به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اولین بازی دینیه با پیراهن بارسالاماسیا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ (۱۶:۳۰) (۵۷۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این مدافع چپ فرانسوی، سید دقیقه از نیمه دوم بازی با لیورپول را در کنار تراشتگن، براوو، پیکه، اینیستا و راکیتیچ که آنها نیز اولین بازی این پیش فصل را تجربه می‌کردند، بازی کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

یکی از خریدهای تابستانی بارسلونا، لوکاس دینیه، اولین بازی خود را در بازی‌ای دوستانه مقابل لیورپول به نمایش گذاشت. این بازیکن فرانسوی اخیراً از تعطیلات به تمرینات تیم ملحق شده است،

دینیه در دقیقه 60ام مصاف ومبلی به عنوان جایگزین خوان کاراما، پست مدافع چپ تیم را بر عهده گرفت. مدافع سابق تیم‌های PSG و رم اولین بازیکنی نبود که در این هفته به تیم پیوست و در سومین بازی جام قهرمانان حضور یافت.

مارک آندره تراشتگن و کلودیو براوو هر کدام 45 دقیقه در دروازه بارسا حضور داشتند، در حالی که پیکه، راکیتیچ و اینیستا نیز اولین بازی خود در پیش فصل را مقابل لیورپول ارائه کردند. ماسکرانو و بوسکتس هم بعد از چشیدن لذت پیروزی برابر لسترسیتی، یک بار دیگر فرصت بازی پیدا کردند.

از بین خریدهای تابستانی بارسلونا، تا کنون دنیس سوارز و لوکاس دینیه اولین نمایش‌های خود را با پیراهن بارسا اجرا کردند و حال تنها ساموئل اومتیتی و آندره گومز در صف انتظار هستند. مرد فرانسوی از شنبه به تمرینات پیوست و ملی‌پوش پرتغالی نیز دوشنبه همین هفته به تمرین در سیوتات اسپورتیوا خواهد پرداخت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۷ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!