به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

حال وقت فروختن است؛ بررسی نفر به نفر گزینه‌های روی میز بارسا برای فروش!نقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۵ (۱۵:۳۲) (۹۶۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

به چشم خوردن نام‌هایی چون آندره گومز، اومتیتی، لوکا دینیه و حال احتمالا ویتو (و یا هر مهاجم دیگری که ممکن است بارسا در روزهای آینده با او قرارداد ببندد) در لیست لوئیز انریکه، به این معناست که اکنون بارسلونا قدرتمند‌تر شده است و وقت فروش بازیکنان اضافی است.

داگلاس، فرمالن، آدریانو، تیو، مونتویا، متئو، براوو، آردا، سمپر و ... از آبی و اناری پوشانی هستند که بیش از سایرین در معرض فروش قرار دارند. شاید همه آنها به فروش نرسند - که مطمئنا نمی‌رسند - اما اکنون لوئیز انریکه 28 بازیکن در تیم اول دارد (البته با خرید مهاجم چهارم، 29 نفره خواهد شد). حال سوال این است که چه کسانی در لیست 25 بازیکن نهایی این مرد آستوریایی باقی می‌مانند؟

کانون هواداران بارسلونا در ایران

داگلاس

باشگاه خواهان فروش اوست. اما خود این بازیکن ترجیح می‌دهد که تا سپتامبر در نیوکمپ بماند تا گزینه‌های بیشتری برای پیوستن به سایر باشگاه‌های اروپایی داشته باشد. او قرارداد طولانی مدتی دارد و با وجود علاقه باشگاه کروزیرو به خرید او، بارسلونا تقریبا از فروش او نا امید شده است چرا که انجام این توافق کار دشواری خواهد بود.

فرمالن

بعد از یورو 2016 باشگاه‌های زیادی برای جذب این مدافع بلژیکی پیشنهاد دادند که هیچ یک از آنها مورد نظر و علاقه او نبودند. خود این بازیکن بازی در لیگ برتر انگلیس را دوست دارد.

آدریانو

در فصل گذشته به نظر می‌رسید که او با باشگاه رم به توافق رسیده است و این فصل حرف از بشیکتاس به میان آمده است. آیا این انتقال رخ خواهد داد؟ با ورود دینیه، آدریانو فرصتی برای بازی کردن نخواهد داشت.

تیو و مونتویا

هر دوی آنها می‌توانند به والنسیا بروند. کار انتقال آنها آسان‌تر از سایرین به نظر می‌رسد، چرا که هر دو آن‌ها علاقه به خروج از باشگاه دارند و گزینه‌های زیادی برای انتخاب کردن.

متئو

زمان‌های سخت و طاقت فرسایی پیش روی این مرد فرانسوی قرار دارد، با ورود لوکاس دینیه، متئو فرصت بازی در سمت چپ دفاع بارسا را از دست خواهد داد و حتی در مرکز دفاع نیز مدعیانی چون اومتیتی، ماسکرانو و البته پیکه حضور دارند. وقت رفتن است؟

براوو و آردا

لوئیز انریکه خواهان ماندگاری هر دوی آن هاست. اما آیا بارسا از عهده پرداخت دستمزد آنها بر می‌آید؟ با خرید گومز و احتمالا ویتو، بارسلونا بیش از آن مقداری که باید، خرج نموده است و این یعنی حال وقت فروش بازیکنان رسیده است!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: حال وقت فروختن است؛ بررسی نفر به نفر گزینه های روی میز بارسا ...
نقل قول
داگلاس، فرمالن، آدریانو، تیو، مونتویا، متئو، براوو، آردا، سمپر و ... از آبی و اناری پوشانی هستند که بیش از سایرین در معرض فروش قرار دارند

به جز براوو ( و سمپر با کمی تردید و شاید شاید آردا ) بودن و نبودن بقیشون هیچ فرقی نمی کنه و همشون باید فروخته بشن ( البته کاملا منطقی و مقرون به صرفه ، نه رایگان )
سمپر رو البته می تونن بصورت قرضی به یه تیم مطرح لالیگایی بفرستن تا تجربه اندوزی کنه و فرصت بیشتری برای بازی بهش برسه وگرنه در بارسا با ترافیک شدید در خط میانی شانس کمی برای بازی های زیاد داره
از همه مهمتر و واجبتر فروختن اون داگلاس گلابی و تیو و مونتویای شلغمه و آدریانو و فرمایلن و متیو هم در رتبه های بعدین


دوشنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۵ (۵:۱۸)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: حال وقت فروختن است؛ بررسی نفر به نفر گزینه های روی میز بارسا ...
نقل قول
با ورود لوکاس دینیه، متئو فرصت بازی در سمت چپ دفاع بارسا را از دست خواهد داد و حتی در مرکز دفاع نیز مدعیانی چون اومتیتی، ماسکرانو و البته پیکه حضور دارند. وقت رفتن است؟

خدا رو صد هزار مرتبه که نه میلیاردها مرتبه شکر
هیچ وقت اون سوتیهای استاد متیو که بجای آلبا اومد و یه تنه بازی دو صفر برده رو به تساوی کشوند ، نمیشه فراموش کرد
حالا این وسط مسطا و بعد 20 سی تا بازی شاید شاید یه گل تاثیرگذاری هم زده باشه و یه دفاع جانانه هم کرده باشه ، اما در کل اشتباهاتش خیلی بیشتر بوده
بهتره که با یه مبلغ منطقی بفروشنش تا نیمکت خلوت بشه و جای بیشتری برای محصولات لاماسیا باشه


دوشنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۵ (۵:۱۱)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: حال وقت فروختن است؛ بررسی نفر به نفر گزینه های روی میز بارسا ...
نقل قول
تیو و مونتویا هر دوی آنها می توانند به والنسیا بروند. کار انتقال آنها آسان تر از سایرین به نظر می رسد، چرا که هر دو آن ها علاقه به خروج از باشگاه دارند و گزینه های زیادی برای انتخاب کردن.

اینا به اصطلاح سوگلی های پپ بودن و پپ فک میکرد میتونه از تیو یه مسی دربیاره از مونتویا هم یه آلوز ؛ به هر دوتاشون هم فرصت های زیادی داد برای این که خودشون رو نشون بدن ؛ مخصوصا اون تیو در روزگاری که نه سوارزی بود نه نیمار ، حسابی رو اعصاب میرفت ، اما دست آخر مشخص شد که پیش بینی ها در مورد این دو بازیکن کاملا اشتباه بوده
حالا هم با تقویت تیم با بازیکنان جوان در تابستون امسال بهتره که بازیکنایی که خیلی بکار لوچو نمیان بفروش برسن ؛ البته کاملا منطقی و مقرون به صرفه ، نه این که رایگان بفروشنشون


دوشنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۵ (۵:۰۷)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: حال وقت فروختن است؛ بررسی نفر به نفر گزینه های روی میز بارسا ...
نقل قول
باشگاه خواهان فروش اوست. اما خود این بازیکن ترجیح می دهد که تا سپتامبر در نیوکمپ بماند

چی میخواد این مردک از جون بارسا
پول یامفت می گیره یه بازی هم نکرده و قد ارزنی برای تیم منفعت نداشته
حالا هم که میخوان بفروشنش ، ترجیح میده که در تیم بمونه
این یکی رو مفتم رد کنن بره ، ضرر نکردن چون از وقتی اومده ؛ همش پول مفت گرفته


دوشنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۵ (۵:۰۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: حال وقت فروختن است؛ بررسی نفر به نفر گزینه های روی میز بارسا ...
به غیر از براوو بقیه رو رد کنن برن البته با قیمت مناسب اگر نه بشینن رو نیمکت


یکشنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۳۴)
 
poyafatehi
پاسخ به: حال وقت فروختن است؛ بررسی نفر به نفر گزینه های روی میز بارسا ...
غیر از براوو همه ی گزینه های مطرح شده برای فروش باید باشند البته اگر مشتری پیدا شود. از بابت فروش براوو هم مشکلی نخواهیم داشت چون تراشگتن دروازه بان مطمئن و آینده داری است.


یکشنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۵ (۱۵:۵۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۶ کاربر آنلاین است. (۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!