به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دنیس سوارز: از فوتبال بازی کردن لذت می‌برممصاحبه
فرستنده محمدصدرا نژادی در تاريخ یکشنبه، ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ (۱:۲۹) (۵۲۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: مارکا
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir


گاهی اوقات، بازی کردن در سطح حرفه‌ای فوتبال، فشار بیش از اندازه‌ای روی بازیکنان می‌گذارد اما با این حال دنیس سوارز می‌گوید که می‌خواهد از فوتبال بازی کردن لذت ببرد.

این بازیکن 22 ساله بعد از گذراندن یک فصل فوق‌العاده در ویارئال، به بارسا پیوست. او که فصل پیش با زدن 4 گل در لالیگا عملکرد مناسبی داشت؛ امیدوار است تا نقش کلیدی برای فصل بعد در تیم انریکه بازی کند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

«من همیشه از فوتبال بازی کردن لذت برده‌ام و در ادامه نیز هدفم همین خواهد بود. درست است که همه ما برای قهرمان شدن رقابت می‌کنیم اما من همیشه تلاش کرده‌ام تا از شغلم لذت ببرم».

دنیس سوارز اولین بار در سن 16 سالگی برای بازی درمنچسترسیتی، اسپانیا را ترک کرد. او در این مورد توضیح داد: «اولین باری که خانه را ترک کردم 16 سال بیشتر نداشتم. رفتن به منچستر کار آسانی نبود اما خانواده من تلاش کردند تا همراه من به انگلستان بیایند و همین به من کمک کرد تا بیش‌تر پیشرفت کنم».

دنیس در مدتی که به صورت قرضی در تیم‌های سویا و ویارئال بازی می‌کرد، پست مشخصی نداشت و محل بازی او بین هافبک و مهاجم متغیر بود و هنوز که هنوز است معلوم نیست پست تخصصی او کجاست: «من در هر دو پست راحت هستم. سال پیش در ویارئال در ابتدای فصل در قسمت چپ زمین شروع به بازی کردم اما پست من در ادامه به سمت راست زمین تغییر پیدا کرد. با اینکه نمره من در سمت راست بهتر است، اما همیشه تلاش من بر این است که بهترین بازی‌ام را برای تیم انجام دهم».

سیستم 3-3-4 بارسلونا همیشه با بازیکنان قدیمی تیم منطبق بوده و در صورت خرید بازیکن جدید، به جای تغییر سیستم، بازیکن تازه وارد مجبور خواهد بود با این ترکیب تطبیق پیدا کند. اما این قضیه برای سوارز راحت خواهد بود. گذراندن یک سال در تیم اصلی، به او کمک خواهد کرد تا به این سیستم ،راحت‌تر عادت کند: «سیستم بارسلونا برای بازیکنان جدید آسان نیست؛ اما خوشبختانه من حدود یک سال در اینجا بوده‌ام و از اینکه می‌توانم در 3-3-4 انریکه بازی کنم بسیار خوشحال هستم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: دنیس سوارز: از فوتبال بازی کردن لذت می برم
این تواناییش برای بازی کردن هم به عنوان هافبک هم مهاجم واقعا به کار تیم میاد.


یکشنبه، ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ (۱۳:۵۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۲ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!