به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دیوید ویا: مسی همواره بهترین استمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۲۳) (۴۱۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

دیوید ویا، طی مصاحبه‌ای با اومنی اسپورت گفت لیونل مسی، برنده پنج توپ طلا و 30 جام قهرمانی، همواره انتخاب مورد علاقه اوست.

«لیونل مسی بهترین است» این نظر دیوید ویا، بازیکن سابق بارسلونا است. این فوق ستاره آرژانتینی اغلب با بزرگانی چون پله و مارادونای فوتبال گذشته مقایسه می‌شود و اکنون با دریافت پنج توپ طلا، بازیکنی را رقیب خود نمی‌بیند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

برترین گلزن تاریخ بارسلونا با کسب 28 جام قهرمانی در نیوکمپ و 2 قهرمانی ملی (مدال طلای المپیک 2008 پکن و جام جهانی جوانان 2005) اکنون مجموعاً 30 عنوان قهرمانی در کارنامه خود دارد که با ثبت آخرین آنها (جام حذفی اسپانیا در ماه می‌2016) از رکورد پله در این عرصه عبور کرد.

ویا - کاپیتان فعلی تیم نیویورک سیتی در لیگ برتر فوتبال آمریکا - سه سال در بارسلونا هم‌تیمی مسی بود و طی این مدت 2 عنوان قهرمانی در لالیگا و یک عنوان در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد و همین باعث شد تا در 29 سالگی در کنار بزرگان فوتبال قرار بگیرد. حال همین بازیکن با سابقه، در مصاحبه با اومنی اسپورت گفت: «مسی برای من بهترین است».

اکنون که مسی تصمیم خود در مورد خداحافظی از تیم ملی آرژانتین را تغییر داده است و مجددا به این تیم بازگشته است، این فرصت را دارد که شهرت خود را بیش از پیش افزایش دهد.

کاپیتان تیم آرژانتین، با هنرنمایی در 113 بازی ملی حال برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی پیش رو در اختیار ادگاردو بائوزا قرار دارد.

ویا همچنین پیش از بازگشت مسی به تیم ملی کشورش امیدوار بود که بتواند بازی این بازیکن 29 را در جام جهانی 2018 روسیه نیز ببیند. او همچنین افزود: «من امیدروارم او به بازی خود - در تیم ملی آرژانتین - ادامه دهد چرا که بود و نبود او در جام جهانی 2018 روسیه متفاوت خواهد بود».

مسی و بارسلونا، قهرمان فعلی لیگ اسپانیا، پیش از آغاز فصل جدید رقابت‌های لالیگا و تقابل با رئال بتیس و اتلتیک بیلبائو، در سوپر کاپ اسپانیا، در دو بازی رفت و برگشت، با سویا رو در رو خواهند شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: دیوید ویا: مسی همواره بهترین است
بهترین بازیکن تاریخ، بدون رقیب.


شنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۳ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!