به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: مقابل لیورپول، تاوان اشتباهات فردی خود را دادیممصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ (۰:۵۳) (۶۷۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بارسا به شکست‌هایی مانند آنچه شنبه شب مقابل لیورپول متحمل شد، عادت ندارد، اما لوییز انریکه معتقد است که با وجود سنگینی شکست، جایی برای نگرانی نیست. در این خبر می‌توانید صحبت‌های انریکه پس از شکست 4-0 تیمش مقابل لیورپول را بخوانید.

لوییز انریکه پس از این مسابقه در مصاحبه‌اش اظهار داشت: «سرعت بالای بازیکنان آن‌ها بود که تفاوت را رقم زد. اما در میانه فصل، تقریباً گرفتن چنین نتیجه‌ای با چنین روشی غیر ممکن است. دو تیم سبکی کاملاً متفاوت را ارائه می‌دادند. اما باید قبول کرد که امروز بازیکنان ما اشتباهات بسیاری مرتکب شدند. و مقابل چنین تیم‌هایی، تاوان هر اشتباه را خواهید داد».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

او همچنین اشاره داشت که پیش از پایان نیمه نخست، تیمش سه فرصت برای بازگشت به بازی داشت، که مسی، آردا و سوارز موفق به گلزنی نشدند. او سپس افزود «بهترین خبر این است که در پایان این بازی مصدومی نداشتیم. این باخت انگیزه ما را در تمرین بیشتر و آماده‌سازی برای بازی بعدی، افزایش می‌دهد. باید روی اشتباهات خود کار کنیم».

او همچنین اعلام کرد که تیمش پس از دیدار مقابل سمپدوریا در جام خوان گمپر (چهارشنبه)، خود را برای سوپر کاپ آماده خواهد کرد: «این همان چیزی است که برایش برنامه ریخته‌ایم. روزهای کافی برای اینکه بازیکنان بتوانند به شرایط آرمانی بازگردند، در اختیار داریم».

او در پایان به جو فوق‌العاده ومبلی و تشویقی که هواداران لیورپول برای سوارز ترتیب داده بودند، اشاره کرد: «دیدن احساساتی که هواداران برای او داشتند، بسیار جالب بود. وقتی پیش از بازی نام او را فریاد می‌زدند، صحنه فوق‌العاده‌ای رقم خورده بود».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: مقابل لیورپول، تاوان اشتباهات فردی خود را دادیم
نتیجه که تو این بازیا مهم نیست اما لیورپول با چنان انگیزه و تلاشی بازی می کرد که انگار فینال لیگ قهرمانانه. البته عجیبم نیست، احتمالا مهمترین بازی فصلشون بود.


یکشنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ (۱۱:۰۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۹ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!