به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

توافق سه ساله کونامی و بارسا آبی و اناری‌ها
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۵ (۱۲:۴۶) (۱,۲۵۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بارسلونا و کونامی قراردادی را به امضاء رساندند که بر اساس آن، سازنده بازی‌های کامپیوتری PES طی سه سال آینده، شراکتی اختصاصی با باشگاه اسپانیایی خواهد داشت.

معارفه این توافق دیروز در نیوکمپ با حضور نماینده‌های بارسلونا و کونامی انجام شد و طی این قرارداد، کونامی یک نسخه مخصوص بارسا در کنار PES 2017 در تاریخ 15 سپتامبر 2016 راهی بازار خواهد کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

همکاری کونامی و بارسا در زمینه‌های مختلفی خواهد بود. این شرکت معروف بازی‌های کامپیوتری، در داخل و بیرون نیوکمپ تبلیغ خواهد شد و همچنین نام آن‌ها در پس زمینه کنفرانس‌های مطبوعاتی قرار داده می‌شود. همچنین کونامی به بازیکنان دسترسی خواهد داشت و حضوری مشخص در بازی‌های تیم خواهد داشت. همچنین حقی اختصاصی برای بازسازی نیوکمپ در PES 2017 داده شده است.

در مقابل، تیم بارسلونا در PES 2017 با استفاده از Team ID و Player ID به خوبی بازسازی خواهد شد و استایل بازی تیم و بازیکنان تیم نخست بارسا، به خوبی ارائه می‌شود. سبک هجومی منحصر بفرد تیم و همچنین سرود رسمی باشگاه در این بازی وجود خواهد داشت. کونامی از تکنیک‌های پیشرفته اسکن تصاویر 3 بعدی برای بازسازی صورت بازیکنان استفاده خواهد کرد و همچنین کیت‌های قدیمی و خاطره انگیز بارسا در این بازی قابل دسترسی خواهد بود. PES 2017 شامل اسطوره‌های بارسا نیز خواهد بود.

صحبت‌های مانل وایو، نائب رئیس تجارت و ارتباطات باشگاه:

«ما از امضای این قرارداد با کونامی، که حالا رسماً یک شراکت اختصاصی با باشگاه دارد، بسیار خوشحالیم. کونامی یک شریک استراتژیک است که به ما اجازه می‌دهد بارسا را به میلیون‌ها کاربر آن به خوبی ارائه کنیم. امیدواریم که باشگاه، ورزشگاه و بازیکنان بارسا در نسخه‌های بعدی PES به طور بی‌نقص بازسازی شوند».

صحبت‌های توموتادا تاشیرو، رئیس شرکت کونامی:

«از امضای این قرارداد بسیار خوشحالیم. با کار کردن با باشگاه بزرگی مانند بارسلونا، می‌توانیم PES را به جامعه بزرگی از هواداران این تیم ارائه کنیم. این قرارداد دسترسی ما به بهترین بازیکنان دنیا و یکی از قابل احترام‌ترین و پرافتخار‌ترین تیم‌های دنیا، را میسر می‌کند. سری‌های PES به واقعی بودن و کنترل خود معروفند، بنابراین همکاری باشگاهی چنین بزرگ با بازیکنان بزرگ و بازی‌ای که چنین قابلیتی دارد، فوق‌العاده خواهد بود».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: توافق سه ساله کونامی و بارسا
مایه تیله گیرمون میاد؟؟/


پنج‌شنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۵ (۰:۵۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: توافق سه ساله کونامی و بارسا
خیلی هم خوب


چهارشنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۵ (۱۹:۰۶)
 
shakib10
پاسخ به: توافق سه ساله کونامی و بارسا
ایول نیوکمپم بیارین با این سرتون تو پی اس !


چهارشنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۰۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توافق سه ساله کونامی و بارسا
خیلی خوبه. لااقل نیوکمپ رو بسازن که تو دو نسخه اخیر نبود.


چهارشنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۵ (۱۵:۳۹)
 
San.Andres
پاسخ به: توافق سه ساله کونامی و بارسا
زمان ما از این قراردادها نبود.


چهارشنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۵ (۱۳:۵۴)
 
9VECTOR9
پاسخ به: توافق سه ساله کونامی و بارسا
آخه PES شد بازی!
فقط فیفا


چهارشنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۵ (۱۳:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۸ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!