به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسیِ آماده، به دنبال بهبود رکورد گلزنی‌اش مقابل سویا (ویدئو)آمار و ارقام
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ (۱۰:۲۲) (۷۳۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


فوق ستاره آرژانتینی، فصل گذشته سه بار موفق به گلزنی مقابل سویا شد، و نکته جالب اینکه هر سه گل، از روی ضربات آزاد و به طور مستقیم به ثمر رسیدند. ضمن مطالعه آمار لئو مسی مقابل سویا، این ویدئو را که شامل سه گل بهترین بازیکن جهان از روی ضربه آزاد به سویا در فصل گذشته است، از دست ندهید!

لئو مسی یک بار دیگر، و این بار در سوپر کاپ اسپانیا به مصاف سویا خواهد رفت. و اگر نگاهی به آمار گذشته مصاف‌های مسی و سویا بیندازیم، می‌بینیم که تیم اندلسی دلایل زیادی برای نگرانی دارد. مسی در طول دوران بازیگری‌اش، رکورد خارق العاده 25 گل را مقابل این تیم ثبت کرده است (20 گل در لالیگا، سه گل در سوپر کاپ اسپانیا و دو گل در سوپر کاپ اروپا).

کانون هواداران بارسلونا در ایران

فصل گذشته، سویا تبدیل به قربانی ویژه لئو مسی شده بود. او سه بار مقابل آن‌ها گلزنی کرد، و هر سه گل از روی ضربات آزاد مستقیم به دست آمدند. او بتو، دروازبان سویا را دو بار در تفلیس (سوپر کاپ اروپا) شکست داد، و سپس یک بار دیگر در نیوکمپ، سرجیو ریکو را مغلوب ضربه آزاد استادانه خود ساخت.

حالا و با شروع فصل جدید، مسی نشان داده است که هیچ کدام از توانایی‌هایش در زدن ضربات آزاد را از دست نداده است. در دیدار مقابل سمپدوریا در جام خوان گمپر بود، که او با شوتی دقیق و دیدنی از روی ضربه آزاد، دروازه تیم ایتالیایی را باز کرد.

او که تا به اینجا 25 بار موفق به گشودن دروازه تیم اندلسی شده است، دو بازی دیگر در دور رفت و برگشت سوپر کاپ اسپانیا فرصت دارد تا این آمار را بهبود ببخشد. البته او این بار با تیمی مصاف می‌دهد که سرمربی‌اش هموطن او، خورخه سمپائولی، است.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسیِ آماده، به دنبال بهبود رکورد گلزنی اش مقابل سویا (ویدئو)
هیچ کس اندازه سویا طعم نبوغ کاشته های مسی رو نچشیده و ان شاء الله بازم خواهد چشید!


شنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ (۱۵:۵۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۵ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!