به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

صحبت‌های بازیکنان پس از پیروزی مقابل سویامصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ (۱۲:۱۳) (۶۴۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


لوییز سوارز، دنیس سوارز، سرجی روبرتو و ایوان راکیتیچ پس از پیروزی 0-2 مقابل سویا در سانچز پیزخوان، به مصاحبه با خبرنگاران پرداختند. در این خبر بخشی از این صحبت‌ها را خواهیم خواند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوییز سوارز

«باید با حریف تطابق پیدا می‌کردیم. آن‌ها حریف سرسختی هستند و سرمربی جدید داشتند، بنابراین باید تلاش می‌کردیم تا بهتر آن‌ها را بشناسیم. برخلاف نیمه اول، بازی فوق‌العاده‌ای در نیمه دوم به نمایش گذاشتیم».

«آردا توران در پُست همیشگی خود بازی نمی‌کرد، اما او بازیکن بسیار با کیفیتی است و این نکته را با پاسی که روی گل اول فراهم کرد، به اثبات رساند».

«جو بسیار خوبی در ورزشگاه حاکم بود، اما همه چیز در زمین مشخص می‌شود. ما شخصیت‌های اصلی زمین بودیم، نه آن‌ها. هنوز چیزی تمام نشده است، اما توانستیم برتری خوبی را پیش از دیدار برگشت در خانه به وجود بیاوریم».

دنیس سوارز

«در بازی احساس خوبی داشتم. بدشانسی تیم بود که من مجبور بودم به جای اینیستا وارد زمین شوم، اما در طول بازی احساس خوبی داشتم. ما بازی خودمان را انجام دادیم و پیروز شدیم. برای من فرقی ندارد که در کجای زمین بازی می‌کنم؛ هر جا که سرمربی بخواهد می‌توانم حاضر باشم».

«سویا در ابتدای بازی فشار زیادی روی ما ایجاد کرد و ما نمی‌توانستیم توپ را از عقب زمین به جلو منتقل کنیم. اما آن‌ها موقعیت مسلمی برای گلزنی نداشتند، در حالی که ما یک موقعیت داشتیم و سوارز فرصت داشت گلزنی کند. در نیمه دوم بازی بهتری ارائه دادیم. فضای بیشتری داشتیم و گل‌ها از راه رسیدند. این نتیجه، نتیجه فوق‌العاده‌ای در آستانه دیدار برگشت است».

سرجی روبرتو

«سویا همیشه اوضاع را برای ما سخت می‌کند. ما تا آنجا که بتوانیم استراحت می‌کنیم و سپس خود را برای دور برگشت آماده خواهیم کرد. می‌دانستیم که بازی سختی در انتظار ماست. گرداندن توپ به روشی که می‌خواستیم، برای ما ساده نبود، اما در نیمه دوم وضعیت بهتری پیدا کردیم».

«هوا بسیار گرم بود و ما مجبور بودیم که لباس خود را با آب خیس کنیم تا بتوانیم تا پایان بازی دوام بیاوریم. از مصدومیت متئو و اینیستا بسیار ناراحتیم، اما بازی خوبی انجام دادیم. بازیکنانی که در نیمه دوم به بازی آمدند بسیار به ما کمک کردند. خصوصاً برای مونیر بسیار خوشحالم».

«خوشحالم که می‌توانم از ابتدا در ترکیب تیم قرار بگیرم. هر جا که بازی کنم، از حضورم در تیم لذت می‌برم. تلاش می‌کنم که بازی به بازی پیشرفت کنم و تا جایی که ممکن است، کمکی برای تیم باشم».

ایوان راکیتیچ

«مهمترین نکته این است که آن‌ها شانس چندانی در نیمه اول نداشتند و ما داشتیم. به سختی تلاش کردیم و از چیزی که بدست آورده‌ایم، بسیار خوشحالیم. باید در حالی به بازی برگشت پا بگذاریم که به نتیجه دیدار رفت فکر نمی‌کنیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: صحبت های بازیکنان پس از پیروزی مقابل سویا
با اینکه خیلی خوب نبودیم، اما به سویا هم اجازه عرض اندام ندادیم. این نکته مثبتی بود.


دوشنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ (۱۴:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۷ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!