به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسابقه بزرگ پیش‌بینی بازی‌های بارسا (فصل 2016/2017)درباره سایت
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ شنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ (۱۴:۰۶) (۷۶۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


مسابقه پیش بینی نتایج بازیهای بارسا، از دیرباز به عنوان یک سنت رایج در اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران برگزار می‌گردیده است، اما از فصل گذشته، تصمیم گرفتیم تا این مسابقه را به شکلی جذاب‌تر و در ابعادی گسترده‌تر، در‌شان هواداران قهرمان اسپانیا برگزار نماییم. در این راستا، با همکاری فروشگاه اینترنتی نیلی مارکت، تصمیم بر آن شد تا برای نفرات برتر این مسابقه، هم به صورت هفتگی (هر دور پیش بینی) و هم برای نفرات برتر نهایی، جوایز ارزشمندی تخصیص دهیم. در فصل جاری، یک پنل حرفه‌ای نیز برای راحتی کار کاربران عزیز، برای این مسابقه طراحی گردید.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

این مسابقه، از روز سه شنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ و با پیش بینی نتیجه بازی بارسا در سوپر کاپ اسپانیا برابر سویا (مورخ ۲۵ مرداد) آغاز شده و برای کلیه بازیهای رسمی بارسا در طول فصل 2016/2017 برگزار می‌گردد. برای شرکت در این مسابقه، هیچ گونه ثبت نام و یا اعلام حضوری مورد نیاز نیست. پس از پایان هر بازی و تا لحظه شروع بازی بعد، کلیه کاربران سایت می‌توانند بدون هیچ محدودیت خاصی - من جمله اینکه آیا در هفته‌های قبلی مسابقه شرکت کرده‌اند و یا نه - نسبت به پیش بینی نتیجه بازی بعدی اقدام نمایند. تنها کافی است به سامانه پیش بینی مراجعه نموده و پیش بینی خود را در خصوص بازی آتی ثبت نمایید.

سامانه مسابقه بزرگ پیش‌بینی بازیهای بارسا


شایان ذکر است که شرکت کنندگان در هر لحظه می‌توانند نتیجه 3 بازی آینده تیم را پیش بینی کنند، و در هر زمان تا پیش از شروع هر بازی، پیش بینی خود را در خصوص آن بازی تغییر دهند.

نتایج هر دور مسابقه بلافاصله پس از پایان بازی، توسط سیستم محاسبه و از طریق جدول امتیازات سامانه پیش بینی اعلام می‌گردد و نفر برتر آن دور از مسابقه، بن جایزه خود را دریافت خواهد کرد. در صورتی که بیش از یک نفر، بیشترین امتیاز را در هر دور پیش بینی بدست آورند، فردی که پیش بینی خود را زودتر ارسال کرده است، به عنوان نفر برتر آن دور انتخاب می‌گردد.

همچنین پس از پایان هر بازی، نتایج کلی و امتیاز شرکت کنندگان از ابتدا تا آن دور از مسابقه از طریق جدول امتیازات سامانه پیش بینی اعلام خواهد شد. در نهایت، در پایان فصل، نفرات برتر مسابقه مشخص و اعلام خواهند شد و جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

توضیحات جوایز مسابقه بزرگ پیش‌بینی بازیهای بارسا


برندگان هر دور مسابقه می‌توانند از همان لحظه دریافت بن جایزه، نسبت به استفاده از آن در خرید از فروشگاه اینترنتی نیلی مارکت اقدام نمایند، و یا آن را ذخیره نموده تا به همراه بن‌های بعدی که احتمالا در هفته‌های بعد و یا در انتهای مسابقه خواهند برد، یک جا مورد استفاده قرار دهند.

به امید اینکه سامانه جدید بتواند راحتی کاربری و زیبایی ظاهری را توامان برای هواداران عزیز فراهم نیامد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۲ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!