به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اوضاع نامشخص دروازبان‌های بارسا؛ انتخاب انریکه چه کسی خواهد بود؟آبی و اناری‌ها
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ (۱۰:۳۱) (۶۱۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: مارکا
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


جنگ برای گرفتن جایگاه اول دروازبانی تیم بارسلونا، با بازگشت زودهنگام مارک آندره تراشتگن از تعطیلات، به اوج خود رسیده است. به نظر می‌رسد دلیل مارک آندره جوان برای بازگشت زودهنگامش، مربوط به حضور کلودیو براووی با تجربه در تمرینات است.

پس از شکست سلتیک اسکاتلند در رقابت‌های جام بین المللی قهرمانان، تمرینات تیم در کاتالونیا از سر گرفته شد و چهره‌های آشنایی چون اینیستا، بوسکتس، پیکه و آلبا، در کنار راکیتیچ، فرمالن، ماسکرانو و براوو به تیم اضافه شدند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

دوشنبه بود که دروازبان آلمانی که انتظار نمی‌رفت تا 8 آگوست به تیم بازگردد، در باشگاه حضور پیدا کرد تا از رقابت برای کسب جایگاه اول دروازبانی تیم جا نماند. از سال 2014 که این دو دروازبان به تیم اضافه شده‌اند، براوو در رقابت‌های لیگ (اکثر بازی‌های فصل) انتخاب اول بوده و تراشتگن در لیگ قهرمانان و جام حذفی به میدان رفته است.

هواداران با دقت پیگیر وضعیت دروازبان‌های خود هستند تا ببینند آیا باشگاه باز هم می‌تواند مانند دو فصل گذشته سیستم چرخشی موفق خود را برای پُست دروازبانی اعمال کند یا خیر.

رابرت فرناندز در جریان مراسم معارفه لوکاس دینیه گفت: «تمام تلاشم این است که تیم با همین دو دروازبان ادامه دهد». رابرت فرناندز کسی بود که از انتقال تراشتگن به منچستر سیتی جلوگیری کرد و او را دعوت به صبور بودن کرد.

با این وجود، تصمیم نهایی با لوییز انریکه است که قراردادش در سال 2017 به پایان می‌رسد و براوو را به دلیل تجربه‌اش بیشتر برای انتخاب اولش می‌پسندد. البته او از وضعیت دروازبان جوان و تعهدی که باشگاه هنگام خرید او بسته است، آگاه است. او اخیراً در مصاحبه‌ای گفته است: «ما با هر سه دروازبان [با احتساب ماسیپ] قرارداد داریم و من از هر سه راضی‌ام. من و رابرت می‌خواهیم بهترین بازیکنان در ترکیب باشند و شرایط برای این هدف فراهم است. اما اگر بازیکنی می‌خواهد از تیم برود، بند فسخ قرارداد و مبلغ آن وجود دارد. می‌دانم که همه می‌خواهند بیشتر بازی کنند و به این مسئله رسیدگی کرده‌ام».

اما در عین حال این ترس وجود دارد که تلاش برای تبدیل شدن به انتخاب اول سرمربی می‌تواند جَو رختکن را به هم بریزد. آبی و اناری‌ها باید راهی برای میزان کردن خواسته‌های تراشتگن، که آینده دروازبانی بارسلوناست پیدا کنند و همینطور بتوانند براووی 33 ساله را، که عملکردی فوق‌العاده دارد، راضی نگه دارند. یکی می‌خواهد بیشتر بازی کند و دیگری نمی‌خواهد کمتر بازی کند! و به نظر نمی‌رسد که هیچکدام بخواهند از این مسئله کوتاه بیایند.

با وجود اینکه بند جدایی براوو 40 میلیون یورو است، کاتالان‌ها آگاهند که در صورت وجود پیشنهادی خوب، می‌توانند با 20 میلیون یورو هم او را به فروش برسانند. جمعه، 12 آگوست (22 مرداد) روز بسیار مهمی است، چرا که یکی از این دو باید در سوپر کاپ اسپانیا در درون دروازه آبی و اناری‌ها قرار بگیرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Sidarta
پاسخ به: اوضاع نامشخص دروازبان های بارسا؛ انتخاب انریکه چه کسی خواهد...
نقل قول
براوو باید بره من هنوز فینال کوپا رو یادم نرفته




چهارشنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۳۸)
 
Blaugrana.Mary
پاسخ به: اوضاع نامشخص دروازبان های بارسا؛ انتخاب انریکه چه کسی خواهد...
براوو باید بره
من هنوز فینال کوپا رو یادم نرفته


چهارشنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۴۹)
 
poyafatehi
پاسخ به: اوضاع نامشخص دروازبان های بارسا؛ انتخاب انریکه چه کسی خواهد...
راضی نگه داشتن دو دروازه بان خوب سخته، فکر کنم اگر براوو را بفروشن بهتره، چون برواوو قبول نمی کنه دروازه بان دوم باشد.


چهارشنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ (۱۳:۴۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اوضاع نامشخص دروازبان های بارسا؛ انتخاب انریکه چه کسی خواهد...
قطعا تر اشتگن آینده بارساس، اما باید بفهمه که بارسا بزرگتر از هر اسمیه و تصمیم با سرمربیه و هیچ بازیکنی حق نداره برای تیم تنش و حاشیه درست کنه.


چهارشنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ (۱۲:۱۸)
 
Nima.Kanani
پاسخ به: اوضاع نامشخص دروازبان های بارسا؛ انتخاب انریکه چه کسی خواهد...
هیچ کدومشون نباید برن ،ولی اگه مجبور باشن یکیو بفرستن من ترجیح میدم براوو بره بخاطر سنش
امیدوارم هیچکدومشون نره


چهارشنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ (۱۲:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۵ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!