به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه: سرجی روبرتو فراتر از یک بازیکن استمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۴۹) (۷۷۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

سرمربی تیم اول بارسلونا، از پیروزی 3-1 مقابل سلتیک گلاسکو خوشحال است و از کلمات ویژه‌ای برای تمجید از عملکرد سرجی روبرتو و الیکس ویدال استفاده کرده است. در این خبر می‌توانید نقطه نظرات مربی و برخی از بازیکنان بعد از سوت پایان مصاف آویوا را بخوانید.

الیکس ویدال تنها کسی بود که 90 دقیقه این بازی دوستانه را به طور کامل در زمین حضور داشت. سرمربی اظهار داشت: «وضعیت جسمانی بازیکنان در این بازی رفته رفته به سطوح بالاتری رسید». او سپس افزود: «و الیکس ویدال در طول این بازی در فرم خوبی قرار داشت». نام سرجی روبرتو نیز در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی لوئیز انریکه مطرح شد، او در مورد این بازیکن جوان گفت: «او مثل همیشه شگفت انگیز ظاهر شد. او فراتر از یک بازیکن است چرا که در هر جایی که من از او بخواهم، به خوبی بازی می‌کند».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

دنیس سوارز

«احساس خوبی بود. ما در مقابل حریف قدرتمندی پیروز شدیم که در حال حاضر در ریتم اصلی خود هستند. من در هر دو موقعیت چپ و راست به راحتی بازی میکردم و بازی در کنار بهترین بازیکن جهان (مسی)، همه چیز را آسان‌تر می‌کند. از اینکه اولین بازی خود را انجام دادم واقعا خوشحالم، زیرا زمان طولانی را منتظر رسیدن چنین لحظه‌ای بودم. می‌دانم که این یک بازی رسمی نبود اما من باز هم خوشحالم».

سرجی روبرتو

«ما خوب بازی کردیم و این مسیری که - طبق برنامه - باید آن را طی می‌کردیم. از سرمربی برای کلماتی که به کار برد و اینکه به من این فرصت‌ها را داد تشکر می‌کنم. اکنون من باید سخت کار کنم و این طریق برای شروع فصل جدید رقابت‌ها خود را آماده کنم. رقابت سالمی است و ما باید از این فصل لذت ببریم. در مجموع تیم خوب بازی کرد و جوانان با اینکه اولین بازی خود را به نمایش میگذاشتند، با دقت و توجه بسیار خوبی بازی می‌کردند».

سرجی سمپر

«این برای ما فرصتی برای بازی کردن است. من بازوبند کاپیتانی را پوشیدم و این واقعا مایه خوشحالی من است. من سخت کار می‌کنم تا شانس ماندنم در بارسا را افزایش دهم. اما کسی که حرف آخر را می‌زند مربی است».

جوردی ماسیپ

«ما خوب بازی کردیم و باید همین مسیر را امتداد دهیم. ما در ابتدا خوب بازی نکردیم اما اعضای تیم دست به دست هم دادند و در پایان خوب کار کردیم. اکنون باید همین کار را ادامه دهیم».

خوان کاراما، ارزشمند‌ترین بازیکن زمین

خوان کارامای بارسا ب کسی بود که جایزه MVP این مسابقه را دریافت کرد. این یک سوپرایز بود. او نیز پس از بازی گفت «من خیلی خوشحالم چرا که تا کنون به این اندازه بازی نکرده بودم. من این جایزه را به خانوادم‌ام تقدیم می‌کنم، کسانی که همواره در اینجا بودند تا مرا حمایت کنند. من همواره در پست‌های جلوتر بازی میکردم اما اگر من میتوانم در مرکز یا چپ دفاع و برای تیم اصلی بازی کنم، بدان معناست که که اینجا هستم تا این کار را انجام دهم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: لوئیز انریکه: سرجی روبرتو فراتر از یک بازیکن است
ایول روبرتو و الکس


دوشنبه، ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ (۳:۰۰)
 
Sidarta
پاسخ به: لوئیز انریکه: سرجی روبرتو فراتر از یک بازیکن است
نقل قول
مسی هم سوتی کم نداده ها...

کاملا قانع شدم


یکشنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ (۲۳:۲۴)
 
PIQUE3
پاسخ به: لوئیز انریکه: سرجی روبرتو فراتر از یک بازیکن است
نقل قول
کاملا مخالفم ما با سوتی های این بچه یه جام رو از دست دادیم

مسی هم سوتی کم نداده ها...



یکشنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۲۵)
 
Sidarta
پاسخ به: لوئیز انریکه: سرجی روبرتو فراتر از یک بازیکن است
کاملا مخالفم
ما با سوتی های این بچه یه جام رو از دست دادیم


یکشنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ (۱۹:۴۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه: سرجی روبرتو فراتر از یک بازیکن است
واقعا هم فوق العاده است این بچه.


یکشنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۵۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۲ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!