او می‌تواند بسیار گران در بیاید.

سیلوان وایدمر سوئیسی 23 ساله که برای اودینزه بازی می‌کند، سانتیاگو آریاز 24 ساله کلمبیایی که برای آیندهوون هلند توپ می‌زند هم گزینه‌های دیگر هستند. اما به نظر نمی‌آید هیچکدام از آن‌ها بتوانند به اندازه کافی برای این پست در بارسلونا خوب باشند.

فلورنزی، هافبک تیم رم که یک گل فوق‌العاده در رقابت‌های جمپیونزلیگ سال پیش به بارسلونا زد نیز می‌تواند راه حلی برای رفع مشکل دفاع راست بارسلونا باشد. هرچند که او بیش‌تر در هافبک کناری توانایی دارد تا در دفاع. علاوه بر این ماتیا دیشیلیو، بازیکن میلان نیز گزینه بعدی است. هر چند که انگار این بازیکن نمی‌خواهد لیگ ایتالیا را ترک کند و خرید او هزینه زیادی در پی خواهد داشت.

قطعا پیدا کردن جانشین دنی آلوز بسیار سخت خواهد بود؛ اگر بارسلونا این مشکل را برطرف نکند و به الکس ویدال و سرجی روبرتو در این پُست بسنده کند، ریسک بزرگی را برای فصل 2016/17 پذیرفته است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: بارسلونا و مشکلی به نام جانشینی دنی آلوز
درواقع بااین حرکت دشمن شادکن شدیم


یکشنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۵ (۱۶:۰۱)
 
سوداگر
پاسخ به: بارسلونا و مشکلی به نام جانشینی دنی آلوز
ای کاش دنی رونگه میداشتن ودرکنارش یکی دو بازیکن روامتحان می کردن بعد اجازه خروج میدادن خیلی ریسک کردن


یکشنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۵ (۱۶:۰۰)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: بارسلونا و مشکلی به نام جانشینی دنی آلوز
نقل قول
اگر بارسلونا این مشکل را برطرف نکند و به الکس ویدال و سرجی روبرتو در این پُست بسنده کند، ریسک بزرگی را برای فصل 2016/17 پذیرفته است.

با توجه به شرایط موجود بیشتر واژه حماقت رو میشه برای این کار به کار برد تا این که بگیم ریسک کردن ( تو ریسک کردن شانسی برای موفقیت هم وجود داره حالا کم یا زیاد ، ولی این طور که قراره بشه ، هیچ شانسی در سمت راست برای درخشش و پوشش نبود آلوز ، متصور نیستیم )


جمعه، ۲۵ تیر ۱۳۹۵ (۳:۲۳)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: بارسلونا و مشکلی به نام جانشینی دنی آلوز
به نظرم بجای هزینه کردن در سمت چپ بهتر بود به فکر سمت راست می بودن ، هر چند سمت چپم هیچ جانشین مناسبی برای آلبا نبود و مصدومیت احتمالی آلبا دست لوچو رو برای سمت چپ دفاع تو پوست گردو میذاشت ؛ اما با تمام این تفاسیر ، با رفتن آلوز سمت راست بحرانی ترین قسمت خواهد بود چون اولا الکس ویدال به هیچ وجه نمی تونه یه دفاع راست تمام عیار برای یک فصل طولانی باشه و نخواهد توانست هر دو روز بازی کنه و اکثر بازیها هم تو آمادگی بالایی باشه
دوما سرخی روبرتو بیشتر یک هافبک هست تا یک دفاع راست و قطعا در حساس ترین مواقع به هیچ وجه کارایی یک دفاع راست رو نخواهد داشت
واقعا یافتن یک جانشین برای آلوز در حد و اندازه های خودش یک چالش سخت و معضلی حل نشدنی به نظر میرسه
امیدوارم امسال که یارگیری نسبتا خوبی در قلب دفاع و سمت چپ و هافبک داشتیم ؛ از سمت راست ضربه های جبران ناپذیری نخوریم


جمعه، ۲۵ تیر ۱۳۹۵ (۳:۱۴)
 
messi-.10
پاسخ به: بارسلونا و مشکلی به نام جانشینی دنی آلوز
امیدوارم الکس ی خودی نشون بده تا مشکل کمتر بشه


جمعه، ۲۵ تیر ۱۳۹۵ (۲:۳۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بارسلونا و مشکلی به نام جانشینی دنی آلوز
ای کاش به این راحتی موافقت نمیکردن تا به این روز نیفتیم


پنج‌شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۵ (۱۶:۳۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسلونا و مشکلی به نام جانشینی دنی آلوز
نقل قول
قطعا پیدا کردن جانشین دنی آلوز بسیار سخت خواهد بود؛ اگر بارسلونا این مشکل را برطرف نکند و به الکس ویدال و سرجی روبرتو در این پُست بسنده کند، ریسک بزرگی را برای فصل 2016/17 پذیرفته است.

دقیقا! اولا هنوز معلوم نیست ویدال بتونه از عهده این پست کامل بر بیاد یا نه، ثانیا سرجی روبرتو استعدادش تو این پست تلف میشه! باید یه دفاع راست معمولی بگیریم لااقل.


پنج‌شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۵ (۱۶:۲۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۵ کاربر آنلاین است. (۵۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!