به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سوارز: احترام آنها به من نشان داد که وظایفم را به خوبی انجام دادممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۲۷) (۴۸۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

این اولین باری بود که مهاجم اروگوئه‌ای بعد از پیوستن به بارسلونا در تابستان سال 2014، مقابل تیم سابق خود قرار می‌گرفت؛ او بعد از این بازی اذعان داشت که این یک تجربه عاطفی بود. در ادامه، صحبت‌های این بازیکن در خصوص تقابل شب گذشته با لیورپول را می‌خوانید.

این دیدار برای لوئیز سوارز یک بازی دوستانه پیش فصل معمولی نبود؛ این اولین باری بود که او بعد از پیوستن به بارسلونا مقابل لیورپول بازی می‌کرد. اگر چه این بازی به جای آنفیلد در ومبلی برگزار شد، اما طبیعی بود که هواداران قرمز‌ها - با توجه به اینکه لیورپول یک تیم انگلیسی محسوب می‌شود - بخش اعظمی از ورزشگاه را پر کرده بودند و آنها هنگامی که سوارز، در حالی که 15 دقیقه تا پایان بازی باقی مانده بود، زمین را ترک می‌کرد او را مورد تشویق‌های گرم و پرشور خود قرار دادند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

لیورپولی‌ها همچنین نام بازیکن سابق خود را پیش از آغاز بازی روی سیستم PA نمایش دادند. سوارز بعد از بازی به "Barca TV" گفت: «همواره محبتی که طرفداران لیورپول به من داشتند را احساس کرده‌ام. احترام آنها به من نشان داد که تمام وظایفم را در اینجا به خوبی انجام دادم و نقش خود را به درستی اجرا کردم».

او اعتراف کرد که شکست با چنین نتیجه سنگینی واقعا سخت بود و از اینکه نتوانست همچون بازی با لسترسیتی دروازه را بگشاید ناراحت است؛ اما در ادامه افزود: «این بازی پس از دیدار دوباره با بسیاری از هم‌تیمی‌های سابق، تلفیقی از احساسات بود».
ارزش: ۶.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۷ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!