به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گامیرو از دلایلش برای رد پیشنهاد بارسا می‌گویدنقل و انتقالات
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۱۳) (۶۹۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


پس از رسمی شدن انتقال کوین گامیرو، بازیکن فصل گذشته سویا، به اتلتیکو مادرید، کوین گامیرو در مصاحبه‌ای از دلایلش برای ترجیح ویسنته کالدرون به نیوکمپ گفت. در این خبر این مصاحبه را خواهیم خواند.

گامیرو می‌گوید دلیل رد پیشنهاد بارسلونا این نکته بوده است که او در بارسا به هیچ وجه یک انتخاب اول محسوب نمی‌شد و باید بیشتر دقایق را روی نیمکت می‌گذارند. او هفته گذشته با قراردادی به مبلع 32 میلیون یورو به اتلتیکو پیوست و در مراسم معارفه خود اظهار داشت که اتلتیکو همواره انتخاب اولش بوده و حالا با حضورش در این باشگاه، به جزئیات بهتری از تصمیمش واقف شده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مهاجم 29 ساله فرانسوی اظهار داشت که او حتی ترجیح می‌داد در سویا بماند تا اینکه به بارسا برود و ذخیره سه مهاجم اصلی این تیم، مسی، سوارز، و نیمار، باشد. او در گفتگو با Equipe گفت: «تصمیم من، یک تصمیم کاملاً فوتبالی بود. می‌دانستم که اگر به بارسا بروم، تبدیل به یک مهاجم چهارم و اغلب روی نیمکت خواهم شد، و این مسئله می‌توانست به بازی من لطمه بزند. در واقع احتمال اینکه در سویا بمانم، از رفتنم به بارسلونا بیشتر بود!».

او مدعی شد که پیشنهاداتی با مبالغ بالاتر داشت اما نمی‌خواست خارج از اسپانیا بازی کند: «مدیر برنامه‌های من پیشنهاداتی بهتری به لحاظ مالی برای من داشت، اما من می‌خواستم در اسپانیا بمانم. من در اینجا احساس خوبی دارم. لالیگا یکی از بهترین لیگ‌های دنیاست و در سه سال اخیر، تیم‌های اسپانیایی قهرمان اروپا شده‌اند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: گامیرو از دلایلش برای رد پیشنهاد بارسا می گوید
نیمکت نشینی تو بارسا هم بهتره تا بازی کردن تو تیمای دیگه!

به هر حال امیدوارم یه مهاجم جوون بخریم!


یکشنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ (۱۱:۰۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۱ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!