به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رونالدینیو: مسی تأثیر بسیاری بر نیمار گذاشته استمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۲۸ تیر ۱۳۹۵ (۰:۰۰) (۵۱۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


رونالدینیو معتقد است که تأثیر لئو مسی بر نیمار در این روزها، درست مانند تأثیری است که ستاره سابق برزیلی در زمان حضورش در بارسا بر مسی جوان داشته است.

لئو مسی که تا به حال پنج توپ طلا کسب کرده است، به همراه نیمار و لوییز سوارز، خط حمله‌ای سه نفره و آتشین تشکیل داده‌اند که در موفقیت‌های دو فصل اخیر بارسا، نقشی اجتناب ناپذیر داشته است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

زمانی که مسی ده سال قبل نخستین بازی‌های خود با پیراهن بارسا را انجام می‌داد، رونالدینیو مرد اول نیوکمپ بود و حالا ستاره سابق بارسا و تیم ملی برزیل معتقد است که نیمار به همان اندازه از حضور در کنار مسی، یکی از بهترین‌های دنیای فوتبال بهره می‌برد که مرد آرژانتینی در گذشته از حضور رونالدینیو بهره برده است.

او در مصاحبه‌ای در این مورد گفت: «معتقدم که توجه و از فداکاری‌ای که من در قبال مسی در آن سال‌ها داشتم، او این روزها برای نیمار دارد. برای یک بازیکن با تجربه بسیار مهم است که تجربیاتش را با یک بازیکن جوان در میان بگذارد، و مسی در حال انجام این کار است. اصلاً به همین دلیل است که تطابق نیمار در بارسا به این سرعت اتفاق افتاده و او نمایش‌های خوبی در نیوکمپ دارد».

«نیمار بازیکن با استعدادی است و به عنوان دوست، می‌توان روی او حساب کرد. او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. برای داشتن یک تیم خوب، تیم شما باید از بازیکنان با تجربه و جوانِ خوبی تشکیل شده باشد».

مسی پس از شکست تیم ملی کشورش در فینال کوپا آمریکا مقابل شیلی و از دست دادن سومین فینال پیاپی در عرصه ملی، اعلام کرد که دیگر برای تیم ملی آرژانتین بازی نخواهد کرد. اگرچه رونالدینیو معتقد است که این مسئله [نبردن جام در عرصه ملی] تأثیری بر جایگاه مسی در تاریخ این ورزش نخواهد گذاشت.

او در این باره گفت: «از وقتی او بسیار جوان بود، می‌دانستم که قرار است یک بازیکن خارق العاده شود. به عنوان یک انسان، او درست مانند روزی که در بارسا شروع کرد، متواضع است، اما به عنوان بازیکن، او هر روز بهتر از قبل می‌شود. برای من، باخت در چهار فینال هیچ چیزی را در مورد او تغییر نمی‌دهد. او هنوز بهترین است. اگر او واقعاً دیگر نخواهد برای تیم ملی کشورش بازی کند، این یک فقدان در فوتبال خواهد بود، نه چیز دیگر».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: رونالدینیو: مسی تأثیر بسیاری بر نیمار گذاشته است
همونطوری که توروی مسی تاثییرگذاشتی مسی هم وظیفه اش روبخوبی داره انجام میده


چهارشنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۵ (۱۳:۳۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: رونالدینیو: مسی تأثیر بسیاری بر نیمار گذاشته است
مسی هم از لحاظ اخلاقی و هم ورزشی یک کلاس کار فوق العادست


دوشنبه، ۲۸ تیر ۱۳۹۵ (۱۸:۳۷)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: رونالدینیو: مسی تأثیر بسیاری بر نیمار گذاشته است
همون طور که یه موقعی رونالدینیو توپ طلا رو میبرد و مسی جوان از تجربیاتش برای پیشرفت بهره مند میشد ، امیدوارم نیمار هم از تجربیات مسی با تجربه ( در کسب توپ طلا ) نهایت استفاده رو ببره و پس از مسی بتونه توپ طلاها رو همچون خود مسی درو کنه


دوشنبه، ۲۸ تیر ۱۳۹۵ (۴:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۴ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!